ج 31 فروردین 1403 ساعت 14:10

امام جمعه پاوه: تکمیل بیمارستان جدید این شهرستان از خواسته های بحق مردم است

امام جمعه پاوه: تکمیل بیمارستان جدید این شهرستان از خواسته های بحق مردم است

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه در دیدار با قائم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تکمیل و اتمام بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان را از خواسته های بحق مردم این دیار دانست و بر تسریع در اتمام آن تأکید کرد. به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر سید حسن امامی رضوی روز سه شنبه […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه در دیدار با قائم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تکمیل و اتمام بیمارستان 64 تختخوابی این شهرستان را از خواسته های بحق مردم این دیار دانست و بر تسریع در اتمام آن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر سید حسن امامی رضوی روز سه شنبه در سفر به پاوه به دیدار امام جمعه این شهر رفت و در این دیدار ماموستا امام جمعه پاوهملا قادر قادری با اشاره به فداکاری های مردم پاوه افزود: مردم این شهرستان مردمانی مرزدار، وطن دوست و مومنی هستند که در راستای پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداری از تمامیت ارضی کشور هر آنچه داشتند تقدیم کردند و امروز که کشور در امنیت و آرامش است توقع دریافت خدمت را دارند.

امام جمعه پاوه با قدردانی از خدمات وزیر بهداشت گفت: دکتر هاشمی هر نقطه ای از کشور سفر کرده خدمتی به عنوان یادگار ارائه کرده که ای کاش دیگر وزرا نیز همانند ایشان عمل می کردند و ما از ایشان و تمام کسانی که به مردم خدمت می کنند تشکر می کنیم.

ماموستا قادری از زحمات شرکت برکت تل وابسته به بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پاوه به خاطر اجرای طرح پرونده سلامت الکترونیک که بیش از یکسال است با تحمل سختی های فراوان در سطح شهر و روستاهای صعب العبور این شهرستان اجرایی شده قدردانی کرد.

امام جمعه پاوه خطاب به قائم مقام وزیر بهداشت گفت: از شما توقع داریم که نظارت و مراقبت از امور را با حساسیت بیشتری دنبال کنید زیرا که نظارت و مراقبت از اجرای طرح و کار به مراتب با اهمیت تر است.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.

دکتر سید حسن امامی رضوی

3 پاسخ برای “امام جمعه پاوه: تکمیل بیمارستان جدید این شهرستان از خواسته های بحق مردم است

  • انس شفیعی در تاریخ تیر 7, 1394 گفت:

    یک مجلس صمیمی ودوستانه وزبیا درچشم اندازی رویایی دربا حضورماموسا وبسیاری ازمسوولان شهرمان. امدیوارم همشیه خوش باشیدوباهم اینگونه بشینین وحرف بزنین.

  • فقیر در تاریخ خرداد 20, 1394 گفت:

    آقای صالحی لطفا در این مورد یک گزارش تهیه نمایید
    ریس اداره مخابرات جوابگو نیست
    ساکنان مسکن مهر همچنان با قطعی تلفن ثابت مواجه هستند

  • فقیر در تاریخ خرداد 20, 1394 گفت:

    با سلام خدمت شما بزرگ مردان دولت میدونم گوش نمی دید اما یک بارم شده به حرف فقیرم توجه داشته باشید چرا هرکسی تو دولت نباشه بهش بها نمیدن خواهشا پیگیری نمیاید
    من ساکن یکی از خانه های اپارتمانی مسکن مهر زمین شهری هستم الان نزدیک ۴۵ روزه منتظرم تلفن منزل مونو وصل کنن هنوز از طرف مخابرات اقدام خاصی انجام ندادن خودمم چندی بار رفتم دنبالش میگن باید تعداد خانوارها بشن ۵۰ خانوار وقتی که تعداد به حد نساب نرسیدن کل خانوارهای اونجام ۲۰ تا خانوار نیستن من چکار کنم بقیه مردم که الان ساکن اونجا هستن چکار کنن مگه اونا………. ……………………. اما اگه کسی می بودیم تو دولت تا میگفتم این مشکلو دارم فوری پیگیری می کردن خواهشا به مسئوالان مخابرات بگین پیگیری کنند
    باتشکر فقیر