پ 30 فروردین 1403 ساعت 12:00

سفر رییس ‌جمهور به کرمانشاه؛ اواخر بهار یا اوایل تابستان

سفر رییس ‌جمهور به کرمانشاه؛ اواخر بهار یا اوایل تابستان

به گزارش سلام پاوه : معاون سیاسی ‌امنیتی استانداری ‌کرمانشاه با قطعی ‌بودن سفر رییس‌جمهور به استان‌ کرمانشاه در سال ‌جاری، گفت: به احتمال زیاد این‌سفر پایان‌ فصل بهار یا اوایل تابستان انجام خواهد شد. آیت‌الله آزرمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ منطقه‌کرمانشاه، با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مختلف در زمینه بررسی […]

به گزارش سلام پاوه : معاون سیاسی ‌امنیتی استانداری ‌کرمانشاه با قطعی ‌بودن سفر رییس‌جمهور به استان‌ کرمانشاه در سال ‌جاری، گفت: به احتمال زیاد این‌سفر پایان‌ فصل بهار یا اوایل تابستان انجام خواهد شد.

آیت‌الله آزرمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ منطقه‌کرمانشاه، با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مختلف در زمینه بررسی و اولویت‌بندی دکتر حسن روحانیمشکلات و نیازهای استان برای طرح آنها در سفر هیات ‌دولت به استان، گفت: در این رابطه از چهار ماه پیش کارگروه‌های مختلفی کار خود را  آغاز کرده و نیازها و مشکلات استان را اولویت‌بندی کرده‌اند.

آزرمی به اولویت‌های استان برای طرح در سفر هیات ‌دولت اشاره کرد و افزود: تکمیل سیستم حمل و نقل استان از جمله تکمیل بزرگراه‌کربلا و راه‌آهن غرب ‌کشور و نیز توسعه فرودگاه کرمانشاه از اولویت‌های استان خواهند بود.

وی بین‌المللی شدن بخش‌هایی از دانشگاه‌های استان، راه‌اندازی پالایشگاه ‌آناهیتا، تصویب منطقه ‌آزاد قصرشیرین، راه‌اندازی بندرخشک، دریافت مشوق‌ها و تسهیلات در راستای افزایش سرمایه‌گذاری در استان و جبران بخشی از عقب‌ماندگی‌های استان در این زمینه را از دیگر اولویت‌های استان برای طرح در سفر ریاست‌جمهوری برشمرد.

معاون سیاسی‌امنیتی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: در تلاشیم تا در کنار دریافت تسهیلات و اعتبارات بتوانیم موافقت‌ها و مجوزهایی را نیز در خصوص پروژه‌ها و برنامه‌های مختلف استان بگیریم.

2 پاسخ برای “سفر رییس ‌جمهور به کرمانشاه؛ اواخر بهار یا اوایل تابستان

  • -.-.- در تاریخ فروردین 30, 1394 گفت:

    از مسولین منطقه و نمایندگان شهر و دیارمان می خواهم که در جلساتی که بمنظور برنامه ریزی و دسته بندی مشکلات و موارد مختلف قبل از آمدن ریس جمهور تشکیل می دهند لیستی از مشکلات تهیه نمایند و آنها را اولویت بندی نموده و فقط یک یا دو مورد اصلی را مورد تاکید قرار داده و در حضور ریاست جمهور یا وزیران مطرح نمایند.
    به نظر می رسد اختصاص حق آبه از سد سیروان به منطقه اورامانات و بخصوص شهرستان پاوه به میزان کافی مهمترین و در عین حال بهترین خواسته می تواند باشد.
    با سپاس

  • بهروز احمدی در تاریخ فروردین 30, 1394 گفت:

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی مسئولین شهرستان پاوه وآرزوی سفر سلامت برای ریاست محترم جمهوری انشالله این سفر مایه خیر وبرکت برای این شهرستان باشد.ذکر چند نکته به عنوان عمده ترین مشکلات این شهرستان به عنوان یادآوری خدمت ستاداستقبال خالی از لطف نیست
    1- بیکاری جوانان تحصیلکرده زیاد در این منطقه .
    2- نامناسب بودن راههای این شهرستان از جمله کرمانشاه به پاوه ، پاوه به نوسود ونودشه و نودشه به مریوان.
    3- بازارچه مرزی این شهرستان که احداث یک بازارچه در مسیر جاده نوسود (پشت نوریاب ) ممکن است این شهرستان را از بن بست خارج کند.
    4- بیمارستان نیمه کاره شهرستان .
    5- نیمه کاره ماندن مسکن مهر تپه کوله.
    6- وضعیت آب آشامیدنی شهرستان .
    7- ترافیک زیاد شهرستان واحداث جاده کمر بندی.
    8- نجات چشمه کانی بل به هر طریق ممکن.
    9- تردد مسافر از مرز شوشمی.
    10- مشکلات عدیده روستائیان محترم.
    و………