ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 03:19

فرماندار پاوه:روستاها به عنوان اساس و پایه توسعه باید مورد توجه قرار گیرند

فرماندار پاوه:روستاها به عنوان اساس و پایه توسعه باید مورد توجه قرار گیرند

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه به هنگام بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی این شهرستان، توجه به روستاها را به عنوان اساس و پایه توسعه مورد تاکید قرار داد. به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز ایده پور گفت: وقتی مردم برای مشارکت در اجرای طرحها و رفع مشکلات بخوبی مشارکت می کنند مدیران دستگاه های […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه به هنگام بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی این شهرستان، توجه به روستاها را به عنوان اساس و پایه توسعه مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا پرویز ایده پور گفت: وقتی مردم برای مشارکت در اجرای طرحها و رفع مشکلات بخوبی مشارکت می کنند مدیرانفرماندار دستگاه های اجرایی باید با تلاش و همت مضاعف در راستای رفع مشکلات روستاها گام بر دارند.

وی افزود: برای رفع مشکلات آب شرب روستاهای دره بیان و چورژی و احداث خط انتقال و ایستگاه پمپاژ آب شرب آنها پنج میلیارد و550میلیون ریال، برای شبکه جمع آوری فاضلاب روستاهای دوریسان، دره بیان و چورژی دو میلیارد و 500 میلیون ریال و برای تعریض، بهسازی و آسفالت راه اصلی روستاهای شمشیر، دره بیان، چورژی و دوریسان 9 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات سال 93 اختصاص داده شده که امسال این طرحها بطور کامل به بهره برداری می رسند.

بخشدار مرکزی پاوه نیز در این نشست گزارشی از وضعیت روستاها و مشکلات این بخش ارائه داد و گفت: مردم این روستاها برای مشارکت در اجرای طرحها آمادگی خود را اعلام کرده اند.

بخش مرکزی شهرستان پاوه 16 روستای فعال دارد.