پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:55

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برای مقابله با تهاجم فرهنگی موثر است

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برای مقابله با تهاجم فرهنگی موثر است

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: توجه به مقوله غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در این برهه مهمترین راهبرد برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است. به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز ایده پور روز سه شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی اوقات فراغت پاوه افزود: در این برهه که دشمنان تمام […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: توجه به مقوله غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در این برهه مهمترین راهبرد برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز ایده پور روز سه شنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی اوقات فراغت پاوه افزود: در این برهه که دشمنان تمام فرمانداریتوان و ظرفیت های فرهنگی خود را بکار گرفته اند تا جوانان ما را از فکر کردن و توجه به اعتقادات دور کنند توجه و اهمیت دادن به مقوله غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بسیار مهم است.

وی بر همکاری همه جانبه و گسترده تمام ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان با آموزش و پرورش و در اختیار گذاشتن امکانات و فضاهای خود به امر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تأکید کرد.

ایده پور همچنین مبلغ 20 میلیون ریال از طرف فرمانداری به این امر اختصاص داد.

مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز گفت: امسال برای غنی سازی اوقات فراغت بیش از هفت هزار دانش آموز پسر و دختر این شهرستان هشت پایگاه تابستانی ایجاد شده است.

سعدی فتاحی افزود: در این پایگاه ها دانش آموزان در زمینه های فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی، ورزشی و در رشته های روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، احکام، طراحی، رایانه، کمک های اولیه، زبان های خارجه و کلاس های تقویتی، فوتبال، تنیس روی میز، کشتی و بسکتبال فعالیت می کنند.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.