پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:09

فرماندار پاوه اعلام کرد:آغاز مذاکره با مسئولین حلبچه در خصوص بازگشایی مرز تردد شوشمی

فرماندار پاوه اعلام کرد:آغاز مذاکره با مسئولین حلبچه در خصوص بازگشایی مرز تردد شوشمی

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه اعلام کرد : آغاز گفتگوهای رسمی با مسئولین حلبچه در هفته آینده برای بازگشایی مرز تردد در شوشمی . فرماندارپاوه درجلسه دیروز باشورا و شهرداری نوسود خطاب به انها گفت : ازظرفیتهای موجود در مرز برای رونق اقتصادی شهر نوسود باید استفاده کنید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه اعلام کرد : آغاز گفتگوهای رسمی با مسئولین حلبچه در هفته آینده برای بازگشایی مرز تردد در شوشمی .

فرماندارپاوه درجلسه دیروز باشورا و شهرداری نوسود خطاب به انها گفت : ازظرفیتهای موجود در مرز برای رونق اقتصادی شهر نوسود باید استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نوسود :فرماندار پاوه در جلسه ای با اعضای شورا و شهردارنوسود در مورد مسائل مختلفشورای نوسود پیرامون شهر نوسود گفتگو و بحث و تبادل نظر کردند.

فرماندار پاوه با تاکید از استفاده از ظرفیتهای اقتصادی و…مرز در راستای توسعه شهر نوسود گفت : برای توسعه هر چه بهتر شهر نوسود نیاز است از پتانسیل های مرز استفاده بیشتری نمود.

وی با اشاره به اینکه در هفته آینده بطوررسمی با مسئولین استان حلبچه درخصوص بازگشایی مرز مذاکره خواهیم کرد ابراز امیدورای نمود که مشکل تردد مرزی نیز حل شود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش در خصوص گازکشی به شهر نوسودگفت : دکترمنوچهری تمام ظرفیتش را در این مدت صرف این قضیه کرده است و خدا رو شکر نتیجه داده است.

فرماندار پاوه همچنین از زیرساختها و مرز و بازارچه مرزی بازدیدنمود.

خبراز:حمید نادری

شورای نوسود

4 پاسخ برای “فرماندار پاوه اعلام کرد:آغاز مذاکره با مسئولین حلبچه در خصوص بازگشایی مرز تردد شوشمی

  • همشهری در تاریخ خرداد 21, 1394 گفت:

    بنده هم از تلاش و زحمات برادر بزرگوار جناب آقای ایده پور فرماندار مردمی تلاش گر و زحمت کش شهرمان تقدیر و تشکر مینمایم انشالله هر چه زودتر شاهد بازگشایی مرز شوشمی باشیم انشالله

  • غلام در تاریخ خرداد 21, 1394 گفت:

    فصل انتخابات و بازم وعده های دروغی شروع شد

  • شهروند در تاریخ خرداد 21, 1394 گفت:

    برادر ارجمند جناب ایده پور عزیز امیدوارم با بازگشایی مرز شوشمی نام نیکتان را بر تاریخ این شهرستان ثبت نمایید همچنانکه در مجالس و شب نشینی ها مردمی از شما به نیکی یاد می شود و خیلی زود محبوب دلها شدید امیدوارم شما نیز عملا جواب محبت این مردم را بدهید

  • فرزندان اورامان در تاریخ خرداد 21, 1394 گفت:

    امیدواریم با امید ب خدا و همت مسولان از جمله دکتر منوچهری وفرماندار محترم ومسولان منطقه مرز شوشمی وگاز رسانی ب نودشه و نوسود سریعتر انجام پذیرد