ج 10 فروردین 1403 ساعت 02:24

رفع مشکل فنی سایت هزارماسوله / قالب جدید این سایت رو نمایی شد

رفع مشکل فنی سایت هزارماسوله / قالب جدید این سایت رو نمایی شد

به گزارش سلام پاوه : پس از رفع مشکلات فنی سایت خبری تحلیلی هزارماسوله قالب جدید رونمایی و  فعالیت این سایت از سر گرفته شد. یاور اسکات مدیر سایت خبری تحلیلی هزارماسوله در گفتگویی با خبرنگار سلام پاوه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این سایت، یک سایت کاملا رفع مردمی است و در جهت […]

به گزارش سلام پاوه : پس از رفع مشکلات فنی سایت خبری تحلیلی هزارماسوله قالب جدید رونمایی و  فعالیت این سایت از سر گرفته شد.

یاور اسکات مدیر سایت خبری تحلیلی هزارماسوله در گفتگویی با خبرنگار سلام پاوه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این سایت، یک سایت کاملا رفع یاور اسکات مردمی است و در جهت اطلاع رسانی اخبار و گزارشات این شهرستان گام برمی دارد.

یاور اسکات افزود: هدف از ایجاد این سایت در کنار دیگر سایتها اطلاع رسانی اخبار شهرستان پاوه به شهروندان گرامی است که نسخه اولیه این سایت در بهار 92 افتتاح شد.

وی با بیان اینکه امروزه عدم وجود رسانه ای موثر در شهرستان می تواند خلا بزرگی در اطلاع رسانی رویدادها باشد گفت: ما در کنار دیگر سایتهای پاوه در حد توان خود به امر رسالت خود در انتشار اخبار و رویدادهای شهرستان اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به نقص فنی سایت به مدت بیش از دو ماه و امکان بازنشدن آن با اینترنت مخابرات ادامه داد: بنا بر نیاز و خواسته کاربران در بازدید روزانه از سایت و عدم موفقیت آنها در رویت اخبار؛ برآن شدیم كه قالب و سيستم سايت هزارماسوله را از اول طراحي و راه اندازي نمائیم..

وی تصریح کرد: اين قالب در مدت 1 ماه طراحي و پياده سازي شده است و اکنون نیز بنا به خواسته برخی ازکاربران سایت ، قالب جدید رونمايی شد.

وی در پایان ضمن تشکر از خبرنگار سایت سلام پاوه گفت: از كاربران و همراهان عزيز درخواست مي كنم نظرات و پيشنهادات خود را نسبت به قالب جديد سايت هزارماسوله با ما در ميان بگذاريد.

یک پاسخ برای “رفع مشکل فنی سایت هزارماسوله / قالب جدید این سایت رو نمایی شد

  • امید در تاریخ اردیبهشت 6, 1394 گفت:

    سلام .. هزار ماسوله یکی از بهترین سایتهای خبری شهرستان پاوه میباشد خوش حال شدم که سایت دوباره روبه راه شد