ج 31 فروردین 1403 ساعت 03:17

فرماندار پاوه از کارکنان حفاظت محیط زیست این شهرستان قدردانی کرد

فرماندار پاوه از کارکنان حفاظت محیط زیست این شهرستان قدردانی کرد

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه به مناسبت هفته محیط زیست از رییس و کارکنان اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان قدردانی کرد. به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز ایده پور روز چهارشنبه به همراه بخشدار باینگان در اداره حفاظت محیط زیست پاوه حضور یافت و افزود: کار و رسالت کارکنان و محیط بانان محیط […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه به مناسبت هفته محیط زیست از رییس و کارکنان اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز ایده پور روز چهارشنبه به همراه بخشدار باینگان در اداره حفاظت محیط زیست پاوه حضور یافت و افزود: کار و محیط زیسترسالت کارکنان و محیط بانان محیط زیست همانند سربازان حافظ خاک وطن است.

وی گفت: حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و گونه های جانوری وظیفه تمام دستگاه ها و آحاد مردم است و تمامی دستگاه های اداری و اجرایی ملزم به همکاری با حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی هستند.

ایده پور افزود: به دلیل وجود مناطق بکر و غنی حفاظت شده بوزین و مره خیل و گونه های جانوری منحصر بفرد در این مناطق، شهرستان پاوه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار پاوه در پایان از زحمات و خدمات رییس و کارکنان زحمت کش اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان با وجود کمبود شدید نیروی انسانی قدردانی کرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاوه نیز با قدردانی از حضور فرماندار در این اداره آن را موجب افزایش انگیزه کارکنان در راستای خدمت بیشتر دانست و گفت: برای اولین بار است که مسئوولی از کارکنان این اداره یاد می کند.

محمد اخگرزاده در ادامه گزارشی از عملکرد و وضعیت مناطق حفاظت شده شهرستان پاوه را ارائه کرد.

شهرستان پاوه دارای مناطق حفاظت شده بوزین و مره خیل به وسعت بیش از 23 هزار هکتار است که در آن گونه های مختلف و منحصر بفرد جانواری و گیاهی وجود دارد.

یک پاسخ برای “فرماندار پاوه از کارکنان حفاظت محیط زیست این شهرستان قدردانی کرد

  • محمد رشید امینی در تاریخ خرداد 21, 1394 گفت:

    باسپاس وتشکر از آقای فرماندارمحترم ودغدغه های دلسوزانه ایشان در رابطه با محیط زیست این دیار ، امید است دست اندر کاران آن ادراه محترم هم توصیه های جناب آقای ایده پور را جدی گرفته وبا توان بیشتر ازمحیط زیست این منطقه مواظبت نمایند، وقبل از هر چیز باید فرهنگ نگهداری از محیط زیست را در میان مردم ترویج نمایند.