پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:04

حسینی اعلام کرد: هزینه کردن 185 میلیون تومان برای هتل اینگ واحدهایی از بیمارستان قدس پاوه

حسینی اعلام کرد: هزینه کردن 185 میلیون تومان برای هتل اینگ واحدهایی از بیمارستان قدس پاوه

به گزارش سلام پاوه : صبور حسنی مدیر داخلی بیمارستان قدس پاوه گفت: مبلغی بالغ بر صدو هشتاد میلیون تومان برای استاندارد سازی و هتل اینگ واحدهایی از بیمارستان طبقه دوم هزینه شده است . صبور حسنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد :که بر اساس طرح تحول نظام سلامت و طرح مربوط […]

به گزارش سلام پاوه : صبور حسنی مدیر داخلی بیمارستان قدس پاوه گفت: مبلغی بالغ بر صدو هشتاد میلیون تومان برای استاندارد سازی و هتل اینگ واحدهایی از بیمارستان طبقه دوم هزینه شده است .

صبور حسنی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد :که بر اساس طرح تحول نظام سلامت و طرح مربوط به استاندارد سازی بیمارستانها(هتل اینگ)کارهایصبور حسینی خوبی از جمله رنگ آمیزی تازه داخل بیمارستان،تعویض درها،تعویض سیستم گرمایشی، تعویض تعدا زیادی از پنجره ها به پی وی سی ،تعویض روشویی های داخل اتاقها و سقف کاذب و… صورت گرفته است.

وی افزود: این اقدامات در دو مرحله با اعتباری نزدیک به ۱۸۵میلیون تومان صورت گرفته است و انشااله در آینده نزدیک هم شاهد اقداماتی بهتری در این زمینه ها خواهیم بود.

هتل اینگ

هتل این بیمارستان قدس

IMG-20150406-WA0005

2 پاسخ برای “حسینی اعلام کرد: هزینه کردن 185 میلیون تومان برای هتل اینگ واحدهایی از بیمارستان قدس پاوه

  • امید در تاریخ فروردین 17, 1394 گفت:

    کارهای انجام شده تعمیرات است نه هتلینگ

  • شارمند در تاریخ فروردین 17, 1394 گفت:

    ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته
    نکته ای را که بایستی مد نظر داشته باشیم ارایه واقعیات است آنچنان که هست نه آنچنان که باید باشد.
    اقدامات خوبی در خصوص بهبود وضعیت فیزیکی بیمارستان صورت گرفته که مشاهده می شود. اما جهت بیان می توان از واژه ای به نام “تعمیرات” استفاده کرد نه هتل اینگ یا استاندارد سازی. در واقع تهیه یک درب بنفش رنگ برای اتاقها و ایجاد سقف کاذب بیمارستان فرسوده را استاندارد ننموده و آن را تبدیل به هتل نکرده است. لطفاً واقع بین باشیم و واقعیات را هم گزارش نماییم چرا که مردم خود فهم و شعور داشته و به راحتی واقعیات را درک می نمایند.
    هتل اینگ دارای ویژگیهای متعددی است که به جرات می توان گفت کمتر از 8 درصد آنها در این بیمارستان اجرا شده پس چگونه می توان از این واژه در این خصوص استفاده نمود.