س 28 فروردین 1403 ساعت 18:25

بازدید استاندار کرمانشاه از بیمارستان پاوه

بازدید استاندار کرمانشاه از بیمارستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه در ادامه سفر یک روزه خود به پاوه از بیمارستان 64 تختخوابی در حال ساخت این شهر بازدید کرد. به هنگام این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه را ارائه کرد و گفت: عملیات ساخت این بیمارستان از سال 88 با […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه در ادامه سفر یک روزه خود به پاوه از بیمارستان 64 تختخوابی در حال ساخت این شهر بازدید کرد.

به هنگام این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه را ارائه کرد و گفت: عملیات ساخت این بازدیداستاندار از بیمارستان پاوهبیمارستان از سال 88 با 29 میلیارد ریال اعتبار آغاز شده که مرحله اول آن به اتمام رسیده است.

عبدالله بهادری افزود: فاز دوم این بیمارستان در سال 91 با قراردادی به مبلغ 98 میلیارد ریال شروع شده که تاکنون 60 میلیارد ریال آن هزینه شده و در سال 93 نیز 34 میلیارد ریال اعتبار به اختصاص یافته است.

وی افزود: برای اتمام این بیمارستان با هشت هزار و 500 متر مربع زیربنا و 72 درصد پیشرفت فیزیکی در سال جاری نیز 45 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که برای تکمیل آن به 80 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به هنگام بازدید این طرح استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت اجرای طرح گفت: شهرستان پاوه به واسطه بعد مسافت از مرکز استان و مرزی بودن نیاز مبرم به این بیمارستان دارد و باید هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

رضایی بابادی در خصوص تأمین اعتبار مورد نیاز برای اتمام این بیمارستان دستور لازم را داد.

امام جمعه پاوه نیز تسریع در اتمام بیمارستان این شهر را مورد تأکید قرارداد و گفت: هم اکنون بسیاری از بیماران ما برای مداوا باید به بیمارستان های کرمانشاه و یا جوانرود اعزام شوند که این موضوع مشکلاتی را برای مردم ما ایجاد کرده است.

ماموستا ملا قادرقادری گفت: انشاالله با مساعدت استاندار و تامین اعتبار لازم امسال شاهد بهره برداری از این بیمارستان باشیم.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در 121 کیلومتری کرمانشاه قرار دارد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : شایان ذکر است بارها و بارها در خصوص روند کند ساخت بیمارستان جدید پاوه و مشکلات عدیده شهروندان و نیازمندی جدی به داشتن یک بیمارستان مجهز در خبرگزاری های شهرستان پاوه نقد های گسترده ای شده است که امیدواریم این بار شاهد افتتاح این بیمارستان باشیم .

بازدیداستاندار از بیمارستان پاوه

3 پاسخ برای “بازدید استاندار کرمانشاه از بیمارستان پاوه

  • شهروند در تاریخ خرداد 12, 1394 گفت:

    چرااستاندارمحترم استان کرمانشاه برای بیمارستان 32تختخوابی روانسرکه قول مساعدتش رانعمت منوچهری دادندنمی کندبخدااین م

  • شهروند در تاریخ خرداد 12, 1394 گفت:

    خدا کند وعده های آب هانی کوان نباشد چون در حالی این پیام را می نویسم که 5ساعت است آب قطع می باشد و معلوم هم نیست کی وصل شود

  • شهروند در تاریخ خرداد 12, 1394 گفت:

    باسلام تا جناب استاندارحضور دارند مسؤلین شهرایشون روببرن بازدید اماکن ورزشی بلکه حداقل راه حلی داده بشه