پ 30 فروردین 1403 ساعت 04:11

امام جمعه پاوه: علم و آگاهی ارمغان اسلام برای بشریت است

امام جمعه پاوه: علم و آگاهی ارمغان اسلام برای بشریت است

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه با بیان اینکه اسلام دین اعتدال و میانه روی است گفت: ارمغان این دین و پیامبر گرامی آن، علم و آگاهی، آرامش و رحمت برای بشریت است. به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در همایش پیامبر رحمت افزود: افکار و جریانهای تندرو سابقه […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه با بیان اینکه اسلام دین اعتدال و میانه روی است گفت: ارمغان این دین و پیامبر گرامی آن، علم و آگاهی، آرامش و رحمت برای بشریت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در همایش پیامبر رحمت افزود: افکار و جریانهای تندرو سابقه طولانی دارد و همواره با اصول و ماموستا قادریعقاید اسلامی و سیره و سنت پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) منافات داشته است.

وی با بیان اینکه افکار وجریانهای تکفیری متعلق به گروه و یا مذهب خاصی نیست گفت: مهمترین راهبرد مقابله با این جریانها و افکار فقط روشنگری و افزایش آگاهی جامعه است.

ماموستا قادری در ادامه به علل و ریشه پیدایش و تشکیل جریانهای تندرو مذهبی و تکفیری اشاره کرد و گفت: فقدان عدالت در جامعه، استبداد حکام عرب، حضور کشورهای غیرمسلمان در ممالک اسلامی، اختلافات مذهبی و برداشتهای سطحی و نادرست از کتب دینی و احادیث را از جمله مهمترین عوامل بروز افکار و جریانهای تکفیری همچون داعش، القاعده و بوکوحرام است.

وی اظهار کرد: این جریانهای تکفیری پروژه ای به نام اسلام هراسی را در جهان بوجود آوردند و ترویج دادند بطوریکه امروزه هر کس در جامعه ریش داشته باشد، نماز بخواند یا به مسجد برود مردم به چشم جنایتکار و جانی به او نگاه می کنند.

وی افزود: برای زدودن افکار اسلام هراسی در جامعه باید با تمام توان با روشنگری و معرفی اسلام پیامبر رحمت و مهربانی که فقط برای آرامش، آسایش وعطوفت در جامعه و در بین انسانها آمده است تلاش کرد.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

یک پاسخ برای “امام جمعه پاوه: علم و آگاهی ارمغان اسلام برای بشریت است

  • کریم در تاریخ فروردین 27, 1394 گفت:

    سلام ببخشید برگزار کننده کی بود؟