پ 09 فروردین 1403 ساعت 14:50

دو خبر از شهرستان پاوه

دو خبر از شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : به منظور ارج نهادن به مقام کارگران و تکریم این قشر زحمت کش اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان پاوه روز سه شنبه برگزار شد. به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار پاوه در این جلسه با قدردانی از زحمات کارگران گفت: چرخهای توسعه و پیشرفت جامعه با دستان پرتوان کارگران […]

به گزارش سلام پاوه : به منظور ارج نهادن به مقام کارگران و تکریم این قشر زحمت کش اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر شهرستان پاوه روز سه شنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار پاوه در این جلسه با قدردانی از زحمات کارگران گفت: چرخهای توسعه و پیشرفت جامعه با دستان پرتوان کارگران به شورای اداری پاوهحرکت در می آید و وظیفه ما بوسه زدن بر این دستها و تکریم و تجلیل صاحبان بی ادعای این دستان است.

پرویز ایده پور با بیان اینکه تنها مرجع برنامه ریزی، تصمیم گیری و اجرای برنامه های گرامیداشت هفته کارگر در پاوه ستاد بزرگداشت هفته کارگر است افزود: خارج از برنامه ها و تصمیمات این ستاد هیچ برنامه و حرکت دیگری جنبه قانونی ندارد.

شهرستان پاوه با جمعیتی بالغ بر 59 هزار نفر حدود 10 هزار کارگر بیمه شده و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی دارد که 6 هزار نفر آنها در طرحها و پروژه های عمرانی شاغل هستند و مابقی در طرحها و کارگاه های کوچک فعالیت می کنند.

خبر دوم

پاوه – در نشستی با حضور مسوولان راهکارهای حفاظت از منابع ملی و محیط زیست شهرستان پاوه بررسی شد.

فرماندار پاوه در این نشست نبود نظارت و بازرسی را ازعوامل مؤثر در تجاوز به منابع ملی و تخریب محیط زیست برشمرد و گفت: مسوولان ادارات ذیربط باید با نظارت و بازرسی مستمر و شبانه روزی و مراقبت از منابع ملی و محیط زیست محیطی کاملا ناامن را برای متجاوزان به منابع ملی و تخریب کنندگان محیط زیست فراهم کنند.

پرویز ایده پور افزود: مسوولان باید با مراقبت و نظارت یک محیط امن، سالم و دارای آرامش را برای بهره بردن مردم از طبیعت زیبا و خدادادی شهرستان ایجاد کنند.

جانمایی و مشخص کردن محلی برای انباشته شدن و دفن شدن نخالهای ساختمانی شهر، همکاری مسوولان با دوستداران محیط زیست در پاکسازی تفرجگاه سردره، تعیین تکلیف محل ساختمان مخروبه آموزش و پرورش و مرکز بهداشت سابق شهر پاوه توسط شهرداری، شورای اسلامی شهر، آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، آب و فاضلاب و بخشداری مرکزی به منظور تبدیل این دو محل به مکان تجمع های شهرستانی و فضای سبز و پارک ورزشی تا 15 روز آینده از مصوبات این نشست بود.

شهرستان پاوه با داشتتن حدود 77 هزار هکتار منابع ملی و سرسبز و 59 هزار نفر جمعیت از شهرستانهای زیبای استان کرمانشاه به لحاظ طبیعت بکر و منحصر بفرد است.