ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:02

فتاحی خبر داد: آمادگی پایگاههای اسکان برای مسافران نوروزی در پاوه

فتاحی خبر داد: آمادگی پایگاههای اسکان برای مسافران نوروزی در پاوه

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش پاوه در گفتگویی با خبرنگار هزارماسوله از آمادگی کامل اسکان و پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی در سطح مدارس شهرستان پاوه خبر داد. سعدی فتاحی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله به تشریح فعالیتهای اداره آموزش و پرورش پاوه در رابطه با اسکان و پذیرایی از […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش پاوه در گفتگویی با خبرنگار هزارماسوله از آمادگی کامل اسکان و پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی در سطح مدارس شهرستان پاوه خبر داد.

سعدی فتاحی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله به تشریح فعالیتهای اداره آموزش و پرورش پاوه در رابطه با اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی سعدی فتاحیشهرستان پاوه پرداخت و به سوالاتی در این باره پاسخ داد
–  تعداد پایگاه های اسکانی موقت در نظر گرفته شده برای میهمانان چه تعداد است ؟ تعدادی پایگاه های در نظر گرفته شده که از بهترین مدارس سطح شهر با استعداد بیش از 50 کلاس می باشند آماده پذیرایی از مسافراین نوروزی خواهند بود و به همان میزان مدارس دیگری نیز آماده پذیرش میهمانان می باشند که در صورت نیاز مورد استفاده قرار خواهند گرفت وجهت تجهیزات اولیه نیز به سازمان هلال احمر جهت دریافت پتو و زیر انداز هماهنگی گردیده است.
– آیا آمادگی لازم جهت اسکان میهمانان نوروزی را در مدارس سطح شهر دارا می باشید؟
با تمهیداتی که از یک ماه پیش انجام گرفته ونیز جلساتی که در سطح شهرستان واین مدیریت داشته ایم  انشا الله همانند سنوات قبل، از هر لحاظ آماده پذیرش واسکان میهمانان عزیز خواهیم بود و در این مسیر نهایت سعی و تلاش خود را در راستاي آماده سازي كلاسهاي مدارس جهت اسكان مسافرين نوروزي به حد كافي به عمل آورده ایم تا هیچ میهمانی بدون سر پناه نباشد اما بعضاً برخی از مهمانان تمایلی به استفاده از امکانات مدارس را ندارند وهوای بیرون را ترجیح میدهند .
– اقدامات صورت گرفته در این رابطه را بفرمایید؟
هماهنگی با ادارات وسازمانهای مرتبط ودر راس آنها فرمانداری محترم ، اداراتی که دارای میهمانسرا میباشند ، هلال احمر جهت دریافت پتو وزیر انداز در سطح کلی انجام گرفته و درآموزش وپرورش نیز آماده سازی خانه معلم با استعداد 7اتاق وبیش از 35 تخت، بازبینی پایگاه های اسکان یعنی مدارس از نظر سرویس بهداشتی ، حمام، تجهیزات و…انجام تبلیغات ونصب بنر وپلاکارد، هماهنگی با مدیریت محترم کمیته امداد جهت در اختیار قرار نهادن یکی از اتاق های خود جهت مرکز راهنمایی و پذیرش مهمانان نوروزی از جمله اقداماتی است که تا کنون انجام گرفته اند و با نزدیک شدن به ایام نوروز اقدامات- نظارت وبازدید های بیشتر جهت رفع نواقص احتمالی انجام خواهند گرفت.
چه تمهیداتی را برای اسکان هر چه بهتر میهمانان اندیشیده اید؟
آمادگی مدارس- کلاس های درس-توجیه سرایداران ومدیران مدارس-تجهیزات لازم- آمادگی سالن های ورزشی در صورت نیاز به اسکان مهمانان نوروزی-استفاده از مهمانسراهای دیگر ادارات و…اقدامات مهمی است که در این راستا انجام گرفته است و هدف از اجراي برنامه هاي آموزش و پرورش نیز در درجه ی اول خدمات رسانی به میهمانان عزیز و ارائه خدمات رفاهی اسکان به همکاران فرهنگی که میهمانان عزیز شهرستان و منطقه اورامانات هستند و این شهرستان را انتخاب نموده اند .
سخنی پایانی شما…؟توصیه بنده به عنوان خدمتگذار در آموزش وپرورش به کلیه هموطنان وهم استانیهای عزیز این است که به منطقه اورامانات و پاوه مسافرت نمایند تا از مناظر طبیعی و مهمانپذیری مردم خوب و خون گرم منطقه نهایت استفاده را در تعطیلات نوروز ببرند. از مردم فهیم شهرستان نیز انتظار دارد تا درصورت نیاز مهمانان عزیز را به پایگاه های اسکان نوروزی راهنمایی نمایند تا ان شاالله شب هنگام هیچکدام از مهمانان در پارک وخیابان مجبور به بیتوته نباشند. از مسئولین عزیز نیز انتظار میرود ما را در این امر خطیر یاری فرمایند تا مهمانان شهرمان با خاطره خوشی به دیار خود برگردند. در ضمن این مدیریت به طور شبانه روز آماده دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات همشهریان و همکاران فهیم فرهنگی میباشد.
گفتگو از یاور اسکات

