پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:16

کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه افتتاح شد

کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه افتتاح شد

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته سلامت کلینیک تخصصی، درمانی بیمارستان قدس و کلینیک دندانپزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه روز سه شنبه افتتاح شد. به گزارش خبرنگار ایرنا سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه، افتتاح این کلینیک ها را در راستای طرح تحول سلامت عنوان کرد و گفت: یک میلیارد و […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته سلامت کلینیک تخصصی، درمانی بیمارستان قدس و کلینیک دندانپزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه روز سه شنبه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه، افتتاح این کلینیک ها را در راستای طرح تحول سلامت عنوان کرد و گفت: یک میلیارد و یکصد دکتر جهانبخش ولدبیگیمیلیون ریال اعتبار برای راه اندازی این دو کلینیک هزینه شده است.

دکتر جهانبخش ولدبیگی اظهار کرد: با شروع بکار این مراکز تخصصی مشکلات بسیاری از مردم شهرستان پاوه مرتفع می شود به نحوی که دیگر نیاز نیست رنج سفر و تحمل هزینه های گزاف رفتن به مرکز استان را متحمل شوند.

وی افزود: هم اکنون 13 متخصص در زمینه های قلب وعروق، داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، سونوگرافی و رادیولوژی، اکوکاردیوگرافی و تست ورزشی در کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه فعالیت می کنند و بزودی پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی، ارتوپدی و چشم پزشکی نیز به آن ها اضافه می شوند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه افزود: در کلینیک دندانپزشکی مرکز بهداشت پاوه نیز پنج دندانپزشک به دانش آموزان و کودکان و نوجونان 6 تا 14 سال خدمات ارائه می کنند.

امام جمعه پاوه نیز با قدردانی از زحمات مسوولان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، گفت: دولت امکانات و تجهیزات لازم را فراهم کرده و ماموستا قادریکارگزاران باید با تلاش و جدیت در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

ماموستا ملا قادر قادری طرح تحول سلامت در کشور را موجب آبرو و عزت نظام جمهوری اسلامی دانست و از تلاش و جدیت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اجرای این طرح قدردانی کرد.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

کلنیک

یک پاسخ برای “کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه افتتاح شد

  • مهرداد در تاریخ اردیبهشت 10, 1394 گفت:

    لطفا متخصص کلیه و مجاری ادرار هم فراموش نشود و حتما رو قولی که دادین و متخصص ارتوپدی میارین بمونین با سپاس اقای یوسفی پیگیر باشین