پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:56

همسان سازی ،اصلاح و زیباسازی پیاده روهای شهرنودشه

همسان سازی ،اصلاح و زیباسازی پیاده روهای شهرنودشه

به گزارش سلام پاوه :همسان سازی ،اصلاح و زیباسازی پیاده روهای شهرنودشه  از یک ماه پیش در حال انجام است . به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نودشه : در اجرای طرحهای شهرداری از سال گذشته و با انجام امورات زیباسازی و بهبود مبلمان شهری در نودشه و متعاقب سبزی کاری و گل کار […]

به گزارش سلام پاوه :همسان سازی ،اصلاح و زیباسازی پیاده روهای شهرنودشه  از یک ماه پیش در حال انجام است .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نودشه : در اجرای طرحهای شهرداری از سال گذشته و با انجام امورات زیباسازی و بهبود مبلمان نودشهشهری در نودشه و متعاقب سبزی کاری و گل کار ی در پیاده روها ، شهرداری نودشه طرح همسطح سازی و همسان سازی و به صورت وسیع تر زیباسازی پیاده روهای نودشه را در یک ماه گذشته در دستور کار و اجرایی می کند.

با توجه و عنایاتی که در سالهای اخیر به شهر نودشه شده است و با عنایت به اینکه نودشه از نظر بازسازی بعد ازجنگ مورد کم لطفی قرار گرفت و جزء مناطق جنگ زده از نظر بازسازی قرار نگرفت چهره قدیمی و ویران شده آن از بافت قدیمی تا به حال هنوز مشهود است . حتی در برخی از محلهای نودشه به علت نداشتن خیابان و راه دسترسی در حمل مصالح ، منازلی مخروبه و غیر قابل بازسازی به چشم می خورد که باعث تشویش چهره شهر شده است .

شایان ذکر است در توجهات اخیر کمیته عمران شهرداری نودشه و با همکاری کمیته فنی فرمانداری برای شکیل نمودن چهره پیاده روها طرح همسطح سازی و همسان سازی تمام پیاده روها با سنگ فرش به اجرا گذاشته شده است که این مهم با همکاری بی دریغ مردم  و شهرداری در حال انجام است .

البته مشکل ترافیک در نودشه با سرازیر شدن گردشگران در اکثر فصول سال همچنان مشکل آفرین است و با اجرای فاز عمرانی و احداث خیابان کمربندی از محل جادده بندگاه  در آینده مرتفع خواهد شد.

نودشه

نودشه

نودشه