س 28 فروردین 1403 ساعت 12:02

روابط عمومی شهرداری پاوه : مشارکت مردم عامل موفقیت شهرداری است

روابط عمومی شهرداری پاوه : مشارکت مردم عامل موفقیت شهرداری است

به گزارش سلام پاوه : ستار حاتمی مدیر روابط عمومی شهرداری پاوه به مناسبت روز ارتباطات گفت : مشارکت مردم عامل موفقیت شهرداری است. ستار حاتمی مدیر روابط عمومی شهرداری پاوه گفت : مشارکت به عنوان اساسی ترین عنصر در دستیابی به اهداف توسعه، به ویژه توسعه ی شهری از اهمیت خاصی برخوردار است. وی […]

به گزارش سلام پاوه : ستار حاتمی مدیر روابط عمومی شهرداری پاوه به مناسبت روز ارتباطات گفت : مشارکت مردم عامل موفقیت شهرداری است.

ستار حاتمی مدیر روابط عمومی شهرداری پاوه گفت : مشارکت به عنوان اساسی ترین عنصر در دستیابی به اهداف توسعه، به ویژه توسعه ی شهری از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی ادامه داد و افزود : هرچه توده ی مردم جامعه مشارکت بیشتری در امور شهر ( که در واقع امور خودشان است ) داشته باشند، امکان کسب موفقیت بیشتر شهرداری پاوهفراهم می شود، امروزه مشارکت شهروندان در امور شهری یک ضرورت است، ضرورتی که می تواند منجر به توسعه ی پایدار شهری شود.

حاتمی گفت : برای دستیابی به حکمروایی خوب شهری، مشارکت فعال مردمی یکی از اصول اساسی است. در این میان این مشارکت شکل نمی گیرد مگر با برقراری ارتباط صحیح میان شهرداری و مردم و شفاف سازی کانال های ارتباطی. شهرداری پاوه برای بهبود شرایط محله های شهر در تلاش است تا با استفاده از روش های مختلف مشارکت مردمی را افزایش دهد و به وسیله این مشارکت زمینه ساز دستیابی به اهداف مطلوب شهر به وسیله آنها شود.

وی در پایان گفت : در این راستا روابط عمومی شهرداری پاوه با معرفی پل های ارتباطی برای دستیابی به مشارکت فعال شهروندان از عموم دعوت می‌نماید که با ارائه نظرات و ایده ها و پیشنهادات و انتقادهای سازنده خود و دخیل شدن کاملشان در امورات شهری و ورودشان به چرخه امور شهری ، این شهرداری را در عمران و آبادانی شهر یاری نمایند.
با این امید که همه همشهریان محترم و گرامی در این راه پشتیبان و یاری رسانمان باشند.

معرفی پل های ارتباطی شهرداری پاوه با مردم

۱- تلفن مستقیم : ۰۸۳۴۶۱۲۲۸۱۹ داخلی ۲۱
۲- سامانه پیام کوتاه : ۳۰۰۰۱۳۰۰۱۳۰۰۰۱
۳- ایمیل : INFO@PAVEHCITY.IR
۴- پایگاه اطلاع رسانی شهرداری پاوه : http://WWW.PAVEHCITY.IR
۵- فصلنامه (( یانه )) خبرنامه شهرداری پاوه
۶- ارتباط مستقیم و حضوری

3 پاسخ برای “روابط عمومی شهرداری پاوه : مشارکت مردم عامل موفقیت شهرداری است

  • هژیر در تاریخ اردیبهشت 30, 1394 گفت:

    سلام خدمت همه.باتشکر از شهردار محترم شهر که بیش از همه دغدغه تردد اسان شهری زیبا روداره.ازکارخوب ومفیدشون میشه به اصلاح شکل شکل هندسی گل وگلکاری ایجاد فضای سبزاشاره کرد.اما ای کاش اقای خسروی بااین زحمات کاش به فکر ساختن جاده یا مکانی مخصوص عبور کسانی که نمیتونن ازپله یا پیاده روهای شلوغ استفاده کنن درپیاده روها اونها هم اذیت میشن هم ممکن اتفاقی ناخوشایند براشون پیش بیاد.بافت شهر پلکانی است درست اما خیلی هاچوب همین بافت رومیخورند

  • فاروق خسروی در تاریخ اردیبهشت 30, 1394 گفت:

    سلام ای کاش روابط عمومی مینوشتند عامل موفقیت مشارکت مسؤولین و مردم بنده جا دارد از شهردار محترم پاوه سپاس گزاری نمایم به خاطر همسطح سازی و هم سان سازی پیاده رو های این شهر که از میدان مولوی تا میدان شهدا “فلکه فرمانداری” اقدام به ساختن و درست نمودن آن نمودند چندی پیش که در مسیر یاد شده تردد نمودم چنان به وجد آمدم که فورا با شهردار تماس گرفته و از ایشان شفاهی تشکر نمودم حتی قرار بود مطلبی را بابت تشکر نسبت به ایشان منتشر نمایم که موفق نشدم حال خوشحالم که این مطلب باعث گردید که بنده بتوانم از ایشان مجددا تشکر نمایم البته هدف ایشان قطعا زیبا سازی بافت شهری است که ما جامعه معلولین به این زیبا سازی و همسطح و همسان سازی پیاده رو ها که یک نواخت میشوند همسان سازی و فضای دسترس پذیری شهری باری معلولین نام می بریم چون اگر فردی ویلچری به این مسیر برود راحت بدون دغدغه آن مسیر را به راحتی می پیماید اما چند مشکل در این پیاده رو ها هست که همکاری مسؤولین و همچنین مردم از جمله مغازه داران را می طلبد هم کاری اداراتی چون مخابرات برق گاز که امیدوارم با نشست مسؤولین از جمله بهزیستی و بنیاد شهید این مشکل نیز از سر راه برداشته شود در ضمن مغازه دار عزیز شما هم با روی خوش و دادن لیوان آبی از این کارگران محترم پذیرایی نمایید یادتان باشد همکاری همه دعای خیر ما را به هم راه خواهد داشت آیا امکانش هست روزی نابینا یا ویلچری بدون مشکل در کشور عزیزم ایران و همچنین دیار نازنینم پاوه و باینگان بدون مشکل تردد کند؟؟؟؟

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 29, 1394 گفت:

    به جهت همین حرفهای زیبا 1 سوال داشتم چند روز پیش مسئولین اجراییات شهرداری پاوه به مغازه بنده مراجعه نمودند وبنری را که هم عرض تیر برق برای تبلیغ مغازه زده بودم به تیر برق مجاور با لحنی جدی کندند حالا یک سوال این همه تیر برق سطح شهر که پر از تبلیغات فروش فوق العاده و سویت اجاره ای و.. در سطح شهر هست مخل دیداری نیست و تنها بنر بنده که عرضش از همه اینها کمتر بود مخل بود؟؟؟؟ارتباط دو سویه یعنی چی؟؟