پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:29

دولتخواه خبر داد: تشکیل 219 فقره پرونده تخلف واحد های صنفی در پاوه

دولتخواه خبر داد: تشکیل 219 فقره پرونده تخلف واحد های صنفی در پاوه

به گزارش سلام پاوه : دولتخواه سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت پاوه از تشکیل۲۱۹ فقره پرونده تخلف از واحد های صنفی در سال 1393 خبر داد. دولتخواه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: عملکرد بازرسان اداره صنعت ،معدن و تجارت و واحد بازرسی و نظارت اصناف در طول سال قابل تقدیر است […]

به گزارش سلام پاوه : دولتخواه سرپرست اداره صنعت ، معدن و تجارت پاوه از تشکیل۲۱۹ فقره پرونده تخلف از واحد های صنفی در سال 1393 خبر داد.

دولتخواه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: عملکرد بازرسان اداره صنعت ،معدن و تجارت و واحد بازرسی و نظارت اصناف در طول سال قابل تقدیر است .

وی اعلام کرد: که بازرسان اداره در سال جاری با تشکیل ۴۲ فقره پرونده به ارزش ریالی ۱۸۹۴۵۲۷۰ریال و واحد بازرسی و نظارت اصناف پاوه با تشکیل ۱۷۷ فقره دولتخواهپرونده از واحد های صنفی متخلف به ارزش ریالی ۲۰۵۸۸۴۳۹۸ ریال جهت بررسی و اجرای حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده اند که جا دارد از همه این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

دولتخواه همچنین بیشتر جرائم مورد نظر را در خصوص گرانفروشی،کم فروشی(خبازی ها)عدم درج قیمت و نصب اتیکت،عدم رعایت مسائل بهداشتی و سایر موارداعلام کرد.

وی با اشاره به عملکرد اداره مربوطه گفت در سال ۹۳فعالیتهایی همچون گشتهای مشترک با اعضای محترم کمیسیون نظارت(تعزیرات حکومتی-مرکز بهداشت اماکن نیروی انتظامی-اتاق اصناف) به صورت هفتگی و متناوب ، برگزاری جلسات توجیهی با واحد بازرسی و نظارت اصناف در خصوص نحوه بازرسی از واحد های صنفی ،برگزاری جلسات شورای کنترل و نظارت بر بازار شهرستان به صورت هفتگی ،که بیشتر مصوبات ان اجرایی شده اند از اهم فعالیتهای این اداره بوده است.

وی اعلام کرد یکی از مواردی بسیار مهمی که در طول دو سه ماه گذشته به صورت روزانه در دستور کار قرار گرفت ساماندهی وضعیت قیمت مرغ و میوه و تعیین قیمت به صورت روزانه بر اساس فاکتور معتبر در کل سطح شهر جهت رفاه حال شهروندان و جلوگیری از دوگانگی قیمت مرغ و میوه که قبلا مشکلاتی را به وجود آورده بودند عنوان کرد.

دولتخواه همچنین به ساماندهی واحد های صنفی فاقد پروانه کسب در سطح شهرستان و نظارت بر واحد های صنعتی و معادن هم از کارها و اقدامات این اداره در سال ۹۳ را اعلام کرد.

وی در پایان از تلاشها و زحمات اتاق اصناف و شخص مهندس شفیعی که در طول سال تلاشهای خوب و موثری برای بازار داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

10 پاسخ برای “دولتخواه خبر داد: تشکیل 219 فقره پرونده تخلف واحد های صنفی در پاوه

  • روانسری در تاریخ فروردین 14, 1394 گفت:

    فقط شهاب نادری

  • سلام در تاریخ فروردین 5, 1394 گفت:

    پيشرفت حاصل بشه نه پسرفت و عقب گرد كارمندي موفقه كه به انتقادات و نظرات هموطن خودش به چشم يك رفيق و دوست و كسي كه براي شهر و وطن خودش كار ميكنه موافق باشه پس در نتيجه بايد اينو بگم كه شماها عضو يك خانواده هستين اگر خانواده شما از فرزندش گرفته تا پدرش كه ريس اي خانوادست مريض بشن همه مريض ميشن اما اگه يكي از خانواده شما موفق باشه براي كل خانواده مايه افتخار هست پس دست در دست هم بدين تا شهري اباد و با رفاه داشته باشيم موفق باشيد انشااله در پناه حق

