پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:00

یوسفی با فرمانداری ثلاث خداحافظی می کند/اظهار تاسف امام جمعه ثلاث برای مدیریت مدیران دولت تدبیر و امید

یوسفی با فرمانداری ثلاث خداحافظی می کند/اظهار تاسف امام جمعه ثلاث برای مدیریت مدیران دولت تدبیر و امید

به گزارش سلام پاوه و به نقل از سراب روانسر: شنیده های حکایت از تغییر قریب الوقوع فرماندار ثلاث باباجانی در روزهای آتی دارد . به گزارش سراب روانسر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شاخ شمیران ، شنیده های خبرنگار شاخ شمیران حاکی از این است که بزودی آقای رستگار یوسفی از فرمانداری شهرستان […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از سراب روانسر: شنیده های حکایت از تغییر قریب الوقوع فرماندار ثلاث باباجانی در روزهای آتی دارد .

به گزارش سراب روانسر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی شاخ شمیران ، شنیده های خبرنگار شاخ شمیران حاکی از این است که بزودی آقای رستگار یوسفی از فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی خداحافظی می کند .

براین اساس گزینه های چون کرم محمدی فرماندار اسلام آباد غرب ، حمید رضا صمدی از کارشناسان استانداری کرمانشاه ، علاءالدین حیدرییوسفی بخشدار اسبق بخش مرکزی ثلاث باباجانی و علی گروسی معاون فعلی فرماندار به عنوان گزینه های جایگزین یوسفی فرماندار فعلی مطرح شده اند

امام جمعه ثلاث باباجانی در گفتگو با خبرنگار شاخ شمیران ، از خبر تغییر قریب الوقوع فرماندار ثلاث باباجانی اظهار تاسف و بی اطلاعی کرد.

ملا احمد شیخی گفت : جای تاسف دارد که امام جمعه یک شهرستان تغییر مسئولین شهرستانی و در راس آن تغییر احتمالی فرماندار را از کوچه و بازار و یا سایت های محلی بشنود تا از مسئولین استانی و به طور رسمی .

ماموستا شیخی با ابراز گلایه از مدیران و مسئولین استان اظهار داشت : حتی برای تغییر و انتصابات ادارات حتی ادارات کوچک شهرستان هیچ گونه نظرخواهی با بنده نمی شود و همواره از طریق شایعات در بازار ویا از طریق ارسال دعوت نامه و آن هم در روز تودیع و معارفه با خبر می شوم گرچه تاکنون این مسایل را رسانه ای نکرده ایم .

وی سپس افزود : از طرف دیگر مدیران اجرایی انتظار دارند که ائمه جمعه و جماعات پشتیبان و رابط آنان با مردم و همچنین رابط مردم با آنان باشند و با این وصف انتظارات زیادی از امام جمعه دارند در حالی که قبل از تودیع و معارفه کوچکترین اطلاعاتی به ما نمی دهند و این به نوبه خود جای گلایه و تاسف دارد برای ما .

ماموستا شیخیامام جمعه ثلاث باباجانی در ادامه بیان داشت : البته ما همیشه به خاطر اینکه اصل همکاری و هماهنگی را با مسئولان اجرایی رعایت کنیم و همیشه همراه بوده ایم و رعایت جوانب را کرده ایم ولی امیدوارم در تعیین ، جابجای و نقل و انتقالات مدیران منطقه ، امام جمعه را هم در جریان قرار بگذارند نه به عنوان اینکه امام جمعه ممکن است راضی باشد یا نه بلکه امام جمعه هم به عنوان یک دوست ، راهنما و مشاور عمل کند و قطعا باید امام جمعه در همه ی شهرستان ها در جریان نقل و انتقالات باشند .

ملا احمد شیخی خاطرنشان کرد : اما اگر امام جمعه از طریق مردم از نقل و انتقلات اطلاع پیدا کند که مدیری جابجا می شود قطعا در شان و جایگاه امام جمعه نیست و یقینا موجب نگرانی و تاسف می شود و ممکن است همکاری خوبی با آن مسئولی که می آید نداشته باشد.

ماموستا شیخی در پایان گفت : ولی تاکنون الحمدلله در طول تاریخ انقلاب ما با تمامی مدیرانی که آمده اند کمال همکاری را داشته ایم و همواره خوش برخورد و خوش بدرقه بوده ایم اما انتظار داریم این همکاری دو سویه و دو طرفه باشد نه یک سویه و یک طرفه .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : شایان ذکر است علا الدین حیدری از گزینه های مطرح شده برای فرمانداری ثلاث باباجانی از مدیران خوشنام و اصالتا اهل شهرستان پاوه روستای خانقاه می باشد.

