ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:56

امام جمعه پاوه: تیم مذاکره کننده با اقتدار از حقوق ملت ایران دفاع کرد

امام جمعه پاوه: تیم مذاکره کننده با اقتدار از حقوق ملت ایران دفاع کرد

به گزارش سلام پاوه؛ امام جمعه پاوه با قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: اعضای این تیم طی 18 ماه تلاش خستگی ناپذیر توانستند در مقابل زیاده خواهی قدرتهای جهانی بایستند و از حقوق ملت بزرگ ایران بخوبی و با اقتدار دفاع کنند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛  ماموستا […]

81563143-6373927به گزارش سلام پاوه؛ امام جمعه پاوه با قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: اعضای این تیم طی 18 ماه تلاش خستگی ناپذیر توانستند در مقابل زیاده خواهی قدرتهای جهانی بایستند و از حقوق ملت بزرگ ایران بخوبی و با اقتدار دفاع کنند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛  ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری پاوه که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه نیز حضور داشت افزود: نتیجه مذاکرات هم هرچه باشد باز از شایستگی این تیم نخواهد کاست.

وی در ادامه با اشاره به اوضاع کنونی جهان اسلام بر لزوم تلاش دستگاههای فرهنگی کشور برای مقابله با تهدیدهای رسانه ای دشمنان تاکید کرد.

وی اظهار کرد: امروز دو جنگ رسانه ای و نظامی جهان اسلام را به تلاطم کشانده و هر روز شاهد تخریب و ویرانی سرمایه های ملی و انسانی مسلمانان در نقاط مختلف جهان و بویژه خاورمیانه هستیم.

وی گفت: تهاجم رسانه ای دشمنان امروز برای کشور ما هم تهدیدی جدی است و این رسالت و وظیفه رسانه های کشورمان بویژه رسانه ملی را برای مقابله با این تهدیدها بسیار بیشتر از هر زمانی کرده است.

وی در ادامه شعار امسال را تحت عنوان همدلی و همزبانی دولت و ملت بسیار با اهمیت دانست و گفت: ملت ما همواره در کنار دولت بوده و خواهند بود و این را در مناسبتهای مختلف نشان داده اند.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه مردم شهرستان پاوه در انتخابات ریاست جمهوری با ریختن بیش از 60 درصد آرای خود به صندوقهای اخذ رأی برای آقای روحانی، همدلی و همزبانی خود را با دولت ایشان اعلام کردند و حالا باید دولت به نیازهای این مردم با ارائه خدمات بیشتر توجه کند.

فرماندار پاوه نیز گفت: سال 94 با موفقیت کشورمان در موضوع هسته ای آغاز شد که این مهم نوید بخش سالی پر از برکت و موفقیت برای ملت و کشورمان خواهد بود.

پرویز ایده پور با توجه به توسعه شهرستان بر لزوم بازنگری، اصلاح و تقویت چارت سازمانی ادارات شهرستان به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم را مورد تأکید قرار داد و گفت: اصلاح و تقویت چارت سازمانی ادارات در راستای تقویت نیروی انسانی به عنوان پایه و اساس توسعه هر کشوری ضروری است.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان کرمانشاه قرار دارد.