پ 30 فروردین 1403 ساعت 04:30

شرکت لیزان صنعت برگزار می کند: فراخوان بهترين و زيباترين اثر (عکس ،جمله ، شعرو..)

شرکت لیزان صنعت برگزار می کند: فراخوان بهترين و زيباترين اثر (عکس ،جمله ، شعرو..)

به گزارش سلام پاوه : مدیر شركت ليزان صنعت گلاله اعلام کرد: فراخوان انتخاب بهترین اثر(شعر ،عکس ، نقاشی ، جمله کوتاه ) با موضوع مشارکت عمومی شهروندان و تشویق عموم به رعایت فرهنگ شهروندی و اعتلای این فرهنگ . فاتح گلالی مدیر شرکت خدماتی لیزان صنعت گلاله در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر شركت ليزان صنعت گلاله اعلام کرد: فراخوان انتخاب بهترین اثر(شعر ،عکس ، نقاشی ، جمله کوتاه ) با موضوع مشارکت عمومی شهروندان و تشویق عموم به رعایت فرهنگ شهروندی و اعتلای این فرهنگ .

فاتح گلالی مدیر شرکت خدماتی لیزان صنعت گلاله در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : این شرکت در راستاي مشاركت فاتح گلالیعمومي و اعتناي فرهنگ شهروندي در بين علاقمندان شهرستان پاوه در جهت مشاركت عمومي در ساختن شهري پاك و زیبا ، مسابقه اي به صورت فراخوان، جهت انتخاب بهترين و زيباترين شعر ، نقاشی و عکس وجمله کوتاه و … برگزار كند.

وی ادامه داد و افزود:  علاقمندان می توانند تا تاریخ 10 خرداد 1394 آثار خود را به ایمیل  lizansg529@gmail.com  ارسال نمایند یا با مراجعه به دفتر این شرکت به آدرس پاوه ، پاساژ یاس طبقه دوم آثار خود را به این دفتر تحویل دهند.

گلالی در پایان اعلام نمود :برای علاقمندانی كه در جمله هاي خود به آيه و احاديث و سخن بزرگان استناد نمايند، امتياز خاصي نيز در نظر گرفته خواهد شد.

شرايط مسابقه :

1- جمله و شعر ارسالي نبايد تكراري و مرسوم در جامعه باشد.

2- جمله ارسالي نبايد بيشتر از 20 كلمه باشد.

3- بر روي پاكت ارسالي به دفتر شركت قيد شماره ملي افراد الزامي است.

4- از هر نفر یک اثر پذیرفته می شود.

شایان ذکر است هیئت داوران نتایج را از طریق پایگاه های خبری شهرستان به اطلاع می رسانند.