ج 31 فروردین 1403 ساعت 16:08

دیدارسخنگوی و عضو هیئت مدیره اتاق اصناف کشور با ماموستا قادری

دیدارسخنگوی و عضو هیئت مدیره اتاق اصناف کشور با ماموستا قادری

به گزارش سلام پاوه: اعضای هیئت مدیره و جمعی ازروسای اتحادیه های اتاق اصناف پاوه بهمراه آقای مجتبی صفایی سخنگو و عضو هیئت ریسه اتاق اصناف کشور با ماموستا قادری امام جمعه پاوه دیدار و گفتگو کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این دیدار صمیمی که آقایان مجتبی صفایی سخنگو و عضو هئیت رئیسه […]

به گزارش سلام پاوه: اعضای هیئت مدیره و جمعی ازروسای اتحادیه های اتاق اصناف پاوه بهمراه آقای مجتبی صفایی سخنگو و عضو هیئت ریسه اتاق اصناف کشور با ماموستا قادری امام جمعه پاوه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این دیدار صمیمی که آقایان مجتبی صفایی سخنگو و عضو هئیت رئیسه اتاق اصناف کشور،بهرامی نماینده استان کرمانشاه در اتاق اصناف کشور ، مهندس شفیعی رئیس اتاق اصناف پاوه به همراه مسئول بازرسی و روسای محترم اتحادیه های صنفی شهرستان پاوه حضور داشتند مشکلات اصناف و بازار پاوه و نیازها و کمبود های آن با ماوستا قادری در میان گذاشته شد.

همچنین در این نشست پیش زمینه مهمانان ویژه اتاق اصناف که در چند روز آینده از طریق اردو های راهیان نور از مرکز کشور به پاوه می آینددر حضور ماموستا قادری دیدار اصناف با ماموستا 1مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار امام جمعه پاوه ضمن خیر مقدم به حاضرین به جایگاه و نقش اصناف و بازاریان در عرصه امروز جامعه پرداخت و خواستار تلاش هرچه بیشتر برای داشتن  بازاری منسجم و در خور شان مردم  شهرستان شد و از مجموعه اتاق اصناف پاوه درخواست تلاش و پشتکار بیشتر برای تحقق این امر نمود.

مهندس شفیعی رئیس اتاق اصناف پاوه نیز گوشه ای از مشکلات و نیازهای اصناف شهرستان را به سمع و نظر ماموستا قادری رساندند.

مجتبی صفایی عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف کشور که به صورت ویژه برای ملاقات با ماموستا قادری در پاوه حاضر شده بود از این دیدار ابراز خوشحالی نمود و به بیان دیدگاههای خود و راههای کمک به اصناف و بازاریان پرداخت .

لازم به ذکر است در حین این دیدار دکتر احمد نعمتی از اساتید دانشگاه که اتفاقا استاد آقای صفایی بود به عنوان مهمان در این جمع حضور یافتند.

دیدار اصناف با ماموستا 1

دیدار اصناف با ماموستا 1

دیدار اصناف با ماموستا 1

دیدار اصناف با ماموستا 1