15 پاسخ برای “یوسفی با فرمانداری ثلاث خداحافظی می کند/اظهار تاسف امام جمعه ثلاث برای مدیریت مدیران دولت تدبیر و امید

  • کیک بوکسبنگ در تاریخ تیر 22, 1396 گفت:

    ارزوی موفقیت برای جناب اقای یوسفی مردی خوش برخورد ادم پاک و توانمند و زحمت کش امیدوارم در هرکجا باشند سلامت تندرست و موفق باشند ایشان تنها فرماندار دلسوز .بومی .فعال.متدین.وتنها حامیه ورزشکارن در ثلاث بودن . دوباره ارزوی طول عمر وسلامتی برایشان داریم

  • جلیلوند نماینده دبیران استان البرز در تاریخ فروردین 15, 1395 گفت:

    برای آقای یوسفی آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
    برای آقای. گروسی فرماندار جدید که فردی خلاق، انقلابی و دوستدار رهبر معظم و تفکر ی پویا و به روز، دارد آرزوی تندرستی و موفقیت در امور محوله از خداوند متعال خواستاریم.

  • جلیلوند نماینده دبیران استان البرز در تاریخ فروردین 15, 1395 گفت:

    با شناختی که از جناب آقای علی گروسی دارم،باید بگویم که ایشان مدیری خلاق و فردی انقلابی و دلسوز و با برنامه و دارای اندیشه ی پویا است.
    آرزوی موفقیت برای تمام تلاشگر ان هم وطن و ایشان از خداوند متعال خواستاریم.

  • جباريوسفي در تاریخ دی 28, 1394 گفت:

    باوركنين اقاي يوسفي فرمانداري دلسوزمردم بودند

  • بابا جانی در تاریخ اسفند 26, 1393 گفت:

    جناب روانسری عزیز ضمن احترام شما مواظب شهر خودتان باشید که در روز روشن انسانی که مدافع عدالت بود آن را جلو چشم زن وبجه خود بقول خودتان دروازه اورامانات خخ که کلیدش دست شماست میکشیدلطفآ آن را دو قفله بکنید

  • روانسری در تاریخ اسفند 26, 1393 گفت:

    بابا جانی عزیز توقع داری فرماندار نصف شب میشد نگهبان قاچاقچیان اون موقع هم برچسب میزدید که زی نفعه ضمنا مگر ازقبل چنین اتفاقاتی پیش نمی امد یا او تک تیرانداز به مقتولین بوده موضوع را از ته میبینی

  • بابا جانی در تاریخ اسفند 24, 1393 گفت:

    جناب روانسری عزیز از کدام زر گر همون که در زمان تصدی ایشان چندین نفراز مردم بیچاره و فقیر آن منطقه محروم کشته شدند

  • روانسری در تاریخ اسفند 24, 1393 گفت:

    قدر زر را زرگرداند وبس حیف است نظر منفی برای پرسابقه دار ترین وتوانمندترین فرماندار بومی را ثبت کنیم اقای یوسفی با تجربه وسلامت اخلاقی وکاری دارند

  • جوانرودی در تاریخ اسفند 24, 1393 گفت:

    واقعا از ماست که برماست واسه کسانی که قدر چنین دلسوزانی مثل اقای یوسفی را ندانند متاسفم

  • ثلاثی در تاریخ اسفند 22, 1393 گفت:

    یوسفی فردی چابلوس و صندلی حفظ کن بود .
    ان شاء الله دیگر شاید انتصاب چنین افراد بی لایق در پست فرمانداری . بخشداری و شهرداری نشویم .
    جا دارد که از استاندار محترم دولت تدبیر و امید جناب اقای مهندس رضایی و نماینده محترم اورامانات هم تشکر و قداردانی نماییم .

  • جوانرودی در تاریخ اسفند 21, 1393 گفت:

    گروسی مدیر فعال و کوشای هست,تفاوت مدیریتی این دونفر را در آینده خواهید دید.

  • دوست در تاریخ اسفند 21, 1393 گفت:

    واقعا”برای کسیانیکه ازاین قضیه خوشحالندمتاسفم آقای یوسفی بومی وباتجربه میباشندواین گروسی وامثال آن که بومی اورامانات نیستندتازه واردوکم تجربه در پستهای سیاسی هستند.ازماست که برماست.

  • کاله در تاریخ اسفند 20, 1393 گفت:

    آقای یوسفی از متعصب ترین مسولین در شهرستان پاوه بوده اند من اینرو از گفته کارمندان فرمانداری پاوه شنیده ام بقول معروف جاف و هورامی را زنده میکرد آن هم در قرن بیستو یکم

  • جوانرودی در تاریخ اسفند 20, 1393 گفت:

    متاسفانه جنای یوسفی از ضعیف ترین مدیران اورامانات هستن و هر جا که خدمت کرده به فکر حفظ سمت بودن.

  • نوسودی در تاریخ اسفند 20, 1393 گفت:

    جناب آقای یوسفی مدتی بخشدار نوسود بوده اند و به نطر بنده کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشتند هر جا هستند برایشان آرزوی موفقیت دارم