7 Comments

  1. 6

    شهروند

    بدبخت مایی که پول اینترنت میریزیم به حساب مخابرات خیلی راحت دو روز قطع میشه کسی نیست حتی مشکل رو بگه بعد یک هفته میان بدون کوچکترین عذر خواهیی میگن مشکل فیبر نوری بود پس این همه هزینه ای که ما میکنیم چی؟؟؟؟ کی جواب گو ضرر ماست

    پاسخ دادن
  2. 5

    فاروق خسروی

    سلام من حرفی برای گفتن نه اینکه ندارم بلکه گفتنش از احترام مردم که بیشتر نیست اگه مسؤولین به مردم احترام بزارند پس حرفی برای مردم باقی نمیماند فقط آقا هیچی نگویید چون به قول مسؤولین عزیز همه چیز گل است اما گهگداری میخواند به سبزه آراسته شود که این اتفاقها رخ میدهد راستی آیا مسؤولی به خاطر اینکه البته مسؤول مخابراتم که جز مسؤولین است حتما مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا به خاطر اینکه برای من و شما کار کنند حقوق میگیرند حالا اگه بیشتر کار کنند و پا روی دم بزارند توبیخ میشوند ولی اگه جوابگو نباشند و کار نکنند اذافه کاری و حق مأموریت هم خواهند گرفت دیگه چرا کار کنند مشکلی اگه رخ دهد قرار باشه یک روزه حل شه چرا چند روز طول نکشد چون هر روز اکیپه جدید و مأموریت بیشتر را به هم راه خواهد داشت ولش کن منم دارم پا روی دم میزارم آقا تا مارهای جنگلهای فلانجا ما را نیش نزدند بریم مگه نه؟؟”؟؟:

    پاسخ دادن
  3. 4

    فرشاد

    از شرکت مخابرات بابت اختلال در شبکه و کم شدن مکالماتمان و در نتیجه کاهش درآمد آنها پوزش می طلبیم

    پاسخ دادن
  4. 3

    از دوریسان

    بارک الله و خسته نباشید

    پاسخ دادن
  5. 2

    h-a

    اتفاقا مسئول مخابرات پاوه فرد پیگیری هستند،و تمام تلاش خود را میکنند،فکر کنم این مشکلات کلا باید از طریق استان پیگیری شوند.

    پاسخ دادن
  6. 1

    پیمان فتاحی نژاد

    اینو بهش میگن احترام به افکار عمومی که بعد یک هفته که اعصاب مردم داغون شده یک مقام مطلع بالاخره دلیلشو گفت آفرین به این احترام و به این مسولین

    پاسخ دادن

نظر دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.