س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 19:38

فرماندار جوانرود: برای مبارزه با اعتیاد باید از همه ظرفیت ها استفاده شود

فرماندار جوانرود: برای مبارزه با اعتیاد باید از همه ظرفیت ها استفاده شود

به گزارش سلام پاوه : فرماندار جوانرود گفت: برای مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر باید از همه ظرفیت های فرهنگی، دینی و اجتماعی استفاده شود. به گزارش خبرنگار ایرنا آرش لهونی روز شنبه در نشست مبارزه با مواد مخدر اقدامات پیشگیرانه را عامل مهمی برای مبارزه با اعتیاد عنوان کرد و افزود: باید از […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار جوانرود گفت: برای مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر باید از همه ظرفیت های فرهنگی، دینی و اجتماعی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا آرش لهونی روز شنبه در نشست مبارزه با مواد مخدر اقدامات پیشگیرانه را عامل مهمی برای مبارزه با اعتیاد عنوان آرش لهونیکرد و افزود: باید از توان و ظرفیت همه صاحبنظران، علمای دینی، نخبگان و انجمن های مردم نهاد برای مبارزه با معضل اعتیاد و موادمخدر بهره گرفت.

وی تصریح کرد: آموزش یکی دیگر از اقدامات موثر در مسیر مبارزه با مواد مخدر بوده و دانشگاه ها، مدارس، انجمن اولیا و مربیان همراه با تشکل های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی باید در این زمینه اقدام کنند.

لهونی خاطرنشان کرد: راهکارهای لازم برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید در بطن جامعه فراگیر شود و همه در جهت مبارزه با این بلای خانمان سوز مسوولان را پشتیبانی کنند.

وی همچنین بر برنامه ریزی و ارائه راهکارهای فرهنگی برای پیشگیری از معضل اعتیاد تاکید کرد.

شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.