پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:08

سرپرست جدید اداره آب و فاضلاب روستایی پاوه معرفی شد

سرپرست جدید اداره آب و فاضلاب روستایی پاوه معرفی شد

به گزارش سلام پاوه : یادگار ابراهیمی به عنوان سرپرست جدید اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان پاوه معرفی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :طی حکمی و با حضور مهندس شوهانی معاونت بهره برداری و مهندس رضایی معاونت منابع انسانی اداره کل آب و فاضلاب استان کرمانشاه و فرماندار پاوه در محل دفتر فرماندار […]

به گزارش سلام پاوه : یادگار ابراهیمی به عنوان سرپرست جدید اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان پاوه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :طی حکمی و با حضور مهندس شوهانی معاونت بهره برداری و مهندس رضایی معاونت منابع انسانی اداره کلیادگار ابراهیمی آب و فاضلاب استان کرمانشاه و فرماندار پاوه در محل دفتر فرماندار آقای یادگار ابراهیمی رسما به عنوان سرپرست جدید اداره آب و فاضلاب روستایی جایگزین آقای امید محمد پور شد.

لازم به توضیح است که آقای محمدپور تیر ماه ۹۳ به عنوان سرپرست این اداره منصوب شده بود .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:ضمن تشکر از زحمات آقای محمد پور در این مدت برای آقای یادگار ابراهیمی که مدت ۶ سال سرپرستی این اداره را برعهده داشتند ارزوی توفیق و خدمتگزاری بیشتر را دارد.

8 پاسخ برای “سرپرست جدید اداره آب و فاضلاب روستایی پاوه معرفی شد

  • همشهری در تاریخ خرداد 21, 1394 گفت:

    متاسفم برای فهم ودرک جناب دانشجو که تا این حد با پاوه ای بودن یک مسول نگران و دلواپسند اگر ایشان خود را بعنوان دانشجو و یا هر نامی دیگر میشناسد مدیون فرهنگ غنی این شهر و این آب و خاک میباشد

  • سرده - ض در تاریخ خرداد 21, 1394 گفت:

    جناب آقای مهندس ابراهیمی
    این انتصاب را از صمیم قلب خدمت شما که از دلسوزان شهرمان هستید از صمیم قلب تبریک عرض می نمایم.
    البته معتقدم که توانمندی و تعهد شما در انجام کار به نحو احسن بسیار فراتر از مدیریت اداره ای چون آب و فاضلاب روستایی است. امید که در این مرحله نیز بیش از پیش موفق و منصور باشید.

  • کمیل در تاریخ خرداد 21, 1394 گفت:

    در دوره قبلی مسئولیت آقای ابراهیمی دوریسان مشکل قطعی مکرر،طولانی وبدون اطلاع رسانی به ساکنین داشت.آقای محمدپور که منصوب شد گفتن انشاا…مشکل رو حل میکنن تلاش زیادی هم کردن اما اداره آب شهری باهاشون همکاری نمیکردوهرباربایدکلی خواهش والتماس میکردن تا اداره آب شهری فلکه رو بازکنه که منبع آب پرشه.حالا دوباره مسئول رو عوض کردن.
    عجب حرکت موثری!!!!
    به هرحال انتصابتون رو تبریک میگیم انشاالله که …………………….

  • امیدمحمدپور در تاریخ خرداد 21, 1394 گفت:

    باسلام
    بنابه استعفای اینجانب به دلیل پاره ای ازمشکلات شخصی وخواهش والتماس بنده وجمعی ازمسئولین شهرستانی واستانی باتوجه به بحران کنونی آب ازاستادگرانمایه جناب آقای مهندس ابراهیمی ایشان متقبل این مهم گردیدند.باورکنیدهدف تمام مسئولین خدمت است پس برای ایشان وتمامی خدمتگزاران آرزوی موفقیت میکنیم وامیدواریم مردم غیورپاوه هم قدرشناس وحامی این بزرگمردان باشند.

  • متعجب در تاریخ خرداد 21, 1394 گفت:

    این دیگه چه تعویضی بود آقای ابراهیمی که می گفت خودم استعفا دادم و …. حالا دوباره چی شد. بهر حال مبارکه و ما فقط با عمل انتظار خدمت رسانی داریم نه هیچ چیز دیگه

  • دانشجو در تاریخ خرداد 20, 1394 گفت:

    دارن فرماندار رو پاوه ای می کنند

    • جباری در تاریخ خرداد 21, 1394 گفت:

      مگه شما مشکلی داری با پاوه ای بودن فرماندار

    • جواب دانشجو در تاریخ خرداد 21, 1394 گفت:

      کاکه مگر بده فرماندار پاوه ای باشد