پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:43

اقدام شایسته اداره راه و شهرسازی پاوه و لزوم تداوم این اقدامات

اقدام شایسته اداره راه و شهرسازی پاوه و لزوم تداوم این اقدامات

به گزارش سلام پاوه : در پی  حادثه سقوط خودروی یک شهروند نودشه ای در چند مدت اخیر در مسیر نودشه به پاوه اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه در محل  حادثه  اقدام به نصب موانع سیمانی نموده است و خطر بالقوه را تقریبا در آن مسیر به صفر تقلیل داده است . به گزارش […]

به گزارش سلام پاوه : در پی  حادثه سقوط خودروی یک شهروند نودشه ای در چند مدت اخیر در مسیر نودشه به پاوه اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه در محل  حادثه  اقدام به نصب موانع سیمانی نموده است و خطر بالقوه را تقریبا در آن مسیر به صفر تقلیل داده است .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نودشه : این اقدام هرچند دیر بود و می توانست زودتر صورت بگیردجای قدردانی و تشکر را دارد که اداره گارد ریل مذکور در قبال این حادثه و انتقادات وارده واکش مثبت نشان داد.
در این باره ضمن تشکر از این عمل خیر خواهانه  انتظار می رود که اداره راه ضمن تلاش و مساعی در این باره و جلب نظر اداره کل کرمانشاه مبنی بر لزوم پیشگیری از این چنین حوادث از محل تخصیص بودجه های جاری و فوق العاده در اصلاحات مسیر و گذاشتن گارد دریل و موانع سیمانی اقدامای شایسته به عمل آید .
از این رو بسیار ضروری است که مناطقی که قبلا از سوی اداره راه به عنوان نقاط حادثه خیز شناسایی شده اصلاح ، جایگزین و دارای خط موانع شوند  متاسفانه بیش از یک سال از شروع یک جاده یک کیلو متری برای اصلاح سراشیبی خطر آفرین سه راه شهدا به هانه کول نودشه می گذرد که هنوز در جای خود بلاتکلیف و رها شده و نیمه کاره است . این در حالی است که بولدوزرها و سایر ادوات اداره راه در سه راه شهدا چندین ماه است که غیر فعال و به حال خود رها شده اند.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : لازم میدانیم از واکنش مهندس شهریاری مدیریت اداره راه و شهرسازی و همکاران گرامی ایشان به انتقادات اخیر تشکر و قدردانی نماییم.

تصاویری از قرار دادن موانع سیمانی در محل حادثه و نقاط خطرناک دیگری که نیاز به توجه و داشتن حفاظ می باشند.

گارد ریل

نقاط حادثه خیز2

نقاط حادثه خیز

11 پاسخ برای “اقدام شایسته اداره راه و شهرسازی پاوه و لزوم تداوم این اقدامات

  • سلام نودشه در تاریخ خرداد 16, 1394 گفت:

    با تشکر از آقای شهریاری برای گذاشتن نیوجرسی در کناره جاده پاوه به نودشه ,واقعا این قسمت از جاده خیلی پر خطر بود درسته نوش دارو بعد از مرگ هموطنان بود باز هم جای تشکر داره

  • طوفان در تاریخ خرداد 15, 1394 گفت:

    فرهنگ سازی .و ترویج فرهنگ ترافیک از یه طرف ،رسیدگی به وضعیت بد جاده ها از طرف دیگر.
    با مدیریت صحیح میشه هر کاری رو به انجام رسوند

  • فرجی در تاریخ خرداد 15, 1394 گفت:

    سلام
    اولا مانع سیمانی نه و حفاظ بتنی یا نیوجرسی
    ثانیا این نقاط حادثه خیز به وفور در سطح راههای منطقه کوهستانی پاوه مشاهده می شود امیدوار هستیم به دور از وعده و وعید توخالی با کار کارشناسی و قبل از وقوع حادثه و فوت شخص یا اشخاصی ، به دقت این نقاط شناسایی و برآورد و جذب و تخصیص اعتبار برای ساماندهی آن صورت بگیرد. اینجا اورامان کوهستانی است و منطقی است به اندازه چندتا شهرستان دیگه جهت ساماندهی راهها و نصب نیوجرسی هزینه شود. تعریض راهها که جای خود دارد براستی که محورهای بین شهری ما که متاسفانه بین المللی هم هستن اغلب در حد راه روستایی شهرها و استان های دیگه س که نیازمند دید کارشناسی و توجه جدی می باشد.

