پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:48

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه: حقوق فرهنگیان بین 160 تا 600 هزار تومان افزایش می یابد

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه: حقوق فرهنگیان بین 160 تا 600 هزار تومان افزایش می یابد

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: میزان افزایش حقوق معلمین در طرح رتبه بندی فرهنگیان براساس امتیاز بین 160 تا 600 هزار تومان متفاوت است. سلیمان محبی روز پنجشنبه در پاوه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان که به تازگی […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: میزان افزایش حقوق معلمین در طرح رتبه بندی فرهنگیان براساس امتیاز بین 160 تا 600 هزار تومان متفاوت است.

سلیمان محبی روز پنجشنبه در پاوه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان که به تازگی توسط دولت تدبیر و امید مصوب محبی مدیر کل آموزش و پرورششده همه فرهنگیان را در پنج رتبه تحت پوشش قرار می دهد.

وی با بیان اینکه تفاوت فقط در رتبه هاست گفت: شاخص های طراحی شده در ارتباط با شرح وظایف معلمی است و چیزی خارج از وظیفه معلمی در آن معیارها و شاخص ها دیده نشده و معلمین همانطور که قبلا برای گرفتن گروه و پایه نیاز به یک سری امتیازات داشتند بحث رتبه بندی هم به همین صورت است.

وی اضافه کرد: معلمین می توانند با ارائه مدارک خود از جمله تقدیر و تشویق و دوره های آموزش ضمن خدمت، حضور در مدارس چند پایه برای معلمین ابتدایی و امتیازات دیگری که همه معلمین می توانند از آنها برخوردار باشند، رتبه خود را دریافت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه تصریح کرد: دولت امسال اعتبار این طرح را تأمین کرده و هیچ مشکلی برای پرداخت آن وجود ندارد و این گام اول است و برای سال تحصیلی 96 – 95 نیز دولت در مصوبه ای که در 2/2/94 مصوب کرده اعتبار این طرح را تأمین کرده است.

28 هزار فرهنگی کرمانشاه در چهار هزار و 600 مدرسه کار تعلیم و تربیت 320 هزار دانش آموز استان را برعهده دارند.

تعداد فرهنگیان بازنشسته استان کرمانشاه نیز 18 هزار نفر است.

3 پاسخ برای “مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه: حقوق فرهنگیان بین 160 تا 600 هزار تومان افزایش می یابد

  • شاهو در تاریخ اردیبهشت 14, 1394 گفت:

    با عرض ادب و احترام . فرزند کلاس ششم من همیشه می گفت بعضی از معلمان مدرسه ی ما در فاصله ی زنگ تفریح به آژانس نزدیک آموزشگاه رفته و مسافرکشی می کنند . من باور نکردم . امّا با معاون مدرسه که صحبت کردیم صحّت این موضوع را تأیید کرد . حال من موندم مات و متحیّر و حقیقتا نگرانم از اینکه از از مسئولین محترم خواهش کنم به داد فرزندان معصوم مردم برسند یا اینکه از آنها التماس کنم به دادِ معیشت بدِ فرهنگیان برسند ؟ !

    من یقین کامل دارم دانش آموزان ما موجودات با احساس ، با شعور و صاحب فهم و تشخیص هستند ، اگر هوش و شعور بالایی ندارند پس چطور به آنها آموزش می دهیم ؟ لطفا از دانش آموزان نظر سنجی کنید .

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 13, 1394 گفت:

    بازنشستگان اموزش وپرورش را نیز دریابید آنان نیز سی سال با جان ودل خدمت نمودند در دوره های آموزشی ضمن خدمت نموده اند ودارای تشویق ودیگر فاکتورهامی باشند

  • فرهاد در تاریخ اردیبهشت 11, 1394 گفت:

    گمان نیکم فلانی