ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:44

بیش از50 هزار مسافر نوروزی از شهرستان پاوه دیدن کردند

بیش از50 هزار مسافر نوروزی از شهرستان پاوه دیدن کردند

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: در نوروز 94 بیش از50 هزار مسافر و گردشگر از جاذبه های تاریخی، اماکن زیارتی و طبیعی این شهرستان دیدن کردند. پرویز ایده پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد افزایش نشان […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: در نوروز 94 بیش از50 هزار مسافر و گردشگر از جاذبه های تاریخی، اماکن زیارتی و طبیعی این شهرستان دیدن کردند.

پرویز ایده پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد افزایش نشان می دهد.پرویز ایده پور

وی گفت: وجود مناظر بکر و طبیعی، چشم اندازهای زیبا و منحصر بفرد، آثار تاریخی و اماکن زیارتی پاوه موجب شد تا شمار زیادی از هموطنانمان در ایام تعطیلات نوروز 94 به این شهرستان سفر کنند.

ایده پور تصریح کرد: شهر هزار ماسوله پاوه، آرامگاه حضرت سلطان اسحاق و آرامگاه حضرت سید عبیدالله مشهور به کوسه هجیج فرزند امام موسی کاظم (ع)، روستاهای هجیج، خانقاه و شمشیر، شهرهای نوسود، نودشه و بازارچه مرزی پاوه بیشترین تعداد مسافر را داشته است.

فرماندار پاوه خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز بیش از سه هزار و500 نفر از مسافران در مراکز اقامتی ستاد اسکان (مدارس، خانه معلم و میهمانسرای ادارات) و هتلهای شهرستان اسکان داده شدند که همه از نحوه ارائه خدمات در این مراکز رضایت کامل داشتند.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت از شهرستانهای توریستی و گردشگرپذیر کرمانشاه است که در شمال غرب این استان واقع شده است.

2 پاسخ برای “بیش از50 هزار مسافر نوروزی از شهرستان پاوه دیدن کردند

  • درویش سعدی در تاریخ فروردین 16, 1394 گفت:

    بنظر تعداد مسافران نوروزی امسال کمتر از سال گذشته بود که دلیل اصلی آن بارندگی و بدی آب و هوا بود.

  • راشد در تاریخ فروردین 16, 1394 گفت:

    با سلام
    آماری را که فرماندار محترم در خصوص افزایش تعداد گردشگران نسبت به سال گذشته ابراز نمودند جای سوال دارد زیرا واقعیت های سطح شهر این مطلب را تایید نمی نماید.