پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:54

آغاز بذر پاشی چمن زمین فوتبال روستای نسمه + عکس

آغاز بذر پاشی چمن زمین فوتبال روستای نسمه + عکس

به گزارش سلام پاوه : پس از مدتها و با تلاش دهیار پرتلاش روستای نسمه آقای سابق حسینی با تامین بذر این زمین توسط اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه و حمایت اداره ورزش و جوانان پاوه  وبا همکاری و تامین بخشی از اعتبارات توسط دهیاری نسمه  بذر پاشی زمین فوتبال این روستا شروع شد. […]

به گزارش سلام پاوه : پس از مدتها و با تلاش دهیار پرتلاش روستای نسمه آقای سابق حسینی با تامین بذر این زمین توسط اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه و حمایت اداره ورزش و جوانان پاوه  وبا همکاری و تامین بخشی از اعتبارات توسط دهیاری نسمه  بذر پاشی زمین فوتبال این روستا شروع شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : زمین فوتبال روستای نسمه دومین زیمن فوتبال شهر پاوه می باشد که بعد از زمین چمن روستای نوریاو اینبار با تلاش آقای سابق حسینی دهیار روستای نسمه و رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاوه و با تامین بذر زمین توسط اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و همچنین اعتبارات دهیاری روستای نسمه بذر پاشی این زمین شروع شد.

لازم به ذکر است در شهر پاوه تا قبل از زمین روستای نسمه فقط یک زمین فوتبال که شرایط برگزاری مسابقات را داشته باشد وجود داشت و آن زمین نوریاو بود اما با تلاشهای آقای حسینی در هئیت فوتبال و دهیاری روستای نسمه و حمایت های مسئولین مربوطه از جمله بخشداری مرکزی چه بخشدار سابق آقای صباح ولدبیگی و چه بخشدار حاضر آقای عبداله زاده و حمایت فرماندار شهرستان این زمین با امکانات نسبتا مناسب آماده شد و بذر پاشی این زمین نیز شروع شد .

به تصاویری در این باره توجه فرمایید

سابق حسینی چمن نسمه

چمن نسمه 2

چمن نسمه 3

چمن نسمه 5

چمن نسمه

10 پاسخ برای “آغاز بذر پاشی چمن زمین فوتبال روستای نسمه + عکس

  • ناصر در تاریخ خرداد 28, 1394 گفت:

    دسو کاک سابقی وش بو ایشالله

  • اکو در تاریخ اردیبهشت 26, 1394 گفت:

    خیلی خیلی ممنون اقای حسینی خیلی خوش حالم کسانی مثل شما وهم کارانتون به فکر فوتبال باوه هستن

  • هژیراسلام دوست در تاریخ اردیبهشت 21, 1394 گفت:

    باسلام خدمت اقای حسینی عزیز وبزرگوار امیدوارم سالها ایشون درفوتبال پاوه بمانند چون امسال ایشان خیلی محدودند درفوتبال.چمن کردن زمین نسمه خیلی کاردرست وبه جایی بود

  • محمد فتاح پور در تاریخ اردیبهشت 19, 1394 گفت:

    از آقای حسینی به خاطر خدماتشان برای فوتبال پاوه تشکر می کنم و ای کاش شهر نوسود هم فردی زحمت کش و دلسوز مانند این بزرگوار داشت.

  • سرياس در تاریخ اردیبهشت 16, 1394 گفت:

    چمن سرياس لطفا

  • پارسا در تاریخ اردیبهشت 14, 1394 گفت:

    خسته نباشن . ولی کاش هزینه ی این کارو خرج زمین فوتبال نوریاب میکردن که یکم واسه مسابقات آبرومند تر میشد چون لیاقت مردم شهید پرور و متدین شهرستان پاوه خیلی بیشتر از ایناس ناگفته نماند اگه یکم به وضعیت سالن های فوتسال و اماکن ورزشی برسن بد نمیشه چون واقعا شرایطشون خیلی بده تربیت بدنی فقط به فکر اجاره شون نباشه .

  • محسن در تاریخ اردیبهشت 13, 1394 گفت:

    ازکاک سابق زحمتکش بابت زحمات وخدماتی که برای روستایمان میکشد تشکر میکنم

  • نوجوانان در تاریخ اردیبهشت 12, 1394 گفت:

    کاک سابق درود برتو وبه امید فردایی بهتر برای ورزش نسمه وپاوه

  • ذره بین در تاریخ اردیبهشت 12, 1394 گفت:

    سلاو بو نسمه بابا دست مریضا ای ول؟؟؟؟؟

    • پاوه ای در تاریخ اردیبهشت 13, 1394 گفت:

      دست مریزاد دوست عزیز نه دست مریضا