ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:48

دکتر محمود نژاد اعلام کرد: آغاز به کار کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه

دکتر محمود نژاد اعلام کرد: آغاز به کار کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه

به گزارش سلام پاوه : دکتر محمود نژاد اعلام کرد :کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه افتتاح و رسما آغاز بکار نمود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : درمانگاه تخصصی بیمارستان قدس پاوه با کادر مجرب تخصصی و تمهید مقدمات از بُعد نظر فیزیکی و مکانی آماده خدمت به همشهریان شد و رسما افتتاح و آغاز به […]

به گزارش سلام پاوه : دکتر محمود نژاد اعلام کرد :کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه افتتاح و رسما آغاز بکار نمود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : درمانگاه تخصصی بیمارستان قدس پاوه با کادر مجرب تخصصی و تمهید مقدمات از بُعد نظر فیزیکی و مکانی آماده خدمت به همشهریان شد و رسما افتتاح و آغاز به کار نمود.

دکتر سید امیر محمود نژاد رئیس بیمارستان قدس پاوه در گفتگو با سلام پاوه از افتتاح و آغاز بکار رسمی کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه خبر داد.دکتر-محمودنژاد1

وی گفت: برخود لازم می دانیم به نیابت از خود و مجموعه پرسنل تلاشگر بیمارستان قدس پاوه فرا رسیدن سال نو را خدمت همشهریان ارجمند تبریک عرض نمائیم و سالی پر از شادی و سرور و بدون دغدغه و همراه با صحت و سلامت کامل را برایشان از خداوند متعال مسألت نمائیم.

دکتر محمود نژادادامه داد و افزود: از تاخیر وارده در شروع بکار درمانگاه از همشهریان پوزش طلبید و در این راستا خاطرنشان ساخت، تمهید مقدمات و بسترسازی جهت ادامه فعالیت منوط به فراهم نمودن اسباب و برطرف شدن کمبودهای موجود می باشد، امری که بخشی از آن خارج از اراده درون منطقه ای افراد بوده و به طبع علیرغم تلاش های مستمر معمول، تحقق آن با گذر زمان توأم گردید.

وی با اعلام برطرف شدن محدودیت های معمول گفت: خوشبختانه با استعانت از عنایت و لطف الهی، تأمین کادر مجرب تخصصی و غیر تخصصی و نیز تمهید مقدمات از بُعد نظر فیزیکی و مکانی درمانگاه تخصصی بیمارستان قدس پاوه مهیا گردیده و آماده خدمت به همشهریان محترم می باشد.

رياست بیمارستان قدس پاوه افزود: امید می رود مساعی معمول در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر متمرکز و در ادامه منجر به برداشتن قدم های موثرتری در این راستا گردد.

وی در ادامه تصریح نمود: جهت اطلاع همشهریان عزیز برنامه زمانبندی فعالیت متخصصین درمانگاه از طریق بنرهایی در سطح میادین عمومی شهرهای تابعه شهرستان نصب گردیده و از کاربران گرامی درخواست می نمایم در صورت امکان اطلاعات مورد نظر را در جهت تنویر افکار عمومی به سایر شهروندان گرامی منتقل نمایند.

دکتر محمودنژاد خطاب به همشهریان ارجمند گفت: امید می رود با همکاری و همدلی و راهنمایی دوستان در راستای ارتقای کیفی این درمانگاه قدم برداشته و موجبات رضایت همشهریان عزیز را هر چه بیشتر فراهم نماییم .

وی در پایان از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی، معاونت محترم درمان دانشگاه و ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان پاوه که در این راه اندازی درمانگاه از هیچ کوششی مذائقه ننمودند تقدیر و تشکر وافر نمود.

شایان ذکر است برنامه زمانبندی فعالیت متخصصین درمانگاه بیمارستان قدس پاوه به شرح ذیل می باشد:

۱ متخصص جراحی – شنبه تا چهار شنبه (صبح و بعدظهر)

۲ متخصص داخلی – شنبه تا چهارشنبه (صبح و بعدالظهر )و انجام تست ورزش و نوار ريه.

۳ متخصص قلب – شنبه تا چهار شنبه (صبح و بعدظهر) / انجام اکو، کاردیوگرافی و

تست ورزش

۴ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی – (شنبه تا پنج شنبه (صبح هاو ایام زوج بعد ظهرها فعالیت می نمایند.

۵ متخصص زنان – (شنبه تا پنج شنبه (صبح ها

۶ متخصص اطفال – (ایام فرد هفته (صبح ها

 پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : لازم می دانیم از تلاشهای بی قفه دکتر محمودنژاد تشکر نمائیم و امیدواریم در اسرع وقت شاهد افتتاح بیمارستان جدید شهرستان پاوه باشیم چون در حقیقت داشتن یک بیمارستان مجهز با کادر مجرب و متخصص حق مردم شهرستان پاوه است و امیدواریم آقای دکتر محمود نژاد که از مدیران بومی و دلسوز شهرستان می باشند به زودی خبر افتتاح این بیمارستان را به شهروندان اعلام نمایند .

