ج 31 فروردین 1403 ساعت 02:38

صحبتی کوتاه با مصطفی ویسمرادی وبلاگ نویس موفق( وبلاگ تاکانه)

صحبتی کوتاه با مصطفی ویسمرادی وبلاگ نویس موفق( وبلاگ تاکانه)

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : معرفی وبلاگ نویس محبوب،  آقای مصطفی ویسمرادی مدیر وبلاگ قدیمی و فعال ( تاکانه) یا تارنمای روستای خانقاه بیوگرافی : مصطفی ویسمرادی- دبیر دینی وعربی –متولد  بهمن 1351  اهل روستای خانقاه وبلاگ نویس محبوب مصطفی ویسمرادی با قلمی زیبا و توانا در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه از تاسیس […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : معرفی وبلاگ نویس محبوب،  آقای مصطفی ویسمرادی مدیر وبلاگ قدیمی و فعال ( تاکانه) یا تارنمای روستای خانقاه

بیوگرافی :

مصطفی ویسمرادی- دبیر دینی وعربی –متولد  بهمن 1351  اهل روستای خانقاه

وبلاگ نویس محبوب مصطفی ویسمرادی با قلمی زیبا و توانا در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه از تاسیس وبلاگ تاکانه در سال 1388چنین گفت :مصطفی ویس مرادی

روزی که به امر حق جهان شدایجاد

 وآدم شدخلق وآدمی زاده بزاد

مهروطن ومحبت قوم ونژاد

 درطینت مردم به ودیعت بنهاد

میهن دوستی وعلاقه به زادگاه ازابتدایی ترین خوی انسانی است؛وبسان دلبستگی فرزند به مادر،این عشق ومحبت باشیر اندرون شدوباجان بدرود.

براساس همین عشق وعلاقه ،درشهریور ماه سال1388تارنگاری تحت عنوان((روستای خانقاه دریک نگاه))پای به عرصه دنیای مجازی گذاشت تاپیشینه ارزشمند وقابلیتهای کنونی روستای خانقاه برهمگان آشکار گردد.

ابتداکاروبلاگ نویسی را با سه بخش آغاز نمودم: 1-آشنایی با زندگی چهره های ماندگار روستای خانقاه2-عکسهای قدیمی 3-چشم اندازهاومناظرطبیعی 4-مقالاتی درزمینه پیشینه روستا،که برای پربارنمودن وبلاگ، فرهنگ دوستان روستا تنهایم نگذاشتندو درطی این 4 سال باارسال مقاله ،عکس وحتی نظرات ورهنمودهای ارزشمندشان یاریم دادند.

لوح سپاس

پس از گذشت یک سال واستقبال همشهریان وکاربران گرامی بخشهای دیگری راازجمله:خبرنامه،صداهای ماندگار،مصاحبه وگفتگو،شعروادب،ورزش روستای خانقاه و… به موضوعات وبلاگ اضافه نمودم .

مصطفی ویسمرادی از فعالیتهای اجتماعی  و فرهنگی گفت :

درسالهای نخستین ، گذشته روستا را منعکس می کردم اما عملا خدماتی را ارائه نمی دادم بالاخره دراسفندماه 89 با انتشارفراخوانی ودعوت ازدوستداران طبیعت وکاشتن نهالهای سرو ،کاج،افراوزبان گنجشک درنقاط مرتفع وآرامستان روستا به استقبال بهاررفته وعلاقه مندان اثری جاودانه از خود برجای گذاشتند.

پس از آن نیز کارهای دیگری همچون نصب گلدانهایی از گلبوته های یاس درکوچه های روستا،همکاری مداوم با جمعیت پیشگیری از اعتیادو حضور درتمام مراسمات مذهبی واجتماعی جهت فعالیتهای اجتماعیانعکاس درفضای مجازی تنها گوشه ای از فعالیتهای تارنمای روستای خانقاه است.

