پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:33

رونمایی از دیوان اشعار تازه چاپ شده شاعر پیشکسوت شهر پاوه کاک باقی شفیعی

رونمایی از دیوان اشعار تازه چاپ شده شاعر پیشکسوت شهر پاوه  کاک باقی شفیعی

به گزارش سلام پاوه : مدیر مؤسسه فرهنگی ادبی نسیم فرهنگ هورامان خبر داد :رونمایی از دیوان اشعار تازه چاپ شده شاعر پیشکسوت شهر پاوه کاک باقی شفیعی به گزارش سلام پاوه ابراهیم شمس مدیر مؤسسه فرهنگی ادبی نسیم فرهنگ هورامان عنوان نمود : روز چهار شنبه سی ام اردیبهشت ماه 1394 راس ساعت 1700 […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر مؤسسه فرهنگی ادبی نسیم فرهنگ هورامان خبر داد :رونمایی از دیوان اشعار تازه چاپ شده شاعر پیشکسوت شهر پاوه کاک باقی شفیعی

به گزارش سلام پاوه ابراهیم شمس مدیر مؤسسه فرهنگی ادبی نسیم فرهنگ هورامان عنوان نمود : روز چهار شنبه سی ام اردیبهشت ماه 1394 ابراهیم شمسراس ساعت 1700 (5 بعدازظهر) مراسم رونمایی از کتاب دیوان اشعار شاعر پیشکسوت شهر پاوه آقای باقی شفیعی به نام (هه‌وارگه‌ی سه‌یاد) با حضور نویسندگان ، شاعران ، اهالی فرهنگ و ادب و شهروندان علاقمند در سالن همایشهای اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار می گردد..

شمس ادامه داد و افزود :در این مراسم که با همت مؤسسه فرهنگی ادبی نسیم فرهنگ هورامان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای شهر پاوه برگزار می شود ، ضمن رونمایی از کتاب ، از آقای باقی شفیعی به خاطر زحمات چندین ساله در فراهم ساختن موزه ای زیبا که در واقع نمایانگر تاریخ و فرهنگ و آداب و رسوم منطقه هورامان است ، تجلیل به عمل می آید.

باقی شفیعی

باقی شفیعی

5 پاسخ برای “رونمایی از دیوان اشعار تازه چاپ شده شاعر پیشکسوت شهر پاوه کاک باقی شفیعی

  • ویمیر در تاریخ اردیبهشت 26, 1394 گفت:

    کاک ابراهیم مرد عمل است ایشان کارهای قابل تحسینی کرده است خداوند حفظش کند.

  • احمدی در تاریخ اردیبهشت 26, 1394 گفت:

    در جواب آقای محمودی میخواستم این را عرض کنم که در شهر ما بحمد الهی حرکت های فرهنگی در حال رشد و تقویت و دوستانی در اداره ارشاد و هم چنین موسسه فرهنگی نسیم هورامان و فرهنگ دوستان دیگر با خلوص نیت سعی در خدمت به فرهنگ و ادب هورامان هستند و هر حرکت و همراهی با فعالیتهای فرهنگی بایستی ارج گذاشته شود .امیدواریم این اولین رونمایی از دیوان کاک باقی با همراهی و همکاری دوستان به بهترین نحو ممکن برگزار شود .

  • ابراهیم شمس در تاریخ اردیبهشت 26, 1394 گفت:

    با سلام و عرض ادب لازم است به عرض برسد که این موسسه فقط مسئول برگزاری این برنامه بوده و تمام زحمات از قبیل مخارج مراسم و دعوتنامه و بسیاری کار دیگر برعهده خانواده محترم کاکه باقی شفیعی می باشد. خانواده محترم کاکه باقی پرورش یافته مکتب پدری هستند که وجودش سراسر ادب است و متانت و چه زیباست این حرکت و این اقدام به تجلیل از پدر . جناب کاکه باقی شاعر و هنرمندی است که بیشترین حق را بر گردن هورامان دارد. ایشان اگر چه هیچگاه هیچ چشمداشتی از کسی نداشته ، با این حال از تمام امکانات خود برای گرد آوردن موزه ای که بیانگر فرهنگ و آداب و رسوم هورامان است هزینه کرده و خانه خود را بصورت موزه ای درآورده است . برگزاری مراسم نکوداشت این هنرمند و فرهنگی گرانمایه و رونمایی از دیوان اشعار ارزشمندش کمترین کاریست که از دست ما بر می آید .

  • خانواده کاک باقی شفیعی در تاریخ اردیبهشت 25, 1394 گفت:

    باعرض سلام وخداقوت حضور مدیر محترم سایت ساعی وبروز سلام پاوه وموسسات وادارات فرهنگی و کلیه افراد فرهیخنه وفرهنگ دوست که هر کدام به نحوی کاک باقی رامتعلق به خود میدانند ودوست دارند سهمی در این شادی داشته باشند. خانواده کاک باقی دوشادوش دوستان بیشترین سعی را در هرچه باشکوهتر برگزار نمودن این مراسم بعمل اورده وخواهد امد..

  • محمودی در تاریخ اردیبهشت 25, 1394 گفت:

    تا جای ما بدونیم همه کارو خانواده کاک باقی کردن و ارشاد . دیگی نه موسسه هورامان و نه شورا چیزی ندیدیم ……