  • سلام در تاریخ فروردین 5, 1394 گفت:

    با سلام خدمت اقاي قادري اگه تو گزارشكاري كه قبلا ريس شما ارايه داده و متن ان هم حال نوشته شده اينو نگفته كه عملكرد بازرسان در ديماه و اسفندماه نوشته عملكرد بازرسان در سال ٩٣ يعني ١٢ ماه نه دوماه و ميخواستم اينو بگم كه شما بايد هركسي هر نظري هر انتقادي ميده باجان و دل پذيرا باشيد و خادم ملت باشيد خودخواه و خود پسند نباشيد تا بشه تو شهرمان پيشرفترحاصل بشه نه پسرفت

  • مسلم قادری کارمند اداره صنعت معدن و تجارت در تاریخ فروردین 5, 1394 گفت:

    بنده ضمن احترم برای نظر جنابعالی به استحضار می رساند که اولا اعلام پرونده های اداره صنعت معدن و تجارت در طول سال 93 بیش از 220 پرونده می باشد که اشتباهی به 42 فقره آن اشاره گردیده ؛ 42 فقره مختص دی و بهمن 93 بوده و نخواستم این موضوع را دیروز اعلام کنم و بررسی عملکرد بازرسان اداره و اتاق اصناف بعید می دانم ربطی به نظرات باشد . گرانفروشی و کم فروشی در کل واحدهای صنفی ایران چیز طبیعی است در پاوه هم به همین شکل . قبلاً تو نظرات صحبت از گرانفروشی اصناف بود الآن صحبت از عمکلرد کاری است البته من از این نوع نظرات خیلی استقبال می کنم چون انتقاد پذیرم اما با دلیل و منطق و خیلی هم دوست دارم که شخصا تشریف بیاورید اداره و در این خصوص بیشتر مذاکره داشته باشیم . قبل اعلام کردم که بازرسی در سطح خرده فروشی طی تفاهم نامه سراسری به اتاق اصناف واگذار گردیده و وظیفه این عزیران می باشد خرده فروشان شهرستان اکثرا در مرکز استان خردیاری می کنند عرض کردم واحدهای عمده فروش خیلی کم است و حتی آنها خودشان خرده فروش محسوب می گردند . هدف اصلی بازرسان اداره و اتاق اصلاح بازار است نه جریمه کردن و این موضوع را با جدیت تمام در سالجاری پیگیر و برنامه ریزی خواهیم کرد . بنده مجددا ضمن دعوت به اداره از شما تشکر می کنم فقط نظر جنابعالی خیلی تخصصی بوده و جای شک است همین .

  • هاوره در تاریخ فروردین 5, 1394 گفت:

    سلام و سال نو را به شما خدمتگزاران اين مملكت و اين مرزو بوم تبريك عرض ميكنم انشااله در تمامي مراحل زندگي كه پيشرو داريد موفق و مويد باشيد . از اين دلخوشم كه خدايي بازار رو يكم حدود ٧٠درصد سروسامان داده ايد و انشااله سالي پر خير و بركت و سالي خوب براي شهر و ديارمان باشد و خسته نباشي و دست مريضي هم براي حوزه صنعت معدن تجارت و اتاق اصناف كه تلاش ميكنند تا در روند بازار و تنظيم و كنترل قيمتها هيچگونه مشكلي پيش نياييد الحق والانصاف اين مدت شهر از نظر روند گرانفروشي و سواستفاده هاي بيجا بدور بوده و كنترل خوبي برشهر داشته ايد موفق باشيد انشااله

  • سلام در تاریخ فروردین 4, 1394 گفت:

    جناب اقاي قادري چرا تند ميري اگه بازرسان شما كار كرده باشن ديگه تندي نميخواد پس كار نكردن كه اينقدر داغ كردي و در مورد عمده فروشان هم كه گفتي اخه تا حالا كدام عمده فروش رو شما و بازرسان پلمب كردين همه گرانفروشي ها زير سر عمده فروشان است بايد انها رو كنترل كرد تا به خرده فروشان كران نفروشن و خرده فروشها هم به اندازه خود بفروشن اما هيچكدام اينجوري نيستن متاسفانه من كه يكي از فعالان اجتماعي ميباشم و بيشتر در مسايل اقتصادي روز هم خبر دارم و ميخواستم اينو بگم اقاي قادري كه چرا وظيفه خودتون رو نميدانيد شمايي كه دم از قانون ميزنيد اخه كجاي دنيا ديدي عمده فروش ها خرده بفروشن چرا به بازرسان ايرو گوش زد نميكنيد خرده فروشهاي بدبخت چكار كردن اصل كار عمده فروشها هستن كه توزيع كننده هستن وقتي اونها كنترل نشن خرده فروشها هم به ميل خود ميفروشن پس بايد راه چاره اي بينديشيد من ميگم عمده فروشها رو هم به بازرسان اتاق اصناف بدين شايداونها بتونن كنترل كنن از عملكردشون معلومه كه براي شهر دلسوز هستن هميشه و در همه حال انتقاد پذير باشيد و جايي ضعفي دارين مشورت كنيد اقاي قادري هميشه خود را از همه سر ندانيد موفق و زنده باشيد انشااله در حرفهاي من بعنوان يك نصيحت باشه خداحافظ

  • مسلم قادری کارمند اداره صنعت معدن و تجارت در تاریخ فروردین 4, 1394 گفت:

    اولا حوزه نظارت بر بازار در بخش اصناف به بازرسان اتاق اصناف واگذار گردیده و بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت فقط در بخش غیرصنفی و عمده فروشی بر اساس قانون فعالیت باید داشته باشند و تعداد این نوع واحدها در شهرستان کم است ثانیا کسی که اینقدر به مسائل بازرسی اتاق و اداره صنعت معدن و تجارت وارد است یا یکی از اونها این مطالب را درج می کند یا راهنماییش می کنند واقعاً جای تأسف است و انتظار ثبت چنین مطلبی را نداشتم چرا که اگر بازرسان اتاق و صنعت و معدن دست در دست هم قرار ندهند هیچ کاری پیش نخواهد رفت . پس خواهشا در درج مطالب و یا کسانی که نظر می دهند با اطلاعات کامل نظر بدهند نه هر چی دلشان می خواهد می نویسند . پس جناب سلام کسیکه به این عنوان خودش را معرفی کرده خواهشا جهت توضیحات بیشتر به اداره صنعت معدن و تجارت تشریف بیارید که بیشتر بدانید .

  • عزیز در تاریخ فروردین 3, 1394 گفت:

    سلام به همگی

  • سلام در تاریخ فروردین 3, 1394 گفت:

    سلام خدمت آقای صالحی عزیز که خیلی تلاشهای زیادی داشته و سال نو رو به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنیم . و در مورد این گفته های این مسئول عزیز هم باید گفت که خسته نباشید و سال نو هم به شما تبریک عرض میکنم یک انتقاد یا یک نظر یا یک گلایه شما که چند بازرسی داری تو اداره خودتون بازرسان اصناف رو نمیگم فقط بازرسان خودتون اخه عملکرد بازرسان اتاق اصناف کجا بازرسان صنعت معدن تجارت کجا الحق و النصاف که بازرسان اتاق اصناف کار میکنن به قول قدیمی ها ( آنچه عیان است چه حاجت به بیان است )

  • علی در تاریخ فروردین 3, 1394 گفت:

    سلام به همه عزیزانی که جهت رفاه حال همشهریان خود شب و روز نمیشناسند و به مسئولیتی که به آنها محول شده به قید فوریت انجام داده و از زیر آن شانه خالی نمیکنند کمال تشکر و قدردانی را داریم و خسته نباشید میگیم انشااله در تمامی مراحل زندگی موفق باشید