پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:26

داوطلبان جمعیت هلال احمر از مسافران نوروزی پاوه استقبال کردند

داوطلبان جمعیت هلال احمر از مسافران نوروزی پاوه استقبال کردند

به گزارش سلام پاوه : جمعی از مسوولان و پرسنل جمعیت هلال احمر پاوه روز جمعه از اولین گروه از مسافران نوروزی به این شهرستان استقبال کردند. به گزارش خبرنگار ایرنا امروز جمعی از مسوولان به همراه داوطلبان جمعیت هلال احمر پاوه با حضور در ورودی شهر پاوه از مسافران نوروزی با توزیع شیرینی استقبال […]

به گزارش سلام پاوه : جمعی از مسوولان و پرسنل جمعیت هلال احمر پاوه روز جمعه از اولین گروه از مسافران نوروزی به این شهرستان استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا امروز جمعی از مسوولان به همراه داوطلبان جمعیت هلال احمر پاوه با حضور در ورودی شهر پاوه از مسافران نوروزی با توزیع شیرینی استقبال استقبال داوطلبان هلال احمرکردند.

رییس جمعیت هلال احمر پاوه به خبرنگار ایرنا گفت: این جمعیت امسال با استقرار اکیپ راهنمایی و ایمنی مسافران نوروزی در ورودی شهر پاوه و استقرار اکیپ کامل امداد و نجات جاده ای در منطقه سریاس آمادگی کامل داریم برای استقبال هرچه بهتر از گردشگران تا سفری ایمن و با خاطرات خوش را در این شهرستان سپری کنند.

مسعود حسینی با دعوت از تمام هموطنانمان برای مسافرات به پاوه افزود: امسال افزون بر 80 نفر از اعضای داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر را آماده و سازماندهی کرده ایم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز تا در خدمت گردشگران باشند.

شهرستان پاوه با جاذبه های فراوان طبیعی، آثار تاریخی و اماکن زیارتی و جمعیتی بیش از 59 هزار نفر از شهرستانهای زیبای غرب کشور است.