س 28 فروردین 1403 ساعت 15:20

انفجار مین در شهرستان پاوه جان یک نفر را گرفت

انفجار مین در شهرستان پاوه جان یک نفر را گرفت

به گزارش سلام پاوه : انفجار مین به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی در روستای دزآور بخش نوسود از توابع شهرستان پاوه جان یک مرد 57 ساله را گرفت. به گزارش خبرنگار ایرنا این حادثه ساعت 20 شب شنبه هنگامی که عزیز گلستانی اهل و ساکن روستای نروی مشغول تعلیف دامهای خود در مراتع […]

به گزارش سلام پاوه : انفجار مین به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی در روستای دزآور بخش نوسود از توابع شهرستان پاوه جان یک مرد 57 ساله را گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا این حادثه ساعت 20 شب شنبه هنگامی که عزیز گلستانی اهل و ساکن روستای نروی مشغول تعلیف دامهای خود در مینمراتع روستای دزآور بود روی داد.

این حادثه در نقطه صفر مرزی شهرستان پاوه که همجوار با شهر طویله کردستان عراق است روی داده و بر اثر شدت جراحات وارده فرد مذکور در دم جان سپرده است.

شهرستان پاوه با جمعیتی بیش از 59 هزار نفر 84 کیلومتر مرز مشترک با کردستان عراق دارد.

براثر انفجار مین و مواد منفجره به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی تاکنون تعداد زیادی از مردم مرزنشین استان کرمانشاه کشته و مجروج شده اند.

3 پاسخ برای “انفجار مین در شهرستان پاوه جان یک نفر را گرفت

  • مبین در تاریخ اسفند 9, 1394 گفت:

    سلام متاسفم که هیچکس نیست این مین هارو خنثی یا در راه دور منفجر کنه من اهل دزاورم و هر بار که به باغ میریم با ترس و لرز میریم چون همه جا پر از مینه.مسولین هم رسیدگی نمیکنن

  • نوسود زیبا در تاریخ خرداد 11, 1394 گفت:

    میلیارد ها تومان پول را به بهانه پاکسازی مناطق جنگی از مین و سایر مواد منفجره قورت دادند و همچنان حکایت باقیست

  • مبین در تاریخ خرداد 10, 1394 گفت:

    مرد زحمتکشی بود خدواند رحمتش کند و به دو فرزندش و همسرش صبر عطا فرماید