ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:43

اهداء ۲۵۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف دینی به مدارس ابتدایی پاوه

اهداء ۲۵۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف دینی به مدارس ابتدایی پاوه

به گزارش سلام پاوه؛ کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاوه از اهداء ۲۵۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف دینی به مدارس ابتدایی این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام پاوه؛ اکرم حسن زاده کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی پاوه ۱۷ فروردین۹۴ با اعلام این خبر گفت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگی دینی و در راستای […]

828184به گزارش سلام پاوه؛ کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاوه از اهداء ۲۵۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف دینی به مدارس ابتدایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام پاوه؛ اکرم حسن زاده کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی پاوه ۱۷ فروردین۹۴ با اعلام این خبر گفت: به منظور توسعه و ترویج فرهنگی دینی و در راستای اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی کودکان ونوجوانان ۲۵۰ جلد کتاب با موضوعات دینی در بین مدارس ابتدایی شهرستان پاوه توسط  اداره تبلیغات اسلامی  این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: سال گذشته در دو مرحله توزیع کتاب‌های دینی واعتقادی در بین روحانیون، خانه‌های قرآن روستایی و چند مدرسه انجام شد و ان شاءالله در سال ۹۴ هم با حمایت استان بتوانیم کتاب‌های بیشتری را در بین جوانان و نوجوانان توزیع کنیم.

یک پاسخ برای “اهداء ۲۵۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف دینی به مدارس ابتدایی پاوه

  • دوستدار کتاب در تاریخ فروردین 22, 1394 گفت:

    فقط یک جمله میگویم واقعا به حال مردمی باید گریست که یک سازمان عریض وطویلش در طی سال توان 250 بله 250 جلد کتاب برای اهدا دارد ان هم کتاب کودک که احتمالا زندگی ائمه وپیامبران فقط با چند صحفه (کمتر از 20 صحفه) البته نمی دانم این حدث منه اما تاسف بار است در یک شهر 50 هزار نفری پاوه در مدارش 250 جلد کتاب پخش شود به مسئولش باید دستمریزاد گفت که با افتخار هم رسانه ایش کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!