پ 09 فروردین 1403 ساعت 15:13

مدیر عامل شرکت خدماتی شهرداری :انتخاب رفتگر نمونه با استفاده از نظر سنجی با مردم

مدیر عامل شرکت خدماتی شهرداری :انتخاب رفتگر نمونه با استفاده از نظر سنجی با مردم

به گزارش سلام پاوه : فاتح گلالی مدیر عامل شرکت خدماتی لیزان صنعت گلاله که جدیدا برنده پروژه مناقصه و مزایده خدماتی شهرداری پاوه شده است خبر از انتخاب رفتگر نمونه با استفاده از نظر سنجی از شهروندان داد. فاتح گلالی مدیرعامل شرکت خدماتی لیزان صنعت گلاله در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت […]

به گزارش سلام پاوه : فاتح گلالی مدیر عامل شرکت خدماتی لیزان صنعت گلاله که جدیدا برنده پروژه مناقصه و مزایده خدماتی شهرداری پاوه شده است خبر از انتخاب رفتگر نمونه با استفاده از نظر سنجی از شهروندان داد.

فاتح گلالی مدیرعامل شرکت خدماتی لیزان صنعت گلاله در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : پروژه خدمات شهرداری برای من فقط یک قرار داد فاتح گلالیکاری نیست و نگاه من یک نگاه فرهنگی است . چون با فرهنگ شهروندی در ارتباط هستم  .

وی گفت :تکریم رفتگران و کارگران از اصول کاری شرکت می باشد و برای ساختن شهری پاک و زیبا با مبلمانی شهری که بدور از هرگونه آلودگی دیداری و شنیداری لازم است تمامی عوامل یک دل اقدام نمائیم.

گلالی در ادامه خبر از انتخاب رفتگر نمونه ،محله نمونه ، و مغازه داران نمونه با استفاده از نظر سنجی عمومی ما بین شهروندان شهر پاوه داد و گفت: به امید خدا با همکاری شهروندان و در راستای ترویج فرهنگ شهر نشینی و همکاری با رفتگران زحمتکش و مشارکت عمومی شهروندان با انتشار پرسشنامه ای رفتگر نمونه، حله نمونه ، مغازه دار نمونه انتخاب می شودکه امیداریم همشهریان گرامی در این باره یاورما باشند.

یک پاسخ برای “مدیر عامل شرکت خدماتی شهرداری :انتخاب رفتگر نمونه با استفاده از نظر سنجی با مردم

  • قه لا دزه در تاریخ فروردین 17, 1394 گفت:

    اقدام خوبیه و انگیزه رو در کارگران برای خدمت به شهروندان چند برابر میکنه امیدواریم کسی شایسته اس انتخاب بشه با تشکر از اطلاع رسانی تون