پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:36

فرماندار پاوه:تردد مسافر از مرز شوشمی به شمال عراق بعد ازانتصاب استاندار حلبچه انجام می شود

فرماندار پاوه:تردد مسافر از مرز شوشمی به شمال عراق بعد ازانتصاب استاندار حلبچه انجام می شود

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: تردد مسافر از مرز شوشمی این شهرستان به کردستان عراق بعد از انتصاب استاندار حلبچه بطور رسمی برقرار می شود. پرویز ایده پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوع تردد مسافر از مرز شوشمی از سال 93 مطرح بوده و در ملاقات […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: تردد مسافر از مرز شوشمی این شهرستان به کردستان عراق بعد از انتصاب استاندار حلبچه بطور رسمی برقرار می شود.

پرویز ایده پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوع تردد مسافر از مرز شوشمی از سال 93 مطرح بوده و در ملاقات مسوولان استانفرماندار پاوه کرمانشاه با اقلیم کردستان عراق تفاهم نامه هایی نیز امضا شد و تا مرحله اجرا نیز پیش رفت اما به دلیل اختلافات داخلی مسوولان حلبچه و سلیمانیه اجرای آن به تعویق افتاد.

وی اظهار کرد: براساس آخرین مذاکره و تماس تلفنی بنده با فرماندار شهرستان حلبچه عراق در شانزدهم فروردین ماه جاری، ایشان اعلام کرد به محض انتصاب استاندار حلبچه برای بازگشایی مرز شوشمی و تردد مسافر از این مرز اقدام خواهیم کرد.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد که با کردستان عراق 84 کیلومتر مرز مشترک دارد.

4 پاسخ برای “فرماندار پاوه:تردد مسافر از مرز شوشمی به شمال عراق بعد ازانتصاب استاندار حلبچه انجام می شود

  • پلنگ در تاریخ اردیبهشت 5, 1394 گفت:

    نه جانم استاندار هم تعین بشه بهانه دیگری هم میارن منتظر مرز
    نباشید تو خوابهای شیرینتان میبینید مرز باز بشه

  • کریم در تاریخ فروردین 22, 1394 گفت:

    الهی به امید تو راست باشد

  • سلام در تاریخ فروردین 22, 1394 گفت:

    موفق باشید انشااله

  • عزیز در تاریخ فروردین 22, 1394 گفت:

    خداکنه این دروغ اینبار راست باشد