ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:06

منصور وهابی : معلم امانت دار است و انسان امانت اوست

منصور وهابی : معلم امانت دار است و انسان امانت اوست

به گزارش سلام پاوه : منصور وهابي رييس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود به مناسبت هفته معلم و تجليل از مقام شامخ معلمان در نماز جمعه شهر نوسود حاضر شد به ايراد سخنانی در همین راستا پرداخت . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : منصور وهابی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود پیش […]

به گزارش سلام پاوه : منصور وهابي رييس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود به مناسبت هفته معلم و تجليل از مقام شامخ معلمان در نماز جمعه شهر نوسود حاضر شد به ايراد سخنانی در همین راستا پرداخت .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : منصور وهابی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود پیش از نماز جمعه روز گذشته شهر نوسود به ایراد سخنانی پرداخت .منصور وهابی

وی هفته معلم را بهانه اي دانست تا در آن از خدمات معلمين و احترام به مقام انان در جامعه تجليل شود .

وهابی به تشریح جایگاه والای معلم در فرهنگ دینی و اسلامی پرداخت و گفت: جايگاه معلم را در فرهنگ ديني و اسلامي ما والا و ارزشمنداست به گونه اي كه در سخنان بسياري از بزرگان دين و انقلاب مقام معلم به مقام انبياي الهي سنجيده شده است .

وی در ادامه پروردگار متعال را با اشاره به آيات قراني نخستين معلم انسانيت دانست و حضرت رسول را نيز به استناد به حديث ( انما بعثت معلما ) بزرگترين معلم بشريت برشمرد.

رييس اداره آموزش و پرورش نوسود با استناد و اشاره به بيانات حضرت امام ( ره ) و مقام معظم رهبري شغل معلمي را بسيار ارزشمند دانست و از معلم به عنوان امانت داري ياد كرد كه مهمترین امانات در نزد او به امانت است و آن امانت، انسان است.

وی همچنین آموزش و پرورش را تنها دستگاهي دانست كه براي استمرار زمان كار و برنامه ريزي مي كند و معلم را توليد كننده نيروي انساني برشمرد.

منصور وهابی در پايان به معلمين ياد آور شد كه به شغل شريف خود افتخار کنند و اينكه در چنين جايگاهي هستند بايد به خود ببالند و شاكر خداوند متعال باشند كه در اين راستا مي طلبد جامعه و اولياي دانش آموزان بيش از گذشته قدر دان زحمات معلمين باشند.

در ادامه جناب حاج ماموستا ملا عيني امام جمعه شهر نوسود نيز ضمن تقدير از وهابي رييس اداره آموزش وپرورش ، حضور وی را در نماز جمعه هفته بزرگداشت ماموستا عینیمقام معلم بسيار ارزشمند توصيف كرد و اينگونه برنامه ريزي و حركت مسئول فرهنگي منطقه نوسود را در جهت ايجاد انگيزه بيشتر معلمين به خدمت به جامعه براي اولين بار در نماز جمعه نوسود در اين مناسبت خاص بسار موثر و تاثير گذار دانست .

وی در سخناني تجليل و تكريم از معلمان را ضروري دانست و از علما و معلمان بعنوان امين مردم و حافظ ارزشهاي ديني و اسلامي ياد كرد .

ماموستا عيني كار فرهنگي را در عصر حاضر بسيار ضروري برشمرد و در اين مسير نقش خانواده ، جامعه و مدرسه را مهم قلمداد کرد.

امام جمعه شهر نوسود بچه ها را امانتي در دست معلمين دانست و رسالت معلمين را در جهت هدايت و ارشاد دانش آموزان به سوي نور و نجات آنان از ظلمت ها و تاريكي ها مهم ارزيابي كرد .

ماموستا عینی در پايان بياناتشان ارتباط مستمر اولياء را با مدرسه و معلمين خواستار شد .

نماز جمعه شهر نوسود

4 پاسخ برای “منصور وهابی : معلم امانت دار است و انسان امانت اوست

  • فاتح شمس در تاریخ اردیبهشت 13, 1394 گفت:

    دوستان خالی بودن مساجد از مسلمانی ماست!!!!!!!!!! والا دین مترقی اسلام هیچ نقصی ندارد متاسفانه گاها می بینیم اسلام را چنان معرفی میکنند که نتنها هیچ جاذبه ای ندارد بلکه دافعا بسیار زیادی هم دارد یکی از این موارد تکراری بودن مباحث در مساجد است من می خواهم یادی بکنم از استادی در اول انقلاب این مرحوم در یکی از روستاهای اطراف پاوه نماز جمعه بر پا میکرد (دوریسان) شاید باور نکنید نتنها مسجد جای سوزن انداختن نداشت بلکه خیلی از مشتاقان بیرون از مسجد ودر اطراف ان نماز خود را بجا می اوردند می دانید چرا؟ جوابش ساده است نه تملق کسی را میکرد نه قدوبالای کسی را توصیف میکرد ونه حرفهای تکراری بلکه فقط سخن روز ومباحث کاربردی در ان زمان حال باید بنشینیم وقضاوت را به اهلش بسپاریم ایا مشکل از کجاست ؟ قطعا به جواب درستی نخواهیم رسید ووووووووو

  • امید در تاریخ اردیبهشت 12, 1394 گفت:

    ماشاالله خیلی شلوغه!!!!!!!!

  • محسن در تاریخ اردیبهشت 12, 1394 گفت:

    باسلام ، بسیار تاسف خوردم از این مسجد خالی ، خدا رحم کند.

  • شهروند 2 در تاریخ اردیبهشت 12, 1394 گفت:

    نماز جمعه خیلی شلوغه چرا؟