واکنون تارنمای روستای خانقاه با انبوهی از مقالات تاریخی درزمینه پیشینه روستا،تصاویر قدیمی ،زندگی نامه بزرگان وخدمتگزارن سابق ،اشعار،صداهای ماندگار،اخبار به یادماندنی وپیامهای تبریک موفقیت جوانان روستاو…دریچه ای است برای آشنایی دوستداران وکاربران عزیز با روستای گردشگری خانقاه.

وبلاگ نویس  محبوب خانقاهی از مشکلات این عرصه هم گفت :

مهمترین مشکلاتی که درزمینه وبلاگ نویسی پیش رو داشته ام 1-آشنا نبودن به فن خبرنویسی،گزارش ومصاحبه به صورت حرفه ای2-آشنا نبودن به فن عکاسی3-ارائه نظرات اهانت آمیز ازطرف برخی از کاربران بدون نام ونشان ،خصوصا هنگام انتشار پیامهای موفقیت آمیز دیگران ومجبور شدن به سانسور نظرات و…

آقای ویسمرادی از دلایل  رشد و موفقیت وبلاگ هم گفت :

در سالهای گذشته بی‌شک تنها چیزی که باعث رشد، نمو و پویایی تاکانه شد، استقبال، دلگرمی و تشویق شما عزیزان و همچنین پیشنهادات و انتقادات سازنده‌شما بود. امیدوارم در سالهای پیش رو هم با تلاش همدیگر بتوانیم باعث حرکت رو به جلو باشیم.

تقدیرنامه روز خبرنگار

حرف آخر :

درهمین جا فرصت رو غنیمت شمرده و از تک تک عزیزانی که از ابتدای راه اندازی وبلاگ تا به امروزیاروهمراهم بوده و به هر شکلی قدمی برای پیشرفت آن برداشته‌اند تشکروقدردانی نمایم، کمکهای خالصانه اشان را ارج نهاده واذعان می کنم که اگر کمکهای آنان نبود قطعا قادر به ادامه کارپرمشقت وبلاگ نویسی نبودم.

 معرفی وبلاگ نویس محبوب آقای مصطفی ویسمرادی مدیر وبلاگ قدیمی و فعال ( تاکانه) یا تارنمای روستای خانقاه

مصطفی ویسمرادی

مصطفی ویسمرادی

5 پاسخ برای “صحبتی کوتاه با مصطفی ویسمرادی وبلاگ نویس موفق( وبلاگ تاکانه)

  • بشرا در تاریخ مهر 26, 1396 گفت:

    سلام اقای ویسمرادی واقعا وبلاگتون عالی اایشالله هم موفق باشی

  • کیومرث ش در تاریخ اسفند 25, 1394 گفت:

    سلام کاک مصطفی افتخاری بو شاری پاوه

  • اسرا حیاتی در تاریخ مهر 24, 1394 گفت:

    سلام اقایویسمرادیاسرا حیاتی هستمحال شما خوب است ممنون از بروگرافهای گذاشتین

  • محمدمهدی صالحی در تاریخ دی 25, 1392 گفت:

    افرادی چون آقای ویسمرادی سرمایه های این دیاراند که باید آنان را گرامی داشت آرزو توفیق روز افزون را برای ایشان می نمایم باشد که پله های ترقی را به سرعت طی بفرمایند

  • جمشید ولدبیگی در تاریخ آذر 28, 1392 گفت:

    موفقیت و توفیق روز افزون را برای همه ی فعالان حوزه فرهنگ و هنر آرزومندم، امیدوارم که زمینه ایی فراهم گردد تا امثال کاک مصطفی تجارب ارزنده خود رادر اختیار علاقمندان این عرصه گذاشته، تا حداقل در این زمینه از دیگران عقب نمانیم. چرا که به راستی چهره هایی توانا در دیارمان وجود دارند که اگر مجال و علم به ظهور در این زمینه داشته باشند، بسا آوازه ایی جهانی می یابند. به امید این که این مصاحبه و نوشته خمیر مایه ایی گردد برای تحقق چنین امری.در پایان به عنوان یک وظیفه و شهروند این شهر از مدیریت این وبگاه وزین کمال تشکر را دارم که با چنین مصاحبه و خبرهایی، باعث می شود جوانان دیارمان سعی در بروز توانایی ها خود نمایند.