پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:04

دکتر محمودی خبر داد: تاسیس انجمن ادبی نسیم فرهنگ هورامان در پاوه

دکتر محمودی خبر داد: تاسیس انجمن ادبی نسیم فرهنگ هورامان در پاوه

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : دکتر هدایت محمودی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه طی پیامی سال جدید را تبرک گفت و خبر تاسیس انجمن ادبی نسیم فرهنگ هورامان را داد. بسم الله الرحمن الرحیم یامقلب القلوب و الابصار،یا مدّبر اللیل والنّهار،یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال . […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : دکتر هدایت محمودی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه طی پیامی سال جدید را تبرک گفت و خبر تاسیس انجمن ادبی نسیم فرهنگ هورامان را داد.

بسم الله الرحمن الرحیم

یامقلب القلوب و الابصار،یا مدّبر اللیل والنّهار،یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال .

در آستانه بهار طبیعت و حلول سال نو ، خدای متعال را به شکرانه همه نعمات و رحماتی که در سال ۱۳۹۳ به وطن عزیزمان ایران ارزانی داشت سپاسگزارم و از درگاه دکتر محمودیاحدیتش بهترین ها را برای هم وطنانم آرزومندم.
وظیفه خود می دانم از زحمات و خدمات اصحاب فرهنگ و هنر ، حمایت های بی دریغ مدیران و مسئولان محترم و مهمتر از همه همراهی ها و دلگرمی های مردم شریف و فرهنگ دوست دیار دینداری و روشنفکری پاوه ازصمیم قلب تشکر نموده و خاضعانه تداوم حسن اعتماد شما عزیزان را به خادمان فرهنگ و هنر این سرزمین خواستار باشم.
در پایان ضمن تشکر مجدد و آرزوی سالی سرشار از سعادت و سربلندی برای ملت سر افراز ایران اسلامی مژده تأسیس رسمی انجمن ادبی پاوه با نام نسیم فرهنگ هورامان را با شماره ثبت ۳۲ و شناسه ملی ۱۴۰۰۴۸۱۸۹۸۰ به محضر همه عزیزان تقدیم می دارم .

آرزومند سعادت روز افزونتان
هدایت محمودی
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
شهرستان پاوه
1394/01/01

4 پاسخ برای “دکتر محمودی خبر داد: تاسیس انجمن ادبی نسیم فرهنگ هورامان در پاوه

  • سه‌رکاو در تاریخ فروردین 2, 1394 گفت:

    با سلام وتبریک سال نو به همه همشهریان این یک اتفاق مهم و تاریخی است. بر اهل فرهنگ وادب این شهرستان مبارک باشد..

  • فرید - ح در تاریخ فروردین 2, 1394 گفت:

    امید وارم که این انجمن و انجمن های مشابه بتوانند وظیفه ای را که بر عهده نهاد های فرهنگی از جمله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و متاسفانه ان را انجام نداده اند به سرانجام برساند.

  • همشهری در تاریخ فروردین 1, 1394 گفت:

    با تبریک سال نو به مردم عزیز و با فرهنگ پاوه و همچنین تا سیس انجمن نسیم هورامان را به مردم فرهنگ دوست پاوه تبریک میگوییم تقدیر و تشکر از جناب آقای محمودی ریاست محترم ارشاد اسلامی

  • فاتح شمس در تاریخ فروردین 1, 1394 گفت:

    بنده هم متقابلا سال نو را به همه دستاندرکاران عرصه فرهنگ خاصه ریاست محترم اداره ارشاد وهمه اهل قلم دیارمان تبریک میگویم از خداوند منان خواستارم زحمتکشان وخادمان این عرصه مهم را یاری داده در این مسیر روشن موفق وپیروز گردند همچنین تاسیس انجمن نسیم هورامان را به همه دوستاران فرهنگ این خطه تبریک میگویم امیدوارم فارغ از هر دیدگاه سیاسی حامی این عزیزان باشیم به امید موفقیت همه عزیزان