  • پاوه در تاریخ خرداد 15, 1394 گفت:

    (لطفا تایید کنید چرا ها نظری که درست باشه رو تاییید نمیکنی )آقای شهریاری تو خواب بودی کی بیدار شدی ظاهرا تا وقتی کسی نمیره شما هیچ اقدامی نمیکنید. نودشه با فوت آقای امینیان فلج شده .آقا امینیان ساعت 12 شب زنگ میزدی خودش رو میرسوند . دیگه لازم نبود وسایل رو ببری مغازش . دست من باشه هر یخچالی یا هر وسیله ای که خراب بشه رو میدم روی دوش جنابعالی تا ببری درست کنی . باعث و بانی مرگ او تو بودی قاتل

  • نودشه در تاریخ خرداد 14, 1394 گفت:

    ایسه دیرا دیر چلکیه ی دیره

  • فرزاد در تاریخ خرداد 14, 1394 گفت:

    ایسه!!!

  • شرکان در تاریخ خرداد 14, 1394 گفت:

    امیدوارم همچنانکه اقای شمس بدرستی اشاره کردند جناب شهریاری متوجه شده باشند که جاده های منطقه بخصوص جاده شرکان دارای ایمنی کافی نیستند اگر زود نجنبیم بار دیگر باید مرثیه ای دیگر سردهیم بیاییم امید به زندگی را در جاده های زیبای هورامان به حداکثر برسانیم نه اینکه از مبدا تا مقصد بارها مرگ را با چشم خود ببینیم

  • پاوه ای در تاریخ خرداد 14, 1394 گفت:

    واقعا که تااتفاق بدی نیوفته اقدام نمیکنند

  • ... در تاریخ خرداد 14, 1394 گفت:

    علاج واقعه بعد از وقوع

  • فاتح شمس در تاریخ خرداد 14, 1394 گفت:

    معروف است میگویند قربان عقل اخر مسلمان!!!!!!!!!!!! براستی باید حتما اتفاقی بیافتد که ما متوجه وظایف خود بشویم البته هر وقت ماهی را از اب بگیری تازه است اما ای کاش قبل از اتفاقات ما به فکر ایمن سازی باشیم ایا این چند بلوک سیمانی ارزش جان یک ادم را دارند؟ در صورتیکه همه کارشناسان معتقد به ایمنی راهها هستند وشک ندارم جناب شهریاری هم چنین اعتقادی را داشته اما نمی دانم چرا مدیران ما مدیران بعد از بحران هستند!!!!!!!!!!!بهر حال اتفاق افتاد واقای شهریاری هم متوجه اشکال کار خود شد امید است دیگر مسیرها را ایمن کند واین یک هشداری باشد تا شاهد این دست اتفاقات نباشیم قطعا در حوزه شما از این دست جاده ها کم نیستند برای نمونه جاده زلته به شرکانم بسیار غیر استاندارد وبسیار خطر ناک خواهشمندم قبل از بروز اتفاقی به فکر این جاده باشید البته جاده مذکور به معمای لاینحل تبدیل شده بسیار در باره اش گفته ونشته شده اما گویی حتما باید اتفاقی بیافتد تا اقای شهریاری عزیز نیم نگاهی به ان داشته باشد اما امیدوارم اینبار حادثه جاده نودشه سر اغازی باشد برای توجه بیشتر به جاده های مرگ وناهموار منطقه

    • درجواب شمس در تاریخ خرداد 15, 1394 گفت:

      سلام:
      حتی اگر تمام مسیر راه های منطقه را گاردریل محکم نصب کنند وجاده را با رعایت اصول مهندسی تعریض کنند اصول ومقرات رانندگی متناسب با جاده رعایت نشوذ ؛ رانندها با اتومبیل سالم، هوشیاری ومهارت کافی رانندگی نکنند
      … حادثه رانندگی خواهد بود
      تصادفات منجر به فوت درشاهراهای کشور به صورت نسبی به مراتب بیشتر است لذا برای بهتر رانندگی کردن و اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حرکت نیز فرهنگ سازی کنیم.

پاسخ دادن به سلام نودشه لغو پاسخ