س 28 فروردین 1403 ساعت 13:27

موج تازه ی اقدامات زیست محیطی در نودشه /بانوان پا به پای آقایان در حفظ محیط زیست

موج تازه ی اقدامات زیست محیطی در نودشه /بانوان پا به پای آقایان در حفظ محیط زیست

به گزارش سلام پاوه : فعالان محیط زیست در نودشه با اهداء کیسه زباله و تراکتهایی در راستای حفظ محیط زیست به گردشگران و مسافران درس محیط زیست را تدریس کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نودشه : در ایام تعطیل هفته گذشته روزهای جمعه و شنبه دوستدارن محیط زیست اینبار متفاوت تر […]

به گزارش سلام پاوه : فعالان محیط زیست در نودشه با اهداء کیسه زباله و تراکتهایی در راستای حفظ محیط زیست به گردشگران و مسافران درس محیط زیست را تدریس کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر نودشه : در ایام تعطیل هفته گذشته روزهای جمعه و شنبه دوستدارن محیط زیست اینبار متفاوت تر از همیشه و با حضور پررنگ بانوان نودشه ای به فعالیت زیست محیطی پرداختند.

سروش شفیعی در متنی زیبا این اقدام دوستداران محیط زیست را چنین تشریح کرد:

حماسه ای دیگر به استواری شاهو بر بلندای هورامان ،از مسیر نودشه
امروز بار دیگر دختران و پسران غیور نودشه قدم در راه گذاشتند تا مادر طبیعت را از هجمه سیاه پوشان” زباله” در امان دارند.
گامهای استوار جوانان نودشه این بار مرزهای سیاه تبعیض جنسیتی را هم درنوردید و دختران و پسران جوان همصدا و هم قدم شدند برای حفاظت از طبیعت. گامهاشان استوار ، دستهاشان پرتوان وراهشان سبز باد.

ارسال خبر از آقای آرمان شبرند

فعالان نودشه

فعالان نودشه

فعالان نودشه

7 پاسخ برای “موج تازه ی اقدامات زیست محیطی در نودشه /بانوان پا به پای آقایان در حفظ محیط زیست

  • نوسود زیبا در تاریخ خرداد 2, 1394 گفت:

    دست به دست هم میهن خویش را کنیم آباد. تو نیکی می کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز

  • نودشه در تاریخ اردیبهشت 30, 1394 گفت:

    با سلام.مسئله ی گردشکاه دالانی وسایر گردشگاههای از اهمیت بسزایی برخوردار هستند.پاسداری و حفاظت از این میراث که امانت ایندگانمان است وظیفه ی همه ی ماست،اما متاسفانه با کم لطفی دوستان از این امر مهم به اخبار تکراری و کلیشه ای یاد میشود.اولا دوستانی که این زحمت رو کشیدن با هزینه ی شخصی خود و صرف ساعتها وقت به این امر پرداختن.دوما پاس نگداشت محیط زیست و منابع طبیعی از اهم وظایف انسانی است که متاسفانه اکثر دوستان از آن غفلت میکنند.سوما این امر نیاز به فرهنگ سازی در سطح گسترده دارد که جاداره از اقای آمانج شبرند و دوستانی که در این امر فعالیت داشتن وهمچنین مدیریت محترم سایت نهایت تشکر رو داشت.

  • نودشه ای در تاریخ اردیبهشت 30, 1394 گفت:

    جناب پاوه ای آیا نمی شه این تعصب خشک را دور بندازید که همواره باعث عقب افتادن پاوه در طول تاریخ شد ه کار مدیریت محترم سایت ستودنی است

  • شهروند پاوه ای در تاریخ اردیبهشت 30, 1394 گفت:

    ظاهرا این قضیه حفظ طبیعت و… کم کم دارد لوث می شود و امیدوارم مدیریت سایت هم در گزینش اخبار و مطالب کمی سلیقه به خرج دهد دیگر نمی دانم از کمبود خبر یا مطالب ارسالی است که هر دو نفر بلند می شوند عکسی از خود را به نمایش می گذارند و از ان به عنوان پدیده ای نو که گویا در هیچ جای دنیا سابق نداشته و به راحتی در سایت جا خوش می کند. این چندمین بار است مساله تحویل دوتا نایلون و به مسافران کوهستان دالانی توسط … در این سایت و سایت های دیگر به نمایش گذاشته می شود؟ لطفا با اخبار تکراری و کلیشه ای خوانندگان سایت را لاأقل گریزان نکنید

  • پاوه در تاریخ اردیبهشت 29, 1394 گفت:

    سلام په ي غيره تيتان ئازيزانوو نودشه ي
    شاره كه م پاوه نازو به شمه وه.

  • غمخوار در تاریخ اردیبهشت 28, 1394 گفت:

    آفرین بر همت والای جوانان نودشه ای . هم به خاطر تدریس درس محیط زیست هم به خاطر رفع تبعیض جنسیتی واقعا گل کاشتن .
    خداقوت جوانان غیور نودشه ای . خسته نباشید . امیدوارم این اقدام دلسوزانه شما ادامه داشته باشد تا ما هم از شما یاد بگیرم و جهت هر چه بهتر شدن طبیعت زیبای منطقه گام برداریم.

  • ماکوان در تاریخ اردیبهشت 28, 1394 گفت:

    آفرین بر این عزیزان همیشه سرافراز باشید