ج 31 فروردین 1403 ساعت 00:26

دکترمنوچهری:دولت بایستی سریعا نسبت به رفع مشکلات فرهنگیان اقدام نماید.

دکترمنوچهری:دولت بایستی سریعا نسبت به رفع مشکلات فرهنگیان اقدام نماید.

به گزارش سلام پاوه :دکترمنوچهری:دولت بایستی سریعا نسبت به رفع مشکلات فرهنگیان اقدام نماید. به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر منوچهری : دکترنعمت اله منوچهری نماینده پاوه واورامانات با اشاره به مشکلات مربوط به حقوق معلمان گفت: متاسفانه ضریب حقوق پرداختی معلمان متناسب با ضریب پرداختی سایر کارکنان دولت […]

به گزارش سلام پاوه :دکترمنوچهری:دولت بایستی سریعا نسبت به رفع مشکلات فرهنگیان اقدام نماید.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر منوچهری : دکترنعمت اله منوچهری نماینده پاوه واورامانات با اشاره به مشکلات مربوط به حقوقدکتر منوچهری معلمان گفت: متاسفانه ضریب حقوق پرداختی معلمان متناسب با ضریب پرداختی سایر کارکنان دولت نیست و دولت بایستی سریعا نسبت به رفع این تبعیض اقدام نماید.

وی تصریح کرد: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنان پیگیر این قضیه خواهیم بود و از افزايش حقوق معلمان و رفع تبعيض دراين زمینه حمايت مي‌كنيم وبه جدیت تا حصول نتیجه کوتاه نخواهیم آمد.

نماینده مردم پاوه واورامانات با اشاره به اینکه یکی دیگر از مطالبات فرهنگیان اجرای طرح رتبه بندی معلمان است، اظهار داشت: مهم‌ترین مطالبه ما از مقام عالی وزارت در حوزه رتبه بندی معلمان است چرا که اگر این مهم تحقق یابد عدالت آموزشی به طور حقیقی محقق می‌شود.

نماینده پاوه واورامانات درمجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه‌های تحول نظام آموزش و پرورش این است که تمرکز زدایی و مشارکت همگان به رسمیت شناخته شودوآن چیزی که تمامی وزرای قبلی در خانواده بزرگ آموزش و پرورش آن را دنبال می‌کردند و متاسفانه به آن دست نیافتند در دو مسئله بوده است که یکی از آنها رتبه بندی معلمان و دیگری افزایش منزلت اجتماعی معلمان و فرهنگبان بوده است که خوشبختانه آقای فانی توانسته‌اند راهکار این دو مسئله را پیدا کنند.

وی درپایان تصریح کرد:اگرچه موضوع افزایش حقوق فرهنگیان فراگیروملی است، اما به عنوان وکیل مردم اورامانات درمجلس شورای اسلامی که درعضوکمیسیون فرهنگیان نیزحضور دارم تمام تلاش خودرابرای حمایت ودفاع ازحقوق ومنزلت اجتماعی فرهنگیان اورامانات بکارخواهم گرفت.

9 پاسخ برای “دکترمنوچهری:دولت بایستی سریعا نسبت به رفع مشکلات فرهنگیان اقدام نماید.

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 6, 1394 گفت:

    بنده فرهنگی هستم چراوضعیت تعاونی بی سروسامان مسکن روانسررومشخص نمیکنی بابابخداهیات مدیره ناکارآمدوبرنامه اش قدیمی است

  • فرهنگیان ثلاث در تاریخ اردیبهشت 5, 1394 گفت:

    سلام خدمت تمام فرهنگیان …دکتر منوچهری در تجلیل از خیرین مدرسه ساز در ثلاث باباجانی حمایت قاطع خود را از فرهنگیان و رفاه حال آنان به صراحت اعلام کرد. در ضمن دکتر منوچهری چون خانواده ای فرهنگی است و پدرش از اولین روسای بومی آموزش و پرورش اورامانات است در دل فرهنگیان جای دارد.

