ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:54

جایزه ملی محیط زیست به جوانان بانه وره ای رسید+ عکس

جایزه ملی محیط زیست به جوانان بانه وره ای  رسید+ عکس

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز در دومین روز از هفته محیط زیست و با حضور رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست مراسم اهداء جایزه ملی محیط زیست برگزار شد و جایزه ملی محیط زیست به آقایان مظفر عبدی و صلاح الدین میرانی از اهالی بخش باینگان  شهر بانه وره رسید. به گزارش […]

به گزارش سلام پاوه : صبح امروز در دومین روز از هفته محیط زیست و با حضور رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست مراسم اهداء جایزه ملی محیط زیست برگزار شد و جایزه ملی محیط زیست به آقایان مظفر عبدی و صلاح الدین میرانی از اهالی بخش باینگان  شهر بانه وره رسید.

به گزارش خبرنگارسلام پاوه: در این مراسم 10 تندیس و 8 لوح تقدیر به برگزیدگانی که در زمینه حفظ طبیعت و محیط زیست کشور کار جایزه ملی محیط زیستشاخصی انجام داده اند، اهدا شد.

برگزیدگان از بخش های مختلف جامعه اعم از متخصصین، حقوقی، سازمان های مردم نهاد اشخاص هستند.

بنابر این گزارش، ناصر رزاقی در بخش متخصصین رتبه اول، حسین آخانی در بخش متخصصین رتبه دوم ، در بخش حقوقی پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران رتبه اول و بیمه دانا رتبه دوم بخش حقوقی ، انجمن غار و غار شناسی ایران رتبه اول بخش سازمان های مردم نهاد ، انجمن طبیعت گران برنا رتبه دوم بخش سازمان های مردم نهاد ، انجمن کوهنوردان رتبه سوم در بخش سازمان های مردم نهاد ، در بخش سایر اشخاص آقایان مظفر عبدی و صلاح الدین میرانی رتبه دوم ، گروه موسیقی خورشید سیاه رتبه سوم سایر اشخاص جایزه ملی دریافت کردند.

آقایان مظفر عبدی و صلاح الدین میرانی جوانان فداکاری بودن که در راه حفظ محیط زیست ایثارگری نمودند آنان در آتش سوزی چند سال پیش منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل از توابع بخش باینگان در راستای حفظ محیط زیست  و دفاع از طبیعت و درختان بی زبان ایثار کردند و با به خطر انداختن جان خود در مقابل آتش سوزی مراتع و جنگلهای بخش باینگان ایستادگی نمودند  و متاسفانه در این راه بشدت دچار سوختگی شدند. این جوانان با معرفی اداره محیط زیست شهرستان پاوه به سازمان محیط زیست موفق به دریافت جایزه با ارزش ملی محیط زیست شدند.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : ضمن تبریک به این عزیزان بخاطر دریافت این جایزه ارزشمند برای آنها از خداوند قادر آرزوی سلامتی را دارد.

جایزه ملی محیط زیست

1067839_242

1067840_962

جایزه ملی محیط زیست

17 پاسخ برای “جایزه ملی محیط زیست به جوانان بانه وره ای رسید+ عکس

  • HEMN در تاریخ خرداد 21, 1394 گفت:

    به جای جایزه دادن و یه بالگرد برای خاموشی آتش در اختیار استان کرمانشاه دهند و من اصلا خوشحال نشدم چون من مثل آقایان بهرامی ،خسروی ،برزگر و … گول نخوردم این بازی ها رو نخوردم(اطفا چاپ کنید)

  • نورالدین بهرامی در تاریخ خرداد 19, 1394 گفت:

    از اینکه فدائیان حفاظت از محیط زیست به جایزه ی رئیس جمهور رسیده اند بسیار خرسندم اما برای برداشتن این ذهنیت منفی-این که عموم فکر می کنند دولت خود مسئول آتش سوزی هامی باشد-لازم است قانون مجرمانِ آتش سوزی را که عمدتاً لات ولوت هیباشند به مردم بشناساند تا افکار عمومی متوجه شود

  • بهروز خسروی در تاریخ خرداد 19, 1394 گفت:

