ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:27

جلسه هم اندیشی فعالان تئاتر و نمایش پاوه برگزار شد.

جلسه هم اندیشی فعالان تئاتر و نمایش پاوه برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه : بنا به دعوت قبلی دکتر هدایت محمودی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه هم اندیشی برخی از فعالان حوزه تئاتر و نمایش برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : از محورهای اصلی جلسه پایان دوره ی قانونی مدیریت انجمن نمایش پاوه و بررسی زمینه های انتخاب دوره […]

به گزارش سلام پاوه : بنا به دعوت قبلی دکتر هدایت محمودی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه هم اندیشی برخی از فعالان حوزه تئاتر و نمایش برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : از محورهای اصلی جلسه پایان دوره ی قانونی مدیریت انجمن نمایش پاوه و بررسی زمینه های انتخاب دوره جدید مدیریت این انجمن بود.
در آغاز جلسه دکتر هدایت محمودی ضمن عرض خیر مقدم وخوش آمد گویی به حاضرین اظهار نمود با توجه به این که انتخاب روسای انجمن نمایش شهرستان ها و انتصاب آنها از اختیارات ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. اما بنده جهت ارج نهادن به رای عموم هنرمندان و حوزه تئاتر و نمایش این مسئولیت را به خود هنرمندان واگذار می کنم.
وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه هنرمندان حوزه نمایش از خدمات شایان چندین ساله آقای معصوم صفیعی و عطااله یزدانبخش علارغم همه کاستی ها و مشقت تشکری ویژه نمود.
در ادامه آقای معصوم صفیعی ریاست کنونی انجمن نمایش پاوه ضمن تشکر از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه هنرمندان حوزه نمایش اظهار نمود: که علاقع مند هستند مدیریت حوزه نمایش را جوانان بر عهده بگیرند و باید به نیروهای جوان جهت ورود به حوزه مدیریت انجمن نمایش امکان حضور داده شود.
آقای صفیعی از همه هنرمندان حوزه نمایش خواشتند که عذر ایشان را در جهت ادامه کار به سبب خستگی حضور در روی سن و اهتمام به نوشتن و تنظیم نمایش نامه ها بپذیرند.

در ادامه جلسه هنرمندان هر کدام به ارائه نظرات خود پرداختند.

در پایان مقرر گردید که هنرمندان حوزه نمایش نسبت به معرفی افراد مورد نظر خود جهت تصدی مسئولیت انجمن نمایش پاوه و هیئت مدیره به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت صدور ابلاغ نهایی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۴/۰۲/۲۱ اقدام نمایند.

4 پاسخ برای “جلسه هم اندیشی فعالان تئاتر و نمایش پاوه برگزار شد.

  • همشهری در تاریخ اردیبهشت 20, 1394 گفت:

    صدای پای نمایندگان منتخب ا.رامانات:نعمت منوچهری شهاب نادری نظیف محمدی حبیب سلیمانی دکررضافرچی محمدعلی رضایی علی اکبراحمدی نریمان رحمانی آرش لهونی دکتررسول جوانرودی احمدحیدری مجیددرویشی

    • دوست در تاریخ اردیبهشت 21, 1394 گفت:

      گفته شد آرش لهونی نامزد این دوره نخواهد بود!!!
      ایشان فرماندار است اگر برنامه ای برای نماینده شدن مجلس داشت باید استعفا می داد ؛که می بینید مشغول انجام وظیفه ی فرمانداری جوانرود است ومستعفی نشده است !!!
      بدیهی است : با توجه به استانی شدن انتخابات ومقبولیت فردی وخانوادگیشان درهمه ی شهرستانهای اورامانات و در کل استان ،(بویژه کرمانشاه ): با تفاوت بسیار زیاد شانس اول انتخاب شدن برای حوزه ی اورامانات را داشت و هزینه های تبلیغاتیش هم به مراتب کمتر می شد!!! ؛ زیرا در حد اطلاع رسانی کفایت می کرد؛و به وعده ووعیدهای غیر اصولی… هم ، نیازی نبود!!!!؛ چون مردم شریف می دانند که :هرجا بوده اند وخواهند بود نسبت به مردم خالص ومخلص وبی ریا وبی دریغند واز ذیل لغایت صدر: همه جا را عرصه ی خدمات … صادقانه ی خودمی دانند.

  • كريمي در تاریخ اردیبهشت 20, 1394 گفت:

    از جناب آقاي دكتر محمودي كه به نظر عموم هنرمندان اهميت مي دهند و از خرد جمعي در انجام امورات به نحو مطلوب استفاده مي كنند ممنون و سپاسگزاريم

  • پیمان حسن زاده در تاریخ اردیبهشت 20, 1394 گفت:

    فرهاد جان آقای صفیعی نه تنها استعفا ندادن بلکه امروز با اکثریت آرا و حمایت همه جانبه ی اهالی تئاتر بار دیگر به ریاست انجمن نمایش انتخاب شدندو چه کسی بهتر از ایشان در تمام زمینه ها