2 پاسخ برای “فتاحی خبر داد: آمادگی پایگاههای اسکان برای مسافران نوروزی در پاوه

  • فرهنگی در تاریخ اسفند 26, 1393 گفت:

    با سلام و احترام خدمت مدیریت سایت جهت اطلاع رسانی مناسب
    به نقل از پایگاه تحلیلی خبری پاوه پرس؛ نماینده مردم بوکان مشکلات معیشتی معلمان را حاد و غیر قابل تحمل دانست.
    نماینده بوکان:عثمانی
    مشکلات معیشتی معلمان حاد و غیرقابل تحمل است
    به گزارش خبرنگار کردپرس، محمد قسیم عثمانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی روز دوشنبه (۲۵ بهمن) ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید به ملت ایران، شهروندان بوکان نمایندگان مجلس، اظهار داشت: از قوه قضائیه به دلیل برخورد با رحیمی ها، هاشمی ها و سایر آقازاده ها تشکر می کنم.
    وی ادامه داد: لازم می دانم که رفتار سخیف و وحشیانه عده ای ناشناس را در حمله به همکارمان آقای مطهری در شیراز محکوم کنم و ضروری است که هر چه سریعتر این افراد شناسایی و معرفی شوند تا کسی جرأت حمله به نمایندگان مردم را نداشته باشد.
    عثمانی در ادامه با اشاره به تشدید مشکلات معیشتی فرهنگیان و
    به ویژه بازنشستگان
    اظهار داشت: مشکلات معیشتی معلمان حاد و غیر قابل تحمل است، دولت و مجلس در شناخت نقش و جایگاه معلمان متفق القول هستند اما در عمل کاری نمی شود.
    وی افزود: فرهنگیان بابت توجه کلامی که به آنها می‌شود سپاسگزارند، ولی از شرایط مالی خود دلخورند و خود را نزد خانواده حتی دانش‌آموزان خود شرمنده می‌بینند .معلمی که زندگی خود و فرزندانش تامین نیست، در هنگام نوشتن معادلات بر روی تخته از نامعادلات زندگی خود رنج می برد.

    عثمانی با اشاره به اعلام دولت برای ارائه لایحه نظام رتبه بندی معلمان به مجلس تصریح کرد: انتظار این است که دولت هر چه سریعتر نسبت به ارائه لایحه بهبود معیشت معلمان اقدام کند، نه اینکه با رتبه بندی بر معیشت آنها سرپوش بگذارد.

    این نماینده مجلس در ادامه طرح نظام رتبه بندی معلمان را طرحی فانتزی دانست و تصریح کرد: که تنها عده محدودی از معلمان که درد معیشت ندارند و از حقوق معلمی ارتزاق نمی کنند، می توانند ازاین بهره مند شوندو تا برای بهبود فضای آموزش و پرورش رفع تبعیض ها و کم توجهی ها قدمی برداشته نشود هیچ طرحی مورد استقبال آنها قرار نمی گیرد.

    وی ادامه داد: معلمان خود را با شاگردانشان که کارمند بانک و نماینده مجلس و وزیر و وکیل می شوند، مقایسه می کنند و از تبعیض ها به ستوه آمده اند و انتظار دارند که یک بار برای همیشه این مسئله حل شود؛ پیش شرط لازم برای انجام کارهای پژوهشی و علمی توسط معلمان، رفع این مشکلات است.
    نماینده مردم بوکان در ادامه خطاب به دولت و وزارت آموزش و پرورش گفت: آیا خبر دارید که بسیاری از فرهنگیان به خاطر گرانی بیمه طلایی و هزینه های آن از بیمه شدن خود و خانواده هایشان انصراف داده اند!؟ آیا دولت درک نمی کند که حقوق یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی حتی کفاف پرداخت عیدی خانواده فرهنگیان و عروس و دامادها و نوه های آنها را نمی کند!؟ آیا دولت ها نمی دانند که وقتی حقوق کارکنان را ۱۰ درصد افزایش می دهند، ۱۵ درصد به قیمت کالاها و خدمات افزوده می شود و اینها فشار را بر فرهنگیان بیشتر می کند!؟