    از طرف خودم و اعضاء انجمن دوستداران طبیعت باینگان افتخار کسب جایزه ملی محیط زیست را به این عزیزان تلاشگر و از خود گذشته تبریک عرض می نمایم و امیدوارم که مسئولین محترم بخصوص رئیس جمهور محترم در خصوص تامین هزینه های درمانی این عزیزان عنایت بیشتری مبذول نمایند

  • ثابت در تاریخ خرداد 18, 1394 گفت:

    آقای رستمی تبار حرفهای شما درست است و دلسوزیتان قابل تشکر اما بهتر است در سطح پاوه که مردم همدیگر را می شناسند از تقسیم بندی رایج که در تقسیم بندی کشوری یاد شده اند استفاده نکنیم و به همان نام محل سکونت عزیزان اشاره کنیم. مگر نه اینکه غم و مشکل این عزیزان برای دوستان و بستگانشان در درون بانه وره بوده است. به نظر بی انصافی می نماید که درد بستگان این عزیزان و عزیزان فوت شده را نادیده بگیریم که همگی از بانه وره اند.

  • مختار برزگر در تاریخ خرداد 18, 1394 گفت:

    به يقين اين دو عزيز با حداقل امكانات و تجهيزات و با اشك چشم به مبارزه و پيكار با حريق بي امان رفته اند . تقدير و تشكر و نيز تبريك به مناسبت اين انتخاب بجا و شايسته را به محضر گران سنگ شما ايثارگران تقديم مي دارم
    پايا و مانا باشيد كه به واقع افتخاري در اورامان هستيد
    گرچه سوختن هزاران اصله درخت اتفاقی بسیار دردناک است که لکه سیاه آن تا سالها بر دامنه زاگرس می ماند اما رفتار شما در این مورد فداکارانه، پرشور و شایسته تحسین است.

  • رستمی تبار در تاریخ خرداد 18, 1394 گفت:

    همسایگان فاین تذهبون!!!!!
    آقای صالحی از اینکه عنوان را عوض کردید ممنونم تا این حساسیت بیخود را که جز عقب ماندگی و دامن زدن اختلاف ثمری برای ما نداشته است از بین ببرید. بنده نمیدانم تا کی باید همه ما چوب عدم توانایی سازگاری و زندگی مسالمت آمیز با همدیگر را بخوریم. مشکل از آنجا شروع می شود ما که مسلمانیم در سطوح بالاتر برای هم بمب و موشک می فرستیم و در سطوح پایین تر نمی توانیم تعامل سازنده با هم داشته باشیم. تا آنجا که بدون درک حوزه های تعیین شده رسمی جغرافیایی از یک عنوان عصبی می شویم. بعنوان یک انسان از همه این ضعف در همزیستی و عدم تعاملات بیزارم. امید است دست در دست هم برای ایجاد صلح و صفا و اخوت و برادری گام برداریم. و در منطقه ای که از نظر توسعه چیزی برای گفتن ندارد اینقدر همدیگر را آزار ندهیم. فراموش نکنیم چنانکه دیروز و در دهه 60 اهالی محترم بانه وره (امامی) بر روی چشمان اهالی باینگان قرار داشتند فردا ممکن است اهالی باینگان نیازمند این عزیزان باشند. محض رضای خدا علمای دین و تحصیلکردگان فرهیخته در این راه گام بردارند و به این اختلافات مسخره دامن نزنند. جریان انتخابات در راه است مبادا دامنه اختلافات با حضور کسانی که ممکن جز برای خود برای ما منافعی نداشته عمیقتر شود.
    انگار ما فقط در مرگ همدیگر شریک عزا هستیم . کافیست عزیزی از دو طرف فوت کند همه این اختلافات کنار می روند. انشاء الله رستمی تبار

  • پویان در تاریخ خرداد 18, 1394 گفت:

    ضمن تبریک به این دوعزیز.بنظربنده جاداردکه تندیس این دوعزیزدرشهرتازه تاسیس بانه وره توسط شهرداری درورودی شهرساخته بشه چراکه این افرادمایه فخروشهامت وشجاعت هستندبرای منطقه وقدرزحمات انان بیشترازاینها بایدباشد

