ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 08:22

استعفای روسای اداره ورزش و جوانان پاوه، روانسر و جوانرود

استعفای روسای اداره ورزش و جوانان پاوه، روانسر و جوانرود

به گزارش سلام پاوه : شنیده ها حاکی از آن است روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان های پاوه، روانسر و جوانرود به دلیل عدم تخصیص اعتبارات و کمبود امکانات و مشکلات مالی و عدم توجه مدیریت استان به این شهرستانها همزمان استعفا دادند. بنا بر اخبار رسیده به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : […]

به گزارش سلام پاوه : شنیده ها حاکی از آن است روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان های پاوه، روانسر و جوانرود به دلیل عدم تخصیص اعتبارات و کمبود امکانات و مشکلات مالی و عدم توجه مدیریت استان به این شهرستانها همزمان استعفا دادند.

بنا بر اخبار رسیده به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : شنیده ها حاکی از آن است دلایل استعفاء این روسا بدلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم و نگاه تبعیض آمیز اداره هیوا حسینیکل ورزش و جوانان به این شهرستانها و نبودن امکانات لازم ورزشی برای این شهرستانها بوده است .

شرایط سخت و نبود امکانات لازم در سالنهای ورزشی و عدم اعتبارات در امورات اداره نیز از دیگر مواردی بود که بر اساس اخبار موثق رسیده به این پایگاه می توان به آن اشاره نمود.

با در نظر گرفتن استعفای همزمان روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان های پاوه، جوانرود و روانسر، بدون شک تنها دلیل استعفای این مدیران کم توجهی به ورزش شهرستان و نبود اعتبارات را می توان متصور شد.

براساس این گزارشات اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه نیز با استعفای این روسا موافقت نموده و تصمیم بر انتقال آنها نیز نموده است.

قابل ذکر است سالنهای ورزشی پاوه در وضعیت مطلوبی نبوده و همچنین تنها استخر سرپوشیده شهرستان پاوه به دلیل نبود اعتبارات و عدم استفاده آن به شهروندان در وضعیت مبهمی قرار دارد.

شایان ذکر است شنیده ها حاکی از آن است اعتبار درنظر گرفته برای ورزش شهرستان پاوه نزدیک به هفت بوده است که بنا بر دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان شش میلیون از این اعتبارات برگشت داده شده است و شنیده ها حکایت از ان دارد این اعتبارات برای شهرستان قصرشیرین در نظر گرفته شده است .

همچنین در این راستااخبار حکایت از ان دارد رئیس هیئت ووشو شهرستان پاوه آقای طیفور حاتمی در حمایت از استعفای آقای هیوا حسینی از سمت خود استعفاء داد.

لازم به ذکر است خبرگزاری های پاوه پرس و هزار ماسوله نیز این خبر را تا حدود زیادی تایید نموده اند.