  • فرهنگی ثلاث در تاریخ اردیبهشت 3, 1394 گفت:

    جناب منوچهری،روزانتخابات جوابتومیدیم

  • شهریار رازیانی در تاریخ اردیبهشت 3, 1394 گفت:

    سلام آقای پاوه نژاد….اقدامات آقای منوچهری برای افتتاح مرز شوشمی ب موقع بود ،خوب انجامش داد مشکل از طرف اقلیم کردستان است گفتند اول استاندار حلبچه باید تعیین شود بعد مرز بازگشایی میشود. خاهش میکنم منعکس کنید سعی کنید سایتتون تمام مطالب را انتشار دهید نه فقط موضعگیریهای خاص.

  • پاوه نژاد در تاریخ اردیبهشت 2, 1394 گفت:

    خیلی دیره آقای منوچهری
    دیربرای پاوه اقدام نمودی هرچند همه اقداماتتتان بی نتیجه بود
    شما که افتتاح مرز شوشمی را اعلام کردی کو؟چی شد؟ چه جوابی داری ؟
    کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من
    این دفعه رای ما هورامی است……….

  • غمبار در تاریخ اردیبهشت 2, 1394 گفت:

    کاربر محترم من ی شخص بی طرف هستم واقعن تا جایی ک امکان داره نام دکتر منوچهری را با بقیه قاطی نکنید ایشان در این دوران تحریم و بی اعتباری چه کاری از دستش برامده و انجام نداده ..عملکرد ایشان عالی و پاکترین نماینده اورامانات هم از نظر اخلاقی و هم از نظر مللی است. تا ب حال نظرات بنده را در این سایتتون منعمس نکردید.

  • کاله در تاریخ اردیبهشت 1, 1394 گفت:

    جناب آقای صالحی مدیریت محترم سایت سلام و ضمن تشکر از شما که نام نماینده رو به نماینده پاوه واورامانات نام میبرید جناب آقای منوچهری عزیز دل برادر پیشنهاد میکنم که وارد بحث معلمان فلک زده پاوه واورامانات نشوید نکنه اون هم بشه باز شدن مرز شوشمی ویا بقول شما مرز جدید التاسیس جوانرود عزیز بفکر چی هستی برادر زحمت کش و خسته از مشغله کاری وجدل و بحث کردن و کشاندن وزیران محترم دولت تدبیر و امید به صحن علنی مجلس یا دعوت به حوزه انتخاببه خود همچون نماینده پر تلاش قصر شیرین جناب آقای حسینی یا همانندمرد با اقتدار و آبرومند کرد و کردستان برادر شجاع آقای عثمانی اگر عمری باقی باشد در حوزه انتخابییه بوکان رای خود را به صندوق میندازم تا دین خود را به زحمات آن برادرادا کرده باشم جناب منوچهری شما هم درنگ نکنید تا از قافله مردان بی ادعاجا نمانیداگر دیر بجنبید ممکن است روستاهای مرزپاوه هم بشوند جزءشهرستان مریوان همچون 50 روستای مردم فقیر و محروم ثلاث بابا جانی که با تلاش شما به حوزه سرپل ذهاب ملحق شدند با تشکر از زحمات جناب آقای صالحی عزیز مدیر محترم سایت لطفا” درج نمایید %

  • معلم در تاریخ اردیبهشت 1, 1394 گفت:

    با سلام
    آقای منچهری هنگامی که نمایندگان مناطق جنگی فوق العاده منطقه جنگی را برقرار می کردند و مناطق تحت تصدی شما منطق غیر جنگی تلقی شدند جنابعالی چه کار می کردی که حالا دم از ضریب حقوقی معلمان می زنی در آن موقع هر جا بودی حالا هم برو آنجا ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان

    • فرهنگی در تاریخ اردیبهشت 1, 1394 گفت:

      این برخورد نه شایسته یک نماینده
      آن هم بزرگترین مرد اورامانات در حال حاضر،
      و نه در شان یک فرهنگی!
      معلم عزیز یک کمی مودبانه تر و محترمانه بنویس.
      بنده فقط یک کاربر هستم ولی از نوشته شما هم متاثر و هم پریشان شدم.