ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 00:42

چه کسی برنده فینال انتخاب استاندار کرمانشاه خواهد بود ؟ شعبانی یا هاشمی

چه کسی برنده فینال انتخاب استاندار کرمانشاه خواهد بود ؟ شعبانی یا هاشمی

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازاستان پنجم:  چه کسی استاندار کرمانشاه خواهد شد ؟ علی اوسط هاشمی یا محمد رضا شعبانی – علیرضا گودرزی-با وجود تعیین بیش از نیمی از استانداران سراسر کشور ،در مورد استان کرمانشاه به خاطر تششت آراء و نرسیدن به اجماع در بین لایه های سیاسی استان بر روی […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل ازاستان پنجم:  چه کسی استاندار کرمانشاه خواهد شد ؟ علی اوسط هاشمی یا محمد رضا شعبانی

– علیرضا گودرزی-با وجود تعیین بیش از نیمی از استانداران سراسر کشور ،در مورد استان کرمانشاه به خاطر تششت آراء و نرسیدن به اجماع در بین لایه استاندار کرمانشاههای سیاسی استان بر روی گزینه ی واحد ، تلاشها برای انتخاب استاندار جدید هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.و بیشتر اخبار موجود به گمانه زنی نزدیگتر است تا اخبار موثق ، اما شواهد و قراین و اخبار درز رفته  از وزارت کشور نشان از آن دارد که گزینه نهایی استانداری کرمانشاه از میان دو نفرزیر یعنی آقای محمد رضا شعبانی و علی اوسط  هاشمی فراتر نخواهد رفت.
بنا بر اخبار رسیده به نوبهار نیوز، مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان کرمانشاه با رایزنی هایی که در سطح ریاست جمهوری و وزیرکشور و رده های میانی وزارت کشو انجام داده اند یکصدا و همراه با طیف های سیاسی گوناگون استان به دنبال تعیین محمدرضا شعبانی به عنوان استاندار کرمانشاه هستند. از طرف دیگر یکی از معاونان محترم وزیر کشور و جدیدا یکی از مشاوران رئیس جمهور و افرادی دیگر در حاشیه دولت بر اساس سابقه مدیریتی و اصلاحطلبی  به دنیال انتخاب علی اوسط هاشمی برای استانداری کرمانشاه هستند.
نگته ای که حایز اهمیت است و همه فعالان سیاسی استان فارغ از حزب و جناح خاصی بر آن پای فشاری دارند و از چند وقت پیش با موضع گیری های خود بر رسیدن به آن تلاش میکنند معرفی گزینه ای بومی با پیشنه ای معتدل برای استانداری کرمانشاه است . رسیدن به این نقطه از تلاش ها و ماندن تنها دو گزینه نشان از ان دارد که حداقل تا کنون فعلان سیاسی استان به نتیجه بومی بودن استان دست پیدا کرده اند.
واقعیت این است که دولت در انتخاب استاندار کرمانشاه در نقطه حساسی قرار گرفته است. زیرا دو گزینه فوق در بین بزرگان و همراهان دولت تدبیر و امید به نوعی از لابی قدرتمند، پر تحرک و در استان از حامیان  رسانه ای و تبلیغی بالایی که تا کنون در استان برای فرد دیگر نظیر آن وجود نداشته است، برخوردار هستند. حالا برای انتخاب نهایی باید منتظر تصمیم دولت بود