پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 09:46

استقرار پزشک متخصص قلب و عروق در شهرستان پاوه

استقرار پزشک متخصص قلب و عروق در شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : دکتر محمد مهدی کربلایی متخصص قلب و عروق در شهرستان پاوه استقرار یافت به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله :،بیماری های قلب و عروق یکی از بیماریهای شایعی است که اقشار مختلف و قابل توجهی از جامعه بی شک با ان دست و پنجه نرم میکنند  […]

به گزارش سلام پاوه : دکتر محمد مهدی کربلایی متخصص قلب و عروق در شهرستان پاوه استقرار یافت
به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله :،بیماری های قلب و عروق یکی از بیماریهای شایعی است که اقشار مختلف و قابل توجهی از جامعه بی شک با ان دست و پنجه نرم میکنند  و با توجه به اهمیت درمان و ضرورت سهل الوصول بودن پزشک متخصص مرتبط با آن  وجود پزشک متخصص قلب و عروق در هر شهري حائز اهمیت است.
با استقرار این پزشک بیماران این حوزه از این پس برای دریافت خدمات درمانی تخصصی به كلينيك تخصصي قلب و عروق واقع در ميدان مولوي روبروي بانك مهر پاساژ بلال مراجعه کنند.محمد مهدی کربلایی
دكتر محمدمهدي كربلايي تنها متخصص قلب و عروق در پاوه خدماتي از قبيل درمان تخصصي فشار خون ، درمان تخصصي تپش قلب، درمان تخصصي بيماريهاي قلبي و اكو كارديو گرافي با بهترين دستگاه نوار قلب،تست ورزش را به بيماران خود ارائه مي دهد.
متخصص قلب و عروق برای ارایه خدمات تخصصی  این رشته به بیماران در این شهرستان مستقر شده و روزهاي شنبه تا چهارشنبه ساعت چهار بعداظهر آماده ارائه خدمات مي باشد.

2 پاسخ برای “استقرار پزشک متخصص قلب و عروق در شهرستان پاوه

  • هیوا در تاریخ مهر 6, 1393 گفت:

    چرا؟

  • سلام به شما در تاریخ آذر 2, 1392 گفت:

    خسته نباشید به مدیرسایت
    لطفا گزارشی از وضعیت اسفبار بیمارستان پاوه بنویسید که بیشتر شبیه یه اورژانسه تا بیمارستان و امکانات بسیار ضعیفی دارد.برخی از کارکنان واقعا از جان مای می گذارند اما رفتار بعضی از کارکنان هم شایسته مردم خوب منطقه نیست.

    از وضعیت اسفبار ساختمان نیمه کاره بیمارستان جدید هم بنویسید که چرا متوقف شده کاروبارش؟؟؟؟؟
    از نبود متخصص در پاوه بنویسید و اینکه مردم منطقه در کرمانشاه و پارکینگ شهرداری کرمانشاه علاف می شوند و گرفتار ترافیک و کرایه و راه دور و سختی و تصادف و بیمارستان های پرجمعیت استان می شوند.
    منطقه اورمانات حداقل 100پزشک خوب در کرمانشاه داد. بیمارستان و شبکه بهداشت پاوه دست به دست هم بدهند با کمک شورای شهر این پزشکان را حداقل در دو روز هفته به پاوه بکشانند تا بیماران منطقه این همه متحمل مشکلات نشوند.البته برای پزشکان مجتمعی خوب و مناسب جهت ارائه خدمات و اسکان انها در نظر بگیرند تا انها نیز با فراغت بال و خاطر به اینجا بیاین.
    باسپاس فراوان از مدیرمحترم سایت.