ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:50

شهردار پاوه از تهیه و تدوین طرح جامع ایمنی در شهر پاوه خبر داد

شهردار پاوه از تهیه و تدوین طرح جامع ایمنی در شهر پاوه خبر داد

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه :شهردار پاوه از تهيه و تدوين طرح جامع ايمني اين شهر با رويكرد مديريت بحران خبرداد و گفت : ايمن سازي يكي از برنامه هاي اجراي طرح جامع ايمني شهر پاوه به شمار مي رود . به گزارش سلام پاوه و به نقل […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه :شهردار پاوه از تهيه و تدوين طرح جامع ايمني اين شهر با رويكرد مديريت بحران خبرداد و گفت : ايمن سازي يكي از برنامه هاي ایمنیاجراي طرح جامع ايمني شهر پاوه به شمار مي رود .

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومي شهرداري پاوه ، جمال ابراهيمي با اعلام خبر فوق گفت :  بررسی نقش و جایگاه ایمنی شهر در مقابل آتش‌سوزی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی طرح جامع ايمني به شمار می‌رود.

وي ارتقاي‌ ضريب ايمني در ساختار معماري و طراحي شهري‌، كاهش حوادث و اثرات تلخ آن، صرفه‌‌جويي در هزينه‌‌ها و حفاظت از حادثه و حريق در شهر  را از جمله اهداف و مزاياي عمده و اصلي اجراي طرح جامع ايمني عنوان كرد و افزود : با اجراي اين طرح در شهر شاهد كاهش حوادث خواهيم شد .

شهردار پاوه اظهار داشت : طرح جامع ایمنی شهر پاوه مخصوص این شهر است و این طرح متناسب با شرایط و ویژگی‌های جغرافیایی، توپوگرافي منطقه ، جمعیت و زیر‌ساخت‌های شهری تدوین خواهد شد .

جمال ابراهيمي در پايان تصريح كرد : تدوين و رعايت مباحث ايمني، پيش بيني تجهيزات و امكانات لازم در حوادث، طراحي و اجراي سيستم‌هاي ايمني اطفا‌ء حريق در نقشه‌هاي ساختماني و تاسيساتي ساختمان‌ها و  تعبيه امكانات مورد نياز براي اطفاء حريق در ارتفاع و حوادث آسانسور در ساختمان‌هاي مرتفع مسكوني از جمله مواردي است كه مطابق اين طرح استراتژيك براي صدور پروانه ساخت مالكان الزامي و عملياتي مي‌شود.

وي يادآور شد: آموزش همگاني در ‌رويارويي با حوادث و آتش سوزي‌ها به شهروندان در تهيه و تدوين طرح جامع ايمني مي تواند موثر باشد .