    عثمانی در پایان تاکید کرد: انتظار این است که دولت هر چه سریعتر لایحه مناسبی را برای بهبود معیشت آنان و جهش وضعیت معیشتی آنها به مجلس ارائه کند.

  • پاوه ای در تاریخ اسفند 25, 1393 گفت:

    سکوت مدیران یعنی همراهی با بی اخلاقی ها

    در پی انتشار خبر هایی مبنی بر حمله فرماندار حاشیه ساز شهرستان صحنه کرمانشاه به یکی از کارکنان مرکز بهداشت این شهر در برخی از رسانه ها …

    به گزارش خبرنگار هزارماسوله اخلاق از چگونه بودن و چگونه زيستن انسان سخن ميگويد و بر تعديل غرايز و تصحيح رفتار آدمي مي پردازد.
    به عبارت ساده و مختصر اخلاق شامل شناخت صحيح از ناصحيح و آنگاه انجام صحيح و درست و ترك ناصحيح و نادرست است، بنابرين می توانیم بگوئیم که اخلاق كارمندي و اداري عبارت از چگونه كار كردن در اداره مي باشد.
    توسعه و گسترش اخلاق اداري بهترين رهنمائي فرهنگ عمومي است با توجه به جایگاه مدیران در ادارات كه در هر رده قرار دارند اگر آنها وظايفشان را به نحو احسن انجام دهند و آنرا وسيله عزت مندي و يا از كار كردن در همان رشته احساس رضايت نمايند، اين خود باعث بهبود اخلاق اداري در اداره و سربلندی در بین مردم مي شود.
    و اما نقطه مقابل آن انحطاط اخلاقی ، که در حقیقت موجب سقوط انسان از جایگاه و کرامت انسانی می‌شود، قرار دارد و اما این اخلاق در حوزه اداری که محلی برای ارتباط و تعاملات اجتماعی انسانها در طرز و نوع برخورد آنها در مسیر کرامت انسانی یا سقوط اخلاقی قرار اشته باشد ، جایگاهی برتر می یابد.
    آنچه که قابل ذکر است آن است که نحوه انتصاب مدیران و یا حتی کارکنان در هر نهاد و سازمانی باید با رعایت اصول اخلاقی صورت بگیرد و با رعایت همه جوانب ، بازخور و نتیجه مثبتی را از انجام عملکردها به دست دهد.
    همواره عزل و نصب ها بر پایه معیارهایی همچون تجربه ، قبول داشتن خط مشی و ارائه خدمات مطلوب و بهتر بوده است.
    آنچه که قابل بیان است رسانه ای شدن رفتارهای فرماندار شهرستان صحنه می باشد که به تازگی اخباری مبنی بر حمله وی به معاون شبکه بهداشت و درمان صحنه انتشار یافته که این اقدام وی با توجه به رفتارهای گذشته خود از ضرب و شتم ارباب رجوع تا مرز بیهوشی و سیلی زدن به سرگرد وظیفه شناس راهنمایی و رانندگی تازگی ندارد.
    بر همگان قابل مشهود بود که دولت تدبیر و امید در انتصاب استانداران و فرمانداران جهت انتخاب افرادی باتجربه دقت را فدای سرعت نکرد و مدیرانی را که در مسیر خط مشی انان بودند انتخاب نمود.
    مدیریت به معنی تعهد، صبر ، خدمت صادقانه ، بهبود مشکلات ، ارائه خدمات و تعامل اجتماعی با مردم می باشد که فرماندار صحنه با بروز چنین رفتارهایی ، تعاملی، معیارهای اصلی مدیریت را رعایت نکرده است.
    بدون شک چنین رفتارهایی مانع از ارتباطی مثبت و سازنده در بین مدیران سازمانها و حتی مردم با مدیر سیستم اداری شهرستانی می باشد ولی با این وجود که رفتارهای فرماندار صحنه در شهرستان و استان بازتاب منفی را در پی داشته است مدیریت ارشد استان، سکوت را اختیار نموده است.