3 پاسخ برای “دکتر محمود نژاد اعلام کرد: آغاز به کار کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 19, 1394 گفت:

    منم به نوبه خود از تمامی دوستانی که زمینه افتتاح این کلینیک را کلنگ زدنند کمال تشکر را دارم ودر این جا هم به عنوان یک مریض یا مراجعه کننده از دکتر جدیدمتخصص داخلی این کلینیک خانم تهمینه .. کمال رضایت وتشکر را دارم

  • شارمند در تاریخ فروردین 16, 1394 گفت:

    با نظر کارشناسی دکتر برهان موافقم.
    در کشورهای پیشرفته بهداشت مقدم بر درمان است و دولتها انرژی اصلی خود را بر مقوله بهداشت معطوف می نمایند.
    در شهر و دیار ما بهداشت تقریباً تعطیل است. زیرا نسبت به مقابله با تهدیدات حوزه سلامت تقریباً هیچ کاری صورت نمیگیرد. موارد زیر (علاوه بر موارد کلی که جناب ولدبیگی بر شمردند و در کل کشور صدق می نمایند) از جمله تهدیداتی هستند که حوزه بهداشت با آنها دست به گریبان است و کسی هم به حمایت عملی و اصولی نمی پردازد (متاسفانه):
    – سگهای ولگرد (ضمن ایجاد اذیت و آزار، سبب انتقال بسیاری از بیماریها هستند)
    – کمبود آب در شهر و حتی استفاده از آب هانی کوان جهت رفع این مشکل که از لحاظ کیفی با حرف و حدیثهایی مواجه است.
    – عدم مبارزه همه جانبه با عوامل خطرساز مانند قلیان، مواد مخدر، مشروبات الکلی و …
    – عدم مدیریت حفظ محیط زیست که از شاخه های بهداشت (بهداشت محیط می باشد)
    – توجه نامناسب به اوقات فراغت، بیکاری و … که سهم بسزایی در مشکلات روانی دارد.
    – و ….

  • دکتر برهان در تاریخ فروردین 15, 1394 گفت:

    ضمن ابراز خوشحالی از افتتاح این کلینیک و آرزوی سلامتی و موفقیت برای مدیران شبکه بهداشت و در مان پاوه از جمله همکار محترم جناب آقای دکتر محمود نژاد . وجود مراکز درمانی مجهز به کادر با انگیزه و متخصص در حوزه کاری خود و نیز امکانات تشخیصی و درمانی کافی و امروزی ، یکی از ضرورت های صیانت از سلامت و بازیابی سلامت شهروندان می باشد . برقراری و راه اندازی چنین مراکزی در درجه اول بر عهده حاکمیت وقت و در مراحل بعد افراد و نهادهای غیر دولتی انتفاعی یا خیرخواه و در همان حال با انگیزه و علاقمند است . یادمان باشد که در قیاس با گذشته های دور ( مثلا 30 سال پیش ) هنوز امکانات موجود در مراکز درمانی شهر پاوه فاقد برخی خدمات تخصصی همانند انجام اعمال جراحی چشم ، ENT و ارتوپدی می باشد ، که این متاسفانه نوعی عقبگرد محسوب می شود . این وضع در حالی است که تعداد پزشکان متخصص این رشته ها در ایران اکنون به مراتب بیش از 30 سال قبل است . چرا چنین است بماند برای وقتی دیگر .
    اما خواستم از این فرصت استفاده کنم و موضوع مهمتر از درمان را ( بهداشت عمومی ) نیز یادآوری نمایم . به گواه آمارهای رسمی وزارت بهداشت ، هم اکنون حدود 90% شهروندان گرفتار مشکللات دهان و دندان ، درصد قابل توجهی دچار مشکلات تغذیه ای و تبعات آن ( مانند بیماری های دیابت ، فشار خون بالا ، اضافه وزن و چاقی و …) ، عده زیادی دچار اعتیاد به سیگار و قلیان و مواد روانگردان ، میلیون ها و شاید دهها میلیون نفر دچار مشکلات روحی و روانی ( سایکولوژیک) مخصوصا افسردگی و اضطراب و همه مردم ایران در معرض خطر سوانح جاده ای ، خانگی و شغلی می باشند . اگر قبول داریم که پیشگیری بهتر از درمان است ، بنابراین باید برنامه و ماستر پلانی برای مقابله با این همه مشکلات داشته باشیم تا خروجی این وضع میلیون ها نفر افراد بیمار و ناتوان نباشند و آنوقت سیستم درمان ما در مقابل هزینه های سنگین چنین وضعی به زانو در آید. بنظر می رسد که سرانه درمان در ایزان ( اعم از بخش دولتی و خصوصی ) به مراتب از خیلی کشورهای متوسط جهان بیشتر باشد ، ولی متاسفانه چون سیستم بهداشت مستحکمی آنرا پشتیبانی نمی کند ، همچنان لنگ می زند و گاه دچار عقبگرد می شود . متاسفانه اکنون دیدگاه بسیاری از شهروندان نسبت به سیستم بهداشت و درمان ( مخصوصا پزشکان در همه سطوح ) منفی و مبتنی بر عدم اعتماد است . بازهم با کمال تاسف خود پزشکان نیز بعضا در قالب تاجرانی ظاهر می شوند که گویا قرار است از این وضعیت سود ببرند و رسالت شغلی خود را به فراموشی سپرده اند . در یک کلام سیستم بهداشت و درمان ما اکنون بیمار است و نیاز به مداوا دارد . اگر خود طبیبان و مدیریت سیستم بهداشت و درمان آستین همت را بالا نزنند ، سرنوشت این بیمار روبه احتضار است . با سپاس
    دکتر ولدبیگی
    15/1/1395