ج 31 فروردین 1403 ساعت 20:22

اعضای شورای شهر معرف مردم و شورا خانه مردم است .

اعضای شورای شهر معرف مردم و شورا خانه مردم است .

به گزارش سلام پاوه و به نقل از سایت شهرداری پاوه: شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر پاوه صبح امروز با منخبين مردم در چهارمين دوره شوراي اين شهر در نشستي مشترك ديدار كردند .  به گزارش روابط عمومي شهرداري پاوه ، جهانبخش لطف الهي رئيس شوراي اسلامي شهر پاوه در دويست و بيست و […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از سایت شهرداری پاوه: شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر پاوه صبح امروز با منخبين مردم در چهارمين دوره شوراي اين شهر در نشستي مشترك ديدار كردند .  شورای شهر پاوه

به گزارش روابط عمومي شهرداري پاوه ، جهانبخش لطف الهي رئيس شوراي اسلامي شهر پاوه در دويست و بيست و هفتمين جلسه شوراي اين شهر با تبريك به منتخبين مردم در شوراي چهارم از افراد و نامزدهايي كه در دوره چهام انتخابات شوراي شهر از روي دلسوزي در جهت رفع مشكلات شهر در اين عرصه شركت نمودند تقدير و تشكر كرد گفت : بارزه اصلی این انتخابات درک صحیح مردم از شرایط و اوضاع و احوال كنوني است .

وي با اشاره به اينكه حفظ اعتماد به مراتب سخت تر از به دست آوردن آن است افزود : حفظ این ویژگی بسته به اين دارد كه منتخبين در ايام دوران خدمت منشأ خير و خدمت بوده و در راستاي حل مشكلات مردم و شهر حركت نمايند .

لطف الهي از زحمات و تلاشهاي اعضاي شوراي اسلامي شهر پاوه در دوره هاي اول ، دوم و سوم و همچنين شهرداران سابق كه تلاشهاي فراواني را برا ي رشد و توسعه شهر پاوه داشته اند تشكر كرد و اظهار داشت : دوره سوم شوراي شهر با دوره هاي گذشته چه به لحاظ امكانات و اعتبارات قابل قياس نبوده و اقدامات و فعاليت هاي فراواني در اين دوره انجام گرفته است .

جهانبخش لطف الهي از شوراي اسلامي به عنوان يكي از جلوه هاي بي دليل و مصداق عيني نهادهاي مورد تاكيد و آئين رهايي بخش اسلام ياد كرد و گفت :  امروزه در فصل هفتم و چند اصل ديگر قانون اساسي به موضوع شورا اختصاص يافته كه با اتخاذ تدابير لازم ، مكانيزم قانون و ورود مردم به عرصه هاي تصميم گيري و تصميم سازي و مشاركت و خرد جمعي را هموار مي سازد .

رئيس شوراي اسلامي شهر پاوه حفظ جايگاه شورا را بسيار مهم و ارزش دار دانست و افزود : اعضاي شوراي شهر معرف مردم و شورا خانه مردم مي باشد .

لطف الهي به تشريح اقدامات شوراي اسلامي شهر پاوه در دوره سوم اشاره كرد و گفت : پيگيري احداث دانشگاه آزاد اسلامي و واحد دانشگاه رازي ، انتقال خطوط شبكه برق رساني به تفرجگاه هاي ويمير و سردره ، احداث پاركينگ ها ، مبلمان شهري ، راه اندازي كارخانه دانه بندي شن و ماسه ، خريد ماشين آلات ، پيگيري كار گاز رساني به شهر  ، بازگشايي معابر جديد ، احداث بازارچه هاي مرزي و پيگري رفع مشكلات احداث بيمارستان جديد شهر و غيره  از مهمترين اقدامات و فعاليت هاي شوراي اسلامي شهر در جهت افزايش ضريب رفاه عمومي بوده است .

محمد ابراهيمي عضو شوراي اسلامي شهر پاوه همچنين ضمن تبريك انتخاب منتخبين مردم در شوراي چهارم ، شوراي جديد را تركيبي از مديران با تجربه و جوانان پر انرژي دانست و گفت : اميد است با پشتوانه اعتماد مردم شورايي در شأن نام پاوه و مردم پاوه را شاهد باشيم .

وي همچنين احترام متقابل ، وحدت و همدلي ، آگاهي به قوانين شورا و شهرداري ، عدم دخالت ديگران ، بهره بردن از مشورت صاحب نظران و تعامل با مردم و مسئولان را لازمه يك شوراي موفق عنوان كرد .

جمال ابراهیمی شهردار پاوه در ادامه تعامل و همراهي اعضاي شوراي چهارم را مهم ارزيابي كرد و شورا را بازوي حمايتي و قدرتمندي براي شهرداري دانست .

وي به اجراي پروژه هاي عمراني از محل اعتبارات استاني يا منابع درآمدي اشاره كرد و افزود :  جدول گذاري خيابانها ، احداث دیوار حائل، پله‌بندی کوچه‌ها،  موزائیک فرش پیاده‌رو‌ها و خط‌کشی معابر سطح شهر ، نصب پایه چراغ و برج نوری برای نورپردازی پارك ها و بلوارها ، آسفالت معابر ، جمع آوري و هدايت آبهاي سطحي ، ساماندهي پارك ها ، مبلمان شهري و پاركي ، احداث آلاچيق هاي استراحت بخشي از اين پروژه هاي عمراني هستند كه در راستاي شاخص هايي همچون استفاده از وسايل و تجهيزات استاندارد، توجه به زيبايي و شادابي شهري و رفاه شهروندان بهره گرفته است .

شهردار پاوه به اجراي طرح ها و برنامه هاي فرهنگي اشاره كرد و تصريح كرد : برپایی نمایشگاه عکس پروژه‌های عمرانی شهرداری پاوه، نصب مجسمه‌ها و تندیس میرزا عبدالقادر و مولوی کرد، برگزاری همایش عصری با شعر در پاییز هورامان ، همايش فرهنگ شهروندي ، همايش روز پاك پاوه ، جشنواره عكس پاوه و اجراي پروژه مشاركت آگاهانه مردم در رفع آلودگي ديداري را می‌توان از کارهای شاخص در مجموعه خدمات فرهنگی شهرداری بیان کرد .

ابراهيمي انجام پروژه هاي زيربناي از جمله احداث و راه اندازي كارخانه دانه بندي شن و ماسه ، اشتغالزايي از جمله احداث بازارچه هاي مرزي ، انجام پروژه هاي مطالعاتي ، بازگشايي معابرجديد ، خريد غلطك ، گريدر و بيل مكانيكي و ماشين آلات عمراني و راه سازي و سبك و غيره را از ديگر اقدامات شهرداري عنوان كرد و اظهار داشت : عملكرد شهرداري بر اساس اعتبارات و تخصيص ها تا حدودي موفق و قابل قبول بوده است .

جمال ابراهيمي به الحاق روستاهاي چورژي و دوريسان به محدوده قانوني شهر پاوه اشاره كرد و گفت : اجراي اين طرح و احداث بلوار از ورودي روستاي چورژي از اولويت هاي مهم توسعه شهري محسوب مي گردد .

در پايان هر کدام از منتخبین شورای چهارم پاوه در این نشست به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه‌های مدیریت و توسعه شهری و بررسي مشكلات و چالش هاي شهر پرداختند و اظهار امیدواری کردند با تعامل و همکاری و تلاش و کوشش و استفاده از تجربيات شوراي دوره هاي قبل مي توان بسیاری از مشکلات را در مدت چهارساله حل كرد .