ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:58

برگزاری کارگاه اموزشی مهارتهای زندگی ویزه کارکنان دولت

برگزاری کارگاه اموزشی مهارتهای زندگی ویزه کارکنان دولت

به گزارش سلام پاوه : کارگاه اموزشی مهارتهای زندگی ویزه کارکنان دولت  در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این دوره آموزشی که به همت اداره بهزیستی پاوه و با همکاری فرمانداری شهرستان تشکیل شد 47 نفر از کارکنان ادارات مختلف شهرستان ( فرمانداری ، اموزش و پرورش […]

به گزارش سلام پاوه : کارگاه اموزشی مهارتهای زندگی ویزه کارکنان دولت  در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این دوره آموزشی که به همت اداره بهزیستی پاوه و با همکاری فرمانداری شهرستان تشکیل شد 47 نفر از کارکنان ادارات مختلف شهرستان ( فرمانداری ، اموزش و پرورش ، کمیته امداد، بهزیستی ، بنیاد شهید ، بهداشت ودرمان ، ارشاد اسلامی ،هلال احمر، مخابرات ، آبفای شهری ، دانشگاه پیام نور، راه و شهرسازی، تربیت بدنی و زندان حضور داشتند.

این کارگاه اموزشی با حضور جناب دکتر مجید درویشی دارای مدرک دکترای تخصصی روانشناسی مشاوره از دانشگاه UPMمالزی  و دارای کلینک مشاوره و روان درمانی به مدت 12 سال برگزار گردید.

 در این دوره اموزشی کارکنان دولت با مهارتهای خود آگاهی برقراری ارتباط موثر و مدیریت استرس با هدف ارتقاء سطح بهداشت روان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و افزایش کارایی و بهره وری بیشتر هم بصورت  تئوری و عملی آشنا شدند.

مهارتها

3 پاسخ برای “برگزاری کارگاه اموزشی مهارتهای زندگی ویزه کارکنان دولت

  • مددکار در تاریخ خرداد 23, 1394 گفت:

    خدمت کاربرمحترم بنام پاوه ای عرض کنم این کارگاه اموزشی درتاریخ 20/3/94به مدت 2ساعت برگزارشد

  • فاروق خسروی در تاریخ خرداد 22, 1394 گفت:

    با سلام جا دارد به ریاست بهزیستی پاوه خسته نباشید گفته و همچنین از فرماندار عزیز نیز به خاطر حسن نیت و همکاریشان با این اداره سپاس گزاری نموده و از عزیزان شرکت کننده نیز متشکرم و امیدوارم چنین کارگاه های آموزشی بتواند برای همگان مثمر ثمر واقع گردد با تشکر فاروق خسروی

  • پاوه ای در تاریخ خرداد 22, 1394 گفت:

    در چه تایخی ؟ و چه مدت دوره برگزار شد؟ با سپاس از پاسخدهی شما.