ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:15

فراخوان برای مردم شریف زاگرس نشین

فراخوان برای مردم شریف زاگرس نشین

به گزارش سلام پاوه : کارگروه نجات بخشی چشمه بل فراخوانی به شرح ذیل منتشر نموده است : احتراماً، حفظ محیط زیست علاوه بر وظیفه دینی و ملی، بعنوان یک تکلیف و وظیفه شهروندی جزو فرهنگ عمومی هر جامعه ایی بوده و یکی از شروط لازم جهت رسیدن به توسعه پایدار در هر جامعه ایی […]

به گزارش سلام پاوه : کارگروه نجات بخشی چشمه بل فراخوانی به شرح ذیل منتشر نموده است :

احتراماً، حفظ محیط زیست علاوه بر وظیفه دینی و ملی، بعنوان یک تکلیف و وظیفه شهروندی جزو فرهنگ عمومی هر جامعه ایی بوده و یکی از شروط لازم جهت چشمه بل هجیجرسیدن به توسعه پایدار در هر جامعه ایی می باشد. این مهم جز با خواست، اراده ملی و حضور عملی تک تک شما مردم عزیز، فرهنگی و طبیعت دوست زاگروس نشین در عرصه حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و ذخایر ژنتیکی محقق نخواهد شد. نظر به فرا رسیدن روز دوم اردیبهشت ماه روز جهانی زمین پاک با شعار «حفاظت از زمین با حفظ آب و خاک» در نظر است با حضور شما مردم عزیز، تشکل های زیست محیطی و فعالین عرصه فرهنگ و محیط زیست استانهای کردستان و کرمانشاه مسیر روستای ناو – کانی بل – روستای هجیج پاکسازی شود.

زمان: ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 12/02/1394

مکان: مسیر روستای ناو – کانی بل – روستای هجیج

لذا از کلیه دوستداران محیط زیست و سیمای طبیعی منطقه اورامان، علما، روحانیون، کارمندان، کسبه و بازاریان، نیروهای نظامی و انتظامی، جامعه پزشکان، جامعه مهندسین، جامعه وکلا، فرهنگیان و تمامی علاقمندان به رشد فرهنگی و توسعه اقتصادی کردستان و هر شهروندی که حفظ محیط زیست را وظیفه و تکلیف شهروندی می داند دعوت بعمل می آید جهت احترام به حقوق شهروندی و تلاش در راه ارتقای شاخصهای فرهنگ عمومی جامعه، رسیدن به مفهوم توسعه پایدار و همچنین ادای وظیفه و دین نسبت به زمین و طبیعت بکر و دست نخورده منطقه بصورت فعال و پر شور در این پاکسازی شرکت نمایید. حضور شما مایه دلگرمی فعالان محیط زیست و موجب بالندگی کردستان خواهد بود.

برنامه زمین پاک گروه کاری ویژه نجاتبخشی چشمه بل

6 پاسخ برای “فراخوان برای مردم شریف زاگرس نشین

  • سمن در تاریخ اردیبهشت 8, 1394 گفت:

    شاين ذكر است كه در جلسه اي كه در مورخه 16 فروردين در محل سالن شهداي دولت استانداري كرمانشاه با حضور استاندار و خانم ابتكار برگزار شد رسيدگي به وضعيت چشمه بل به عنوان مطالبه جدي و دست اول همه سمن هاي زيست محيطي استان كرمانشاه مطرح شد.

  • امير دارستان در تاریخ اردیبهشت 8, 1394 گفت:

    با سلام خدمت همه و تشكر از سايت خوب سلام پاوه

    سد داريان در زمان دولت آقاي دكتر احمدي نژاد مجوز زيست محيطي دريافت كرده است. همان دولتي كه درياچه اروميه را خشكانيد و اكنون دولت تدبير و اميد در حال احياي آن است. جا دارد همه مردم و مسولين پيرو بيانات اخير رهبر معظم انقلاب كه مردم را به نظارت بر عملكرد دستگاها دعوت كردند در اين برنامه حضوري پررنگ داشته باشند و حمايت قاطع خود را از اين ثروت ملي اعلام دارند و گرنه دير يا زود مجبور خواهيم شد كه در عمق 110 متري درياچه سد داريان به دنبال آب شرب بگرديم !

    با تشكر

  • رستمی تبار در تاریخ اردیبهشت 7, 1394 گفت:

    بعلت عدم بارش در بهار امسال میزان کاهش بارش نسبت به پارسال در پاوه 11 درصد و در کرمانشاه 34 در صد شده است.
    خواهشمندیم به هشدارهای قبلی نسبت به برنامه ریزی در مصرف آب توجه جدی گردد.
    مبادا شاهد انباشت پروندهای دادگاه در این خصوص باشیم؟؟؟؟؟؟؟

  • پرویز دارستان در تاریخ اردیبهشت 7, 1394 گفت:

    ” با وضعیت فعلی آب، 70 درصد مردم باید کشور را ترک کنند”.
    این یک دروغ رسانه ای یا یک تیتر خیالی نیست. این تیتر صحبتهای اخیر عیسی کلانتری وزیر اسبق کشاورزی و دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه در مورد عمق بحران آب و خطری است که همه ما را تهدید می کند. و آنگاه در هورامان …… بگذریم!!!!
    گراف ها را کنار هم بگذاریم. آن گاه بهتر می فهمیم ما چگونه ما شدیم!!

  • واقعیت نگر در تاریخ اردیبهشت 7, 1394 گفت:

    بل خیلی وقت است که به رحمت خدا رفته است
    در واقع جنازه ای است که هنوز خاک نشده است
    این مطلب (نابود شدن بل) بسیار اندهگین است زیرا بل شخصی با توان بالا، بسیار ارزشمند و مستعد بود
    اما نکته این است که وقعیت دارد که این فرد والا مقام و ارزشی مرده است و دیگر زنده هم نمی شود. و این لطمه است بر پیکر هورامان
    بیایید به جای داد زدن و گفتن این جمله ” بل نباید بمیرد” بر روی کاهش اثرات زیست محیطی سد و جبران آنها تمرکز نماییم

    • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 8, 1394 گفت:

      چگونه مي خواهيد اثرات زيست محيطي سد را كاهش دهيد جناب واقعيت نگر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