پ 09 فروردین 1403 ساعت 16:08

مجتمع خدماتی رفاهی سریاس افتتاح شد+ عکس

مجتمع خدماتی رفاهی سریاس افتتاح شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : مجتمع خدماتی رفاهی سریاس  با ظرفیت ذخیره سازی 200 هزار لیتر، 4سکو ،8تلمبه و 12 نازل عرضه بنزین و گازوئیل و همچنین مشتمل بر واحدهای خدمات خودرویی و نمازخانه و سرویس های بهداشتی افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :این مراسم با حضور مدیر محترم شرکت ملی پخش فرآورده […]

به گزارش سلام پاوه : مجتمع خدماتی رفاهی سریاس  با ظرفیت ذخیره سازی 200 هزار لیتر، 4سکو ،8تلمبه و 12 نازل عرضه بنزین و گازوئیل و همچنین مشتمل بر واحدهای خدمات خودرویی و نمازخانه و سرویس های بهداشتی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :این مراسم با حضور مدیر محترم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه، فرماندار شهرستان پاوه، حاج ماموستا ملا لقمان امینی و  برخی از اعضای محترم شورای اداری ،شورای تامین و شورای اسلامی شهر پاوه برگزار گردید.
پرویز ایده پور فرماندار پاوه با تمجید از مشارکت بخش خصوصی در خصوص اهمیت این پروژه سریاس گفت: به صراحت تأکید می افتتاح مجتمع سریاسنمایم که یکی از کارهای ضروری که در شهرستان پاوه انجام گرفت می توان از این پروژه یاد نمود، به عنوان کسی که متولی امور شهرستان پاوه می باشد ، راه اندازی جایگاه مذکور در کاهش بار ترافیکی شهر پاوه را مثبت وموثر می دانم بطوریکه پمپ بنزین قدیمی شهردر شرایط فعلی برای سوخت گیری ماشین های سنگین مشکل آفرین بوده ومحدودیت های فراوانی را به وجود می آورد.
پرویز ایده پور شهرستان پاوه را بهترین مقصد گردشگری توصیف کرد و افزود: سال گذشته بالغ بر ۲۰۰هزار نفر شهرستان پاوه را جهت گذراندن ایام تعطیلات عید نوروز برگزیدند.

وی گفت : برای انتقال مسافرین وگردشگران شهرستان اگر ۷۰هزار وسیله نقلیه در این مسیر تردد نموده باشند و ۳۰ درصد وسائل نقلیه (۲۰ هزار خودرو) نیاز سوخت گیری خویش را در پاوه تأمین نمایند، ایجاد این زیرساخت می تواند در تسهیل ارائه خدمات بیشتر، موثر عمل نماید.

فرماندار پاوه تصریح نمود: این نقطه تاکنون به عنوان نقطه کور از آن یاد می شد وبا تلاش جناب آقای ضیایی رونق خاصی بدان بخشده شده است وعنقریب نیزاین مجتمع در جوار خود منطقه ای تجاری را به وجود می آورد.

ایده پور گفت: این جایگاه حیاتی وبسیار زیبنده ی شهرماست وبه همین سبب به خاطر پیش بینی وانتخاب موقعیت از تمام کسانیکه مایه گذاشته اند تقدیر وتجلیل نمود.

 مهندس هاشمی مدیرپخش فراورده های سوختی استان نیز در حاشیه مراسم افتتاح افزود: هدف از راه اندازی جایگاه مذکور رفاه حال همشهریان ارجمند می باشد ، بطوریکه هرچقدرتعداد جایگاه بیشتر شود مردم می توانند از خدمات بهتر وبیشتری بهرمند شوند.

رئیس شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی ناحیه پاوه نیز در ابتدا با عرض خیرمقدم خدمت مسئولین محترم ومدعوین ارجمند به نیابت از مالکین پروژه در گزارشی افزود: مجتمع رفاهی خدماتی سریاس در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع ایجاد شده است، این جایگاه دارای ۴ منبع ۵۰ هزار لیتری که دو منبع آن مختص بنزین و دو منبع دیگربه نفت گاز تعلق دارد.
جایگاه مذکور دارای ۴ نازل نفت گاز و ۸ نازل بنزین بوده ودرنظر است به عنوان مجتمع خدماتی رفاهی عمل نماید که با تمهیدات معمول مقرر است با تعبیه سرویس های بهداشتی، سوپرمارکت، نمازخانه، پنچرگیری و تعویض روغنی خدمات مطلوبی درخور همشهریان محترم ارائه نمایند.

مهندس بهرام زاده درخصوص هزینه های صرف شده پروژه مذکور افزود: جایگاه توزیع فراورده های سوختی وخدمات رفاهی بالغ بر ۱۶ عبدالله ضیاییمیلیارد ریال هزینه برداشته اسن که مالک قریب ۱۲ میلیاردریال و۴ میلیارد ریال دیگر از طریق تسهیلات بانکی تأمین گردیده است.

در ادامه ملا هادی رمضانی به نیابت از مسئولین ومدعوین محترم جایگاه مذکور را افتتاح نمود ودر ادامه حاضرین از بخش های مختلف بازدید نمودند.
مهندس عبدالله ضیایی مدیر عامل این مجتمع نیز به خبرنگار سلام گفت : ساخت این مجتمع با تلاش های شبانه روزی  18 ماه به طول انجامید که با تکمیل  واحدهای خدماتی مجتمع موجبات  اشتغال زایی بیش از 9 نفر به طور مستقیم در این مجتمع فراهم خواهد گردید.

وی ضمن تشکر از تمامی ادارات و نهادهایی که طی عملیات ساخت پروژه ، از حمایت ها و کمک های خود دریغ ننموده اند،به طور ویژه از مدیریت محترم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه و مدیریت محترم حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه و سرپرستی محترم بانک سپه کرمانشاه قدردانی نمودند.

شایان ذکر است این پروژه با سرمایه گذاری شرکت پمپ کاران اوین که اعضای هئیت مدیره آن آقایان عبدالله ضیایی و ساسان حسینی می باشند راه اندازی گردیده است.
امکان توسعه ی این مجتمع برای ایجاد و نصب نازل های CNG  در آینده ی نزدیک پیش بینی گردیده است.

افتتاح مجتمع سریاس

SARYAS (2)

SARYAS (3)

سریاس

SARYAS (11)

2 پاسخ برای “مجتمع خدماتی رفاهی سریاس افتتاح شد+ عکس

  • اهالی بخش باینگان در تاریخ فروردین 8, 1394 گفت:

    با عرض سلام واحترام حضور فرماندار محترم وسخت کوش شهرستان وخدا قوت ودست مریزاد حضور خانواده خیر ونافع حسینی وتقدیر از تلاشهای ارزنده جناب مهندس ضیایی انتظار عمومی در مورد گاز سی ان ج در این جایگاه انتظار زیادی نیست انشاالله دراین مورد هم اقدام واز طریق همین سایت وزین پاسخ لازم ارئه گردد

  • علی در تاریخ فروردین 6, 1394 گفت:

    سلام
    دست مریزاد