پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:01

معضلی به نام سه راهی جاده خانقاه

معضلی به نام سه راهی جاده خانقاه

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : نزدیک به دوسال از انتصاب جناب آقای خسروی به عنوان شهردار می گذرد و مردم فهیم و قدرشناس شهرستان پاوه شاهد خدمات ارزشمند ایشان درزمینه های عبور و مرور شهری، همسان سازی پیاده روها، تجهیز پارکها و سنگفرش کردن کوچه ها و… هستند . به جرات می توان گفت […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : نزدیک به دوسال از انتصاب جناب آقای خسروی به عنوان شهردار می گذرد و مردم فهیم و قدرشناس شهرستان پاوه شاهد خدمات ارزشمند ایشان درزمینه های عبور و مرور شهری، همسان سازی پیاده روها، تجهیز پارکها و سنگفرش کردن کوچه ها و… هستند .

به جرات می توان گفت که تاحدی چهره ی شهر دگرگون گشته و این تغییرمیسر نبود مگر به همت، تلاش، تفکر، تدبیر و مدیریت ایشان که در مصطفی ویس مرادیمحافل ومجالس مختلف تحسین شهروندان را برانگیخته است.

اکنون با ارتقاء و تعالی شهر ماهم افق های و سیعتری را به نظاره نشسته ایم و در آرزوی فرداهای بهتر گام برمی داریم. از ترمینال نوسود تا ترمینال کرمانشاه، فعالیتهای ایشان بر همه مشهود است جز مسیری که متاسفانه سالهاست به دست فراموشی سپرده شده است و اکنون نیز در کمال تعجب از چشمان تیزبین شهردار خدوم و ساعی پنهان مانده است .

نزدیک به یک کیلومتر از جاده روستای خانقاه در محدوده استحفاظی شهرداری پاوه قرار دارد و ساکنین اطراف آن شهروندانی هستند که درمدت این دو سال تغییری را شاهد نبوده اند.

ورودی کم عرض وترافیک زای سه راهی جاده خانقاه درمیدان مولوی که محل تردد اهالی روستاهای پرجمعیت خانقاه و گلال می باشد سالهاست که مردم را آزار داده و مشکلات آن برکسی پوشیده نیست، اما در کمال تعجب از طرف مسئولین شهرستان اعم از فرماندار، بخشدار، شهردار و شورای شهر هیچ اقدامی جهت تعریض نمودن و دیوارچینی آن صورت نمی گیرد؛ مجبورم ناباورانه اقرار کنم که طلسم واقعیت دارد.

با این وصف و بانگاهی به اهتمام و اقدامات انجام شده شهردار محبوب و وفاق وهمدلی با شورای توانمند شهر و نگاه اندیشمندانه فرماندار و بخشدار محترم انتظار داریم که در آینده ای نزدیک نیز شاهد خدماتی در این محدوده ی شهر باشیم. اندیشه و تلاش خدمت گذاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ گاه از یاد ها نخواهد رفت.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی روستای خانقاه

4 پاسخ برای “معضلی به نام سه راهی جاده خانقاه

  • اورامانات در تاریخ خرداد 28, 1394 گفت:

    حتما شهرداری قصد ضرر زدن به کسی رو ندارد
    اگه خانواده محترم خانم زیبا قسیمی قصد همکاری داشته باشند . شهرداری هم باید خسارات ایشان را بپردازد ولی چون مساله عمومی و باقیات و صالحات است . این خانم محترم هم انشاالله در این زمینه همکاری می کنند

  • عبدالرحمن بکری در تاریخ خرداد 27, 1394 گفت:

    جناب اقای ویسمرادی و نظر دهندگان محترم با سلام
    مطلبی را که اقای ویسمرادی به ان اشاره نمودند در مورد جاده خانقاه،جهت اطلاع جاده حال حاضر سه راهی به طرف جاده خانقاه ،همین جاده مالک آن حاج خانم زیبا قسیمی میباشد که شهرداری وقت هیچگونه خسارتی حتی 1 ریال به ایشان پرداخت ننموده .حال اگر شهرداری محترم قصد عریض نمودن جاده را دارد،ساخت و ساز هایی را که در مسیر اولیه سه راهی به مسیر خانقاه انجام داده اند را چرا شهرداری های وقت کوتاهی نموده اند.از شهردار محترم تقاضا میشود آنها را وادار به عقب نشینی و اجرای قانون نمایند،تا حقی از کسی ضایع نگردد. با تشکر عبدالرحمن بکری

  • عزیزی در تاریخ خرداد 27, 1394 گفت:

    خانقاه در حال حاضر سه جاده دارد اما همه انها به یک جاده خوب نمی ارزند
    جاده اصلی که چندین متولی دارد دارای معضلات زیادی است . که مهمترین انها در محدوده شهر پاوه سه راهی خانقاه است . در محدوده اداره راه عدم تعریض آن توسط صاحبان باغات مسیر جاده در محدوده مسکن و شهر سازی آسفالت نکردن جاده داخل روستا . جاده کوله هم که تا نصف راه آسفالت شده و مشکلاتی در بحث تعریض دارد.
    همه اینها دست در دست هم داده تا در مراسمات مختلف میهمانان عزیز از این وضعیت ناراضی شوند
    از شهردار محترم و سایر مدیران مربوطه انتظار داریم که این در بهبود این وضع قدمی بردارند

  • h-a در تاریخ خرداد 27, 1394 گفت:

    واقعا این سه راهی یک دردسر بزرگ هم برای خودروها و هم عابرین پیاده است،و امیدوارم شهرداری محترم در این مورد نیز چاره ای بیاندیشند.