  • گومه شین در تاریخ خرداد 17, 1394 گفت:

    با سلام
    بسیار خوشحال شدم که این عزیزان را امروز و در این مراسم دیدم آنان آنجا بودند تا بگویند جناب رئیس جمهور جوانان کرد در زمان جنگ جانشان را تقدیم کردستان نمودند و در زمان حال این جوانان برای حفظ آن آب و خاک جان خود را تقدیم می کنند ولی افسوس که آن زمان دشمن خارجی بود این زمان دشمن از جنس خودمان هستند

  • حیدر در تاریخ خرداد 17, 1394 گفت:

    سلام و خسته نباشید به این جوانان عزیز اورامان ماباید منتظر کمک دیگران نباشیم وهمچون این عزیزان پیش قدم در حفاظت از محیط زیست باشیم .مبارک باشد .

  • مقیم کرمانشاه در تاریخ خرداد 17, 1394 گفت:

    واقعا” که این جوانان بانه وره ای شایسته تقدیر و ارج نهادند باید در اورامانات هم طی یک مراسم ویژه ای از آنان تقدیر بشه

  • عطاالله قادری در تاریخ خرداد 17, 1394 گفت:

    بنده هم به این عزیزان و جامعه ژینگه پاریز اورامانات تبریک می گم. هر چند این جایزه سلامتی از دست رفته را به این عزیزان بر نمی گرداند و لی نشاندهنده این است که جامعه محیط زیستی کشور قدردان جانفشانی فرزندان ایران زمین در راه حفظ محیط زیست است. این جایزه حاصل جانفشانی این عزیزان و زحمات دوستانمان در اداره محیط زیست پاوه، انجمن سبز ماپریس جوانرود و شخصیتهایی مثل جناب دکتر محمدخانی در شناساندن این عزیزان به مقامات ارشد سازمان می باشد.

  • ضیایی در تاریخ خرداد 17, 1394 گفت:

    دوستان عزیز آقایان مظفر عبدی و صلاح الدین میرانی
    شما با تمام وجود و با همت والایتان پاسداشت از محیط زیست را معنا نمودید و پایداری و مقاومت در برابر دست یازیدن به محیط طبیعی را به ما و نسلهای آینده بصورت عملی آموزش دادید.
    تبریک اینجانب را پذیرا باشید ان شاالله که مسولین محلی هم (هرچند که کمی هم دیر شده است) بتوانند قدردان زحمات و رنجهای شما که اسوه ای واقعی در مبارزه با عوامل مخرب منابع طبیعی هستید باشند.

  • کاربر در تاریخ خرداد 17, 1394 گفت:

    جوانان بانه‌وره‌ای، نه باینگانی!

  • شهروند در تاریخ خرداد 17, 1394 گفت:

    دوستان عزیز تبریک اینجانب را پذیرا باشید ما ساکنین شهرستان پاوه به شما می بالیم چه فرقی دارد باینگان یا بانه وره یا پاوه یا نوسود همه ما هورامان سر بلند را تشکیل داده ایم به امید موفقیت های بیشتر برای ساکنین شهرستان عزیزمان پاوه

  • رستمی تبار در تاریخ خرداد 17, 1394 گفت:

    سلام بسیار بجا بود ولی خیلی دیر. کاش این عزیزان در زمره جانبازان انقلاب قرار گیرند. چراکه برای نسوختن این مرزو بوم سوختند.
    اقای منوچهری لطفا طرحی به مجلس ارائه فرما که مدافعین محیط زیست نیز جزء رزمندگان و مدافعین این سرزمین قرار گیرند و از حقوق مشابه برخوردار شوند.

  • ثابت در تاریخ خرداد 17, 1394 گفت:

    این عزیزان بانه وره ای هستند و در بانه وره زندگی می کنند. متاسفانه سال 86 در حین خاموش کردن آتش سوزی مناظق قسلاقی طایفه ی امامی چند جوان جان شون رو از دست دادن و این عزیزان هم دچار سوختگی شدند

    • فرهاد صالحي در تاریخ خرداد 17, 1394 گفت:

      با سلام دوست گرامی این عزیزان از بخش باینگان می باشند و بانه وره هم قسمتی از